Naruto



Originální název: Naruto
Autor: Masashi Kishimoto
Rok vydání celosvětově: 2000 - 2005
Nakladatelství: Crew
Série: Naruto
Počet svazků: 1. - 27. svazek
Žánr: Manga
Počet stran: 190 stran
Obsah: 
Naruto není zrovna dokonalý žák. Víc než bojová umění mu jde provokování učitelů a jiné poťouchlosti. Přesto má jeden sen. Chce se stát největší bojovníkem, co kdy žil. Chce nosit titul hokageho. Což je docela problém – zatím se mu nedaří dotáhnou to ani na nindžu nejnižší kategorie a u každé zkoušky propadá.Jenže Naruto v sobě skrývá jedno temné tajemství. Tajemství, které ho může dovést k jeho cíli… nebo zničit celý svět.

~~~

Notnou chvíli jsem se rozhodovala, zda recenzi udělám celkově na celého Naruta, ale pak s menším doporučením kamarádky, abych to udělala na dvě recenze, to udělám. Celkem by mi to asi i trochu vadilo neudělat to takto, přece jen znám Naruta a jeho dělení na dvě série.

Pamatuji si ještě, jak jsem sledovala anime, ačkoli jsem začala 2. sérií a ne 1. Asi dva měsíce zpátky jsem si na ni opět rozpomněla a nakonec jsem si řekla, že bych si to mohla zopakovat, ale ne nijak zdlouhavě, nýbrž kratší verzí, a to mangou.

Dá se říci, že to jsou naprosto sladké začátky, kdy není skoro všechno tak ošklivé. I když to se tam místy najde, ale prostě patří to tam a skvěle se to tam hodí. Líbilo se mi, že nikdo ze studentů nemá moc ohromnou sílu, a aby zesílil, tak musel proto i něco udělat, mít svoje cíle.

Snad o každé postavě se něco dozvíme z jejich dětství a některé půjdou dost i na nervy. Překvapivě to u mě nebyla Sakura, ale Hinata. Ta mi už od začátku nějak nesedla a stále se mě to drželo. Též se vyskytnou postavy, které byste na místě hned zabili, ale to bohužel nejde.

,,Stanu se příštím Hokagem!"

Když sérii rozdělím na jednotlivé arcy, tak ze všech mne bavily Chunninské zkoušky, kde se objevily i jiné postavy z různých vesnic a s nimi i zajímavá jutsu. A abych pravdu řekla, těchto zkoušek bych se asi nechtěla moc účastnit.

Ovšem některé arcy mi naopak přišly slabší a ne tolik zajímavější. Třeba ten, který hned následoval po Chunninských zkouškách mě tolik nezaujal. Je možné, že to bylo tou vysoce nastavenou laťkou, která se po zkouškách objevila.

Ovšem musím varovat, že pro citlivé osoby jsou vhodné kapesníčky, zvláště pokud si řeknete, že se na to chcete rovnou i podívat. Věřte mi, budou velice vhodné.

Jelikož všechny obálky jsou stejné, rozhodla jsem se, že přidám obálku 1. svazku, která se nachází tady dole. A tu horní jsem si vybrala zvláště proto, že se na ní vyskytuje oblíbená postava.

★★★★☆

Žádné komentáře:

Okomentovat

© Enthusiasm For Books
Šablona od Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.