Pohádky nejsou fér



Originální název: The Unfairest of Them All
Autor:  Shannon Hale
Rok vydání celosvětově: 2014
Nakladatelství: CooBoo
Série: Ever After High, 2. díl
Žánr: Fantasy, Pro mládež
Počet stran: 275 stran
Obsah:
Po Dni odkazu předků zavládl na škole Ever After High zmatek. Všichni jsou z toho, že Raven Queen nepodepsala Pohádkovou knihu legend, paf! Raven odmítla následovat osud své matky Zlé královny, a všechny pohádky se tak ocitly v nebezpečí. Apple White si nechce o Raven myslet nic zlého, ale její volba znamená, že Apple možná nikdy nesní otrávené jablko, nezíská prince a své Šťastně až na věky. Za Apple stojí skupina královských, kteří chtějí zpět své pohádkové osudy. Rebelové, kteří podporují Raven, touží po vlastním osudu, jenž by nebyl závislý na příbězích jejich rodičů. Ale když nastalý chaos uvrhne Madeline Hatter do nebezpečí, musí se královští spojit s rebely a zachránit dceru Kloboučníka z Říše divů, protože Maddie za nic nemůže! A kdyby se jí něco stalo, znamenalo by to Nešťastně až na věky pro všechny a napořád.

~~~

Zpočátku mi to přišlo velice slabé a nějak extra mne to nechytilo. Četla jsem to také i pomaleji, než jsem se dostala pomalu ke konci knihy, kdy už to začalo být zajímavější, ale to moc dlouho nevydrželo a některé pasáže mne opět nějak extra nebavily.

U jednoho asi velkého zjištění jsem se nedivila, jelikož jsem to uhodla už v 1. dílu, což hádám, že to k uhodnutí ani není nijak těžké. A stejně ze všech nejlepší pasáž byla s Ceris. Jo, ta holka je mojí oblíbenkyní. Což tou se stává i Cedar.

Bohužel hlavní hrdinky si mne stále nechytají a já je extra nemusím. Tentokrát přiznávám, že Apple mi přišla o proti předchozímu dílu dosti lepší. I když některé části jejích vět nebyly pěkné. Ale co, tuším, proč to tak je. Ale tak či tak bych asi patřila k rebelům.

Královny kamenné moře
nekrálovny zelené hoře.
Spánek panen
ukradne ten,
kdo dole se skrývá,
ovečky počítá.
Klidně zkuste uhádnout, co je odpovědí. Popravdě, tahle hádanka byla jediná, kterou jsem i uhodla. Ty zbylé mne nijak extra nenapadly, co by jimi mohlo být. Ale je pěkné hádat, jen musíte být zaměření na pohádky.

 Opět vám žádnou obálku neukážu, jelikož obálky u této knihy jsou stejné. Ale za to můžete odhadovat, co to je za postavy na obálce.

★★☆☆☆

Žádné komentáře:

Okomentovat

© Enthusiasm For Books
Šablona od Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.