Za hranicí nevinnosti


Originální název: Never Too Far
Autor:  Abbi Glines
Rok vydání celosvětově: 2013
Nakladatelství: Yoli
Série: Rosemary Beach, 2. díl
Žánr: Romantické, Young Adult
Počet stran: 264 stran
Obsah:
Rush a Blaire se k sobě vůbec nehodí. On je bohatý syn známého rockera, Blaire jen obyčejná holka z malého alabamského městečka, která nedávno přišla o mámu i střechu nad hlavou. Co ty dva spojuje?
Když se konečně zdá, že by se Blaire mohla odrazit ode dna a být zase šťastná, všechny jistoty se jí znovu hroutí. Když se dozví pravdu o Rushově sestře, kterou před ní Rush i všichni v okolí tajili, je pro ni skutečnost, že jí celou dobu lhali, natolik bolestivá, že se rozhodne opustit Rosemary Beach a nikdy se nevrátit zpět. 

~~~

Rozhodla jsem se, že budu v sérii pokračovat. Říkala jsem si, že by to mohlo být popřípadě lepší, jak první díl, a ono to vskutku bylo lepší. Neměla jsem chvíle, kdy jsem se nad textem bavila. I když občasné protočení očí mi zůstalo.

Tentokrát nám hrdinka trochu zmoudřela a už se nechovala jako naprostý cvok. Možná za to může určitá věc, která se jí stala, že ji změnila. Ale i tak mi přijde trochu jako blázen, no, je to její volba a nic se s tím nelze dělat, než jen to přijmout.

"Odpusť mi, že jsem takovej pitomec."

Oproti předchozí knize je Rush naprostý opak. Nelze ho ani pořádně ohledně chování srovnávat, protože ten rozdíl by byl pak obrovský. Musím říci, že si to ale hned všechno slízává a pak se snaží o následující nápravu. Tak či tak ze všech těch postav mám stále čím dál víc radši Bethy, která se snaží jen o to nejlepší pro Blaire.

Musím poukázat na to, že tento díl byl více čtecí a stránky nebo spíše kapitoly rychle utíkaly a ani jsem se nenadála a už jsem byla v polovině knihy. Dá se říci, že celou dobu se to týkalo jen jedné věci, a to bylo vzniknutí chyby a její následné snahy o opravení. Stále dokola.

A aby toho nebylo málo, tak se dozvíme ještě jednu další věc, která je naprosto jiná, než jsme původně četli. Autorka byla šikovná v tom, že nás a hlavně postavy, chtěla zmást. No, nic takového jsem tedy opravdu nečekala.


Řeknu vám, že tahle francouzská obálka je naprosto krásná. Už jsem plánovala, že dám jinou, která se tam často vyskytovala, když mi tahle padla do oka. Pomalu jak láska na první pohled.

★★☆☆☆

Žádné komentáře:

Okomentovat

© Enthusiasm For Books
Šablona od Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.