Půlnoční deník


Autor: Maxim E. Matkin
Nakladatelství: Filip Trend
Žánr: Román
Počet stran: 176 stran
Obsah:
"Pár nocí, které stály za zaznamenání" ze života mladého muže, který se po rozchodu se svými třemi partnerkami cítí náhle osamělý uprostřed dav
u i hektického společenského života. Příběh se odehrává především po bratislavských barech. S mírnou ironií vůči sobě a se sžíravým sarkasmem vůči ženám vůbec a vůči těm okolo sebe zejména líčí události, které během půl roku jeho život i jeho pocity trochu posunuly. Jeho životní dramata se odehrávají v dimenzích "chci ji, nechce mě", případně naopak, rozhovory se točí téměř výhradně kolem probíhajícího, případně z různých důvodů neprobíhajícího sexu a veškeré aktivity rovněž. 

~~~

Nebýt čtenářské výzvy, která probíhá na databázi, k této knize bych se nikdy nedostala. Ale na jednu stranu jsem ráda, že se jí účastním, protože si mohu rozšířit obzory knihami, které jen tak nečtu. Hlavně, když k výběru využiji diskuzi a z toho si pak následně vybírám. Ačkoli některé z knih jsou naopak vybrány mnou.

Ani pořádně nevím, co k tomu říci. Možná, že jsem očekávala pořádnější děj a tím, že se tam tolik nevyskytoval, jsem byla překvapená. Mnohem důležitější než děj jsou psychické stránky nejen hlavního hrdiny, ale i ostatních, se kterými se zrovna on setká. A popravdě i ty ostatní lidé jsou velmi zajímaví.


,,Muži jsou skutečně jiní než ženy," pověděla v tu noc moje matka.

Hlavně se připravte, že častým tématem je sex. Buď je rovnou v názvu dané kapitoly či se o něm a jeho různých podobách, zážitcích atd. pojednává po celou dobu kapitoly. Takže pokud vás zrovna toto téma neláká a nechcete o něm číst po celou dobu knihy, vyvarujte se jí. 

Kniha naštěstí nebyla nijak dlouhá, takže její čtení poměrně rychle utíkalo a mne brzy čekal konec. Jediné, co mě na ní nehorázně naštvalo, byl konec. Prostě kdo takhle ukončí knihu, aniž by prostě tu určitou část dokončil? To mě dostalo, protože takto jsem zvědavá, kdo to byl.


★★★☆☆

Žádné komentáře:

Okomentovat

© Enthusiasm For Books
Šablona od Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.