Nevinná navždy


Originální název: Forever Too Far
Autor:  Abbi Glines
Rok vydání celosvětově: 2013
Nakladatelství: Yoli
Série: Rosemary Beach, 3. díl
Žánr: Romantické, Young Adult
Počet stran: 264 stran
Obsah:
Rush slíbil Blaire, že ji nikdy neopustí. Ale slib se pro něj stane těžkou zkouškou…
Rush musí volit mezi svou rodinou a láskou k Blaire, přitom nechce ani jedno ztratit. Jak to ale udělat? Blaire zase nechce opustit svoji pohádkovou představu o láskyplném vztahu s Rushem. To už ale dávno není pravda, oba se navzájem zraňují a Blaire už nemůže zastírat, že téměř nic není v pořádku. Dovedou svůj vztah udržet, aniž by každý z nich neztratil příliš?

~~~

Jelikož druhý díl už nebyl tak špatný, rozhodla jsem se, že nakonec zkusím i poslední díl, ať mám hezky komplet trilogii. A myslela jsem si, že tento bude ještě lepší, vypadalo to, že by to tak mohlo být. Ale to jsem se jako obvykle spletla a má očekávání nebyla naplněna.

Oproti předchozím knihám se tato četla hůře a často jsem ji odkládala s tím, že si ji dočtu později. Přece jen neustálé jejich užívání člověka znechutí s tím, že by se to tam nemuselo, tak často vyskytovat. A aby čtení jejich milování nebylo nudné, užijeme si i jiné pozice.

A ten obsah knihy? Opravdu jsem čekala něco naprosto jiného. Něco, co tam bude velmi dlouho a ne jen pár kapitol a tak malého. Představovala jsem si pomalu tragédii, vezmu-li v potaz, jak autorka napsala Za hranicí nevinnosti. Kdepak, nic takového se mi nesplnilo. Celou tu dobu mi přišlo, že stále mají láskyplný vztah.


,,Dávej na sebe pozor," řekla jsem a věděla, že už budu muset běžet za Rushem, aby nezačal mít pocit, že se s Cainem bavím moc dlouho.

Protože jsou jen dva pohledy postav velmi málo, dostaneme hned dva další. Které se tam nakonec objeví jen minimálně. A řekla bych, že k ovlivnění děje nemají zásadní vliv. Celkově by nevadilo, kdyby byly vynechány. Nebo pro ně mohla napsat samostatnou knihu. Znám jednu sérii, kde se vždy soustředí na jednu postavu z upíří skupiny.

Kdyby se ze série udělala jedna kniha, možná by to bylo mnohem lepší, než to takto mít rozdělené. Ale to už bych měla moc vysoké nároky. Takhle si užijeme jejich rodinky a všedních dnů. Jako bonus se dozvíme, jak dopadli ostatní kluci, co v knize byli zmíněni.


Výběr obálky mi dlouho netrval. Ostatní mě nezaujaly a ani jsem neměla chuť je sem dávat. Nakonec jsem nalezla francouzskou obálku, která se mi zalíbila hned na první pohled.

★☆☆☆☆

Žádné komentáře:

Okomentovat

© Enthusiasm For Books
Šablona od Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.