Mezi nebem a peklem


Autor: Ivanka Devátá
Nakladatelství: Motto
Žánr: Humorné
Počet stran: 176 stran
Obsah: 
Humorný pohled Ivanky Deváté na ženu v různých životních situacích a na různých místech.

~~~

Sáhla jsem po ní, protože od autorky jsem už četla jednu knihu a vím, že se mi docela líbila a bavila mě. Proto jsem usuzovala, že i tahle se mi bude též líbit, no bohužel se to tak nestalo a obsah mě nebavil i přesto, že text byl čtivý.

Nemůžete zde očekávat vůbec žádné postavy, většina když už, tak je vymyšlených a jsou podávány jen jako příklad, který se hodí pro danou kapitolu. A nic víc. Spíše kniha se týká polemizování a jen povídání pro čtenáře. Dá se říci, že tahle by to mohlo probíhat i na sezení, kde autorka hovoří s lidmi.

Osobně bych do toho nešla, i kdyby mě poslanecká imunita ochránila před prasečí chřipkou a vynesla majetek, že by si ke mně arabští šejci chodili půjčovat.

Ačkoli to má žánr humorné, vůbec humorné mi to nepřišlo. Možná jen mám jiný smysl pro humor, ale konkrétně tenhle v knize mi nesedl. Ano, našla jsem jen pár vět, naprosté minimum, které mě pobavilo a trochu jsem se nad nimi i pozastavila.

Jestli neočekáváte nic extra a jen chcete si přečíst autorčiny názory a připadat si, že s vámi mluví, tak si to přečtěte. Ovšem, pokud očekáváte něco humorného, doporučuji, abyste radši šáhli po jiné knize než je tato.

★☆☆☆☆

Žádné komentáře:

Okomentovat

© Enthusiasm For Books
Šablona od Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.