Enthuiny divácké zážitky - Říjen 2018

Zdravím, čtenáři,
říkala jsem si, že během září sledovanost filmů odpadne. Taky to tak vypadalo. Přece jen na filmy jsem se maximálně podívala během víkendu, a to jen tehdy, pokud se mi vyloženě chtělo. Jinak jsem převážně sledovala seriály. Navíc jsem objevila pár nových, takže se mi jejich počet opět zvýšil.

Mohu říci, že tentokrát jsem s filmy víceméně spokojená, ale našly se některé, které mě nehorázně zklamaly, či velice překvapily. A jak jste na tom vy? Viděli jste některý ze zmíněných filmů?

 
Ant-Man a Wasp
Na tento film jsem se docela těšila, přece jen jednička byla super, tak jsem měla stejná očekávání i pro dvojku. Žel má očekávání nebyla naplněna a já se sem tam nudila. Přišlo mi to trochu podprůměrné. Popravdě toto je po dlouhé době, co mě film od Marvelu extra nechytil. Ohromná škoda.

★★☆☆☆





 
Rampage: Ničitelé
Očekávala jsem něco horšího. Něco pořádně katastrofického, co je vždy hrozné. Nic takového se mi nedostalo, což bylo naprosto bezva! Film mě i bavil, takže jsem neměla čas na nudu. Určitě ty zbylá dvě zvířata byly zajímavě pojatá. Hlavně ten vlk. Sem tam se objevily průpovídky, které se k tomu hodily, a člověk se usmál.

★★★☆☆




 
Psí ostrov
Tenhle film jsem ale nehorázně podcenila. Říkala jsem si, že to bude hrozné a nebude mě to bavit. Tak či tak jsem Psímu ostrovu dala šanci a podívala se na něj. A mohu říci, že to bylo super a velmi mě to bavilo. Velmi pěkné překvapení. Jestli jej taky podceňujete, dejte mu šanci jako já. Věřím, že by se vám mohl líbit jako mně.

★★★★☆




 
Ghost Stories
Začátek mě moc nechytil. To, že mluvil k divákovi, mi k filmu moc nesedělo a podstatně jsem to trochu čekala jiné. Ale jakmile začal vyšetřovat, tak se mi film zalíbil a bavil mě. Jenže ten konec byl na mě trochu moc. Nejsem moc člověk, co si libuje v takové zamotanosti. Na jednu stranu jsem ráda, že jsem to pochopila. 

★★★☆☆




 
Máš ji!
Pěkná odpočinková komedie, u které se dostanete k tomu, co se může stát, hraje-li dětskou hru mladí lidé. U některých věcí jsem tedy protáčela oči, ale i tak to bylo fajn. Dá se říci, že konec byl takový pěkný. A popravdě, je dost zajímavé, že je to na základě skutečné události. Určitě, pokud si chcete odpočinout, určitě neváhejte a podívejte se na to.

★★★☆☆



 
Perfect Days
Komedie, která mě moc nechytila. Převážně se týká o tom, jak žena chce mít dítě a udělá skoro pro to cokoli. Ani pořádně nevím, co k tomu říct. Přišlo mi to podprůměrné a co teď o den později sepisuji svůj názor, tak si z filmu moc nevybavuji. 

★★☆☆☆





 
Nanga Parbat
To bylo skvělé. A ještě k tomu na základě pravdivé události, a jak tušíte, ty já můžu. Bylo zajímavé sledovat příběh bratrů, kteří chtějí pokořit horu. A pak případné zoufalství, když se jim to nedařilo. Určitě bych to zažít nechtěla, byli to velcí chudáci, kteří se tehdy pouštěli na dobývání hor. Navíc je dobré, že na konci filmu vám ještě poví, jak to s některými členy expedice dopadlo.

★★★★☆

6 komentářů:

  1. Na Perfect Days som pokukovala, ale teraz už viem, že by nudil aj mňa, takže pri ňom nebudem strácať čas :D Ale namiesto toho určite dám šancu Rampage a Psiemu ostrovu ❤
    BEE A CHANGE // Facebook Page // READ ABOUT "AKO VÁNOK BY MYLO"

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě těm dvěma dej šanci. Hlavně Psí ostrov za tu šanci stojí. :3

      Vymazat
  2. Tak z tohohle mě teda nijak nezaujal ani jeden film :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Třeba v příštím měsíci pro tebe se objeví zajímavější filmy. :)

      Vymazat
  3. Ant-Mana jsem jeste nevidela, mela bych to napravit :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snad se ti bude líbit o dost více než mě. :)

      Vymazat

© Enthusiasm For Books
Šablona od Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.