Knižní čas - Červen 2018

A je tu další pravidelná rubrika, která vždy bude ve čtvrtý den měsíce, takže si můžete rovnou zapsat do kalendáře, abyste na to nezapomněli. Napadlo mě, že je hezké mít některé pravidelné rubriky, což už dvě momentálně existují (Enthuiny divácké zážitky a Top 10).

Jak název napovídá, tato rubrika se bude také týkat knih. Zejména se bude jednat o knihy, které jsem za uplynulý měsíc přečetla a podám vám můj výběr ohledně nejlepších a nejméně oblíbených knih/hrdinů.

Červen byl pro mě ve znamení volna, kdy jsem se po dlouhé době mohla pustit do čtení a odpočinout si tak od učení k maturitě a následným přijímačkám. Takže další měsíce vidím v podobném duchu, jako byl tento. Během čtení jsem často střídala formu, takže některé knihy jsem četla ve čtečce.







Nejlepší kniha
James Clavell - Gaidžin
I přes to, že se zpočátku hůře četla, je pro mě ze všech knih za červen nejlepší. Příběh je velice zajímavý a není nouze o scény, u kterých to musíte za každou cenu dočíst, i kdybyste museli jít spát k ránu.




Nejméně oblíbená kniha
Abbi Glines - Hranice nevinnosti
Byla jsem ohledně ní varována, že nebude dobrá. A taky že mě teda nebavila. Prostě některé části mi nedávaly vůbec logiku a často jsem převracela oči v sloup nad chováním postav. A vztah mezi hlavními hrdiny mi přijde trošku divný.
 



Největší překvapení
Jiří Hájíček - Zloději zelených koní
Očekávala jsem, že mě bude nudit a k čtení se budu muset nutit, to se ale naštěstí nestalo. Velmi mě překvapilo, že se čte tak hezky sama od sebe, a že jsem měla nutkání ji co nejdříve přečíst a dozvědět se, jak to skončí.




Nejlepší hrdinka
Dennis Calero - Zapadající slunce
I přesto, že Quila není úplně hlavní postavou knihy, stále mě její příběh zaujal. A líbilo se mi její snaha prokázat pravdu, a že dokáže být stejně jako ostatní skvělá běžkyně.





Nejlepší hrdina
James Clavell - Gaidžin
Rozhodně je to pro mě Hiraga, i přesto, že je možné, že někteří ho nemusí mít rádi. Myslím, že to, co si prožil, si toto ohodnocení zaslouží. Nemluvě o tom, jak se musel chovat, intrikařit a nenechat se prozradit, muselo být těžké.




Nejlepší pár
Jill Hathaway - Nepřítel v mé mysli
Rollins a Vee mi zde přišli rozkošní. Prostě pěkný pár, který si navzájem pomáhá a má se rád. I když sem tam to nevypadalo naprosto růžově.





Nejlepší obálka
Abbi Glines - Za hranicí nevinnosti
I přesto, že mě kniha neoslovila svým příběhem, tak mě oslovila svou obálkou. Dá se říci, že z ní plá nevinnost hrdinky, což je dosti zavádějící, vezmu-li v potaz děj.
Nejméně oblíbená obálka




Poslední rozečtená kniha
Abbi Glines - Nevinná navždy
Původně jsem si myslela, že ji stihnu přečíst ještě do konce června, ale to se mi nepodařilo. Měla jsem k ní větší očekávání po druhém dílu, ale to se nesplnilo a opět to spadlo na úroveň prvního dílu.

Žádné komentáře:

Okomentovat

© Enthusiasm For Books
Šablona od Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.