Koukám se okolo


Autor: Ivanka Devátá
Nakladatelství: Motto
Žánr: Humorné
Počet stran: 160 stran

Obsah: 
Sbírka fejetonů, uveřejňovaných během několika posledních let v tisku a rozhlase. Autorka hovoří o věcech zásadních i zcela prostých, s nimiž se setkáváme denně. Její laskavý humor vám možná nabídne nový úhel pohledu a docela určitě vás potěší i pobaví.

~~~

Zkusila jsem od autorky další knihu a tahle se mi opět líbila. Taková průměrná a jen u slova fejeton jsem si vzpomněla, jak jsem kdysi musela psát fejeton. A alespoň jsem teď zjistila, jak také mohou vypadat. Trošku pozdě, ale stále se to počítá.

Nejsou zde vytvořeny kapitoly podle okruhů, kterých by se popřípadě fejetony týkaly, ale nýbrž co fejeton to kapitola. Dá se říci, že jsou to mini kapitoly, některé jsou dokonce i na jednu oboustrannou stránku. Takže se to opravdu rychle čte.


Žádný z příslušníků dopravní policie netuší, jakým dramatům se vyhnul, když mě nepotkal.

Autorka má k tomu i příjemný styl psaní a sem tma přihodí různé příhody, které se jí staly. Některé jsem už ovšem znala z předchozích knih. Myslím, že se zejména jednalo o příhody, které jsou též vyprávěny v knize Pravé domácí. Ale vůbec to ničemu nevadí, protože je to zde trošku jinak popsáno a není to tak krátké.

A tato kniha si rozhodně zaslouží žánr humorné, místy jsem se opravdu pobavila a některé úseky se mi dost líbily. Celkově jsem s tím byla spokojená a dá se říci, že jsem ráda, že jsem si to přečetla. Taková příjemná oddechová kniha na ty chvíle, kdy nechcete nad ničím přemýšlet či být šokováni.

★★★☆☆



Žádné komentáře:

Okomentovat

© Enthusiasm For Books
Šablona od Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.