Top 10 březnové knižní novinky

Zdravím čtenáři,
po delší době přináším článek s knihami, které mě za březen zaujaly. Co jsem tak koukala, tak zde nejvíce převládá fantasy, ale najdou se zde nějaké ty thrillery či romantika. Mě osobně nejvíce zaujala Moje báječná žena. Co vás zaujalo?
 
 
Dívka beze jména - Lisa Regan
Josie Quinn - 2. díl

Nakladatelství: Cosmopolis
Počet stran: 384
Datum vydání: 24. 3. 2021 

Vedle lehátka se válel malý vycpaný slon a zmačkaná zelená deka, dost velká jen na to, aby do ní zabalili novorozeně. „Tady bylo mimino? Ona měla dítě? Je…?“ „Dítě tu není.“   Když detektiv Josie Quinnová dorazí na místo činu na okraji města Denton, je zděšená brutalitou útoku. Jeho oběť bojuje o život a novorozené dítě zmizelo.   Na jiném místě se snaží ukrýt krásná mladá žena. Vypadá to, že by mohla být Josiiným vodítkem k případu uneseného dítěte, ale záhadná žena neví, kdo je, kde se vzala ani čeho se tak bojí. Jisté je, že je vyděšená k smrti… Nebo je možné, že svou amnézii jen předstírá?   Je dívka beze jména svědkyně, podezřelá, nebo možná budoucí oběť?   Později Josie nachází indicie, které ji utvrzují v přesvědčení, že pohřešované novorozeně a neznámá žena mají něco společného, že ten, kdo je spojuje, je velice nebezpečný a že se jí případ začíná dotýkat velmi osobně.   Měla by Josie riskovat život dítěte, aby zachránila mnoho dalších? Nebo dokáže najít jiný způsob, jak zastavit nelítostného vraha?
 
 
 
Jen jeden rok - Penelope Ward
 
Nakladatelství: Baronet
Počet stran: 336
Datum vydání: 24. 3. 2021 

Druhý ročník mého vysokoškolského studia nezačal zrovna šťastně. Hned první den jsem se chytla s jedním arogantním Angličanem – a věřte tomu, nebo ne, bylo to na pánských záchodcích (dámské byly mimo provoz a mně nezbylo nic jiného, než zamířit na pánské – ale nesuďte mě za to). Druhá rána přišla, když jsem navečer konečně dorazila domů a zjistila, že student, který u nás měl pronajatý pokoj, byl alergický na naši kočku. Takže si pokoj pronajal jiný student – a věřte tomu, nebo ne, byl to ten otrapa, s nímž jsem se pohádala! Tak začal můj příběh lásky a nenávisti s Calebem Yatesem.
Ten chlapík, přesně věděl, jak mi zabrnkat na city. Hrál si se mnou jako kočka s myší. Občas jsem mu napsala mail plný rozhořčení a pohrdání… odpověděl mi vždycky ve stejném duchu. Byl tak otravný a protivný! Ale uměl být i vtipný a roztomilý… a tak vzrušující!
Brzy mi přirostl k srdci a stal se mým nejlepším přítelem. Jen škoda, že se musel vrátit zpátky do Anglie. Od začátku jsem věděla, že se do něj nesmím zamilovat… z mnoha důvodů. Ale hlavně proto, že jsme před sebou měli jen jeden rok společného života.
 
 
 
Milosrdná vrána - Margaretn Owen
Milosrdná vrána - 1. díl

Nakladatelství: Fragment
Počet stran: 408
Datum vydání: 25. 3. 2021

Fie se připravuje na to, že se stane kapitánkou Vran: skupiny zabijáků a hrobníků, jimiž všichni jen opovrhují. Když přijde příkaz najít tělo šlechtice, cítí, že za svou práci konečně dostane pořádně zaplaceno. Jenže se ukáže, že korunní princ Jasimir svoji smrt nafingoval, čímž připravil Fie o peníze. Místo toho jí výměnou za ochranu dá nabídku, kterou nelze odmítnout. Je možné, že po letech utrpení a výsměchu se Vránám konečně blýská na lepší časy?
 
 
 
 
 
Moje báječná žena - Samantha Downing
 
Nakladatelství: Motto
Počet stran: 384
Datum vydání: 25. 3. 2021

Náš příběh je prostý. Poznal jsem úžasnou ženu, narodily se nám dvě děti, pořídili jsme si velký dům. Poznali jsme všechny svoje tajné sny i temné stránky. A pak jsme se začali nudit…
Jsme sousedé, které rádi pozvete na večeři. Protože nás dobře neznáte. Vlastně nás neznají ani naše děti. Možná neznáme ani jeden druhého. Celé město teď se zděšením sleduje, kdo se stane další obětí masového vraha. Vím jen, že moje báječná žena jí rozhodně nebude.
 
 
 
Neopouštěj mě - Laura Kneidl
Nedotýkej se mě - 2. díl
 
Nakladatelství: Red
Počet stran: Nezjištěno
Datum vydání: 29. 3. 2021
 
Bojí se lásky. Ale ještě více se bojí, že by ho mohla ztratit…
S Lucou byla Sage šťastná jako nikdy dřív. Ukázal jí, co znamená důvěřovat sobě samé i druhému. Co znamená žít. A milovat. Ale Sage znovu, tentokrát silněji než kdy jindy, dostihla její temná minulost – a zničila právě začínající štěstí ještě v základech.
Ať se Sage snaží sebevíc, nemůže na Lucu zapomenout. Každý den bez něj je pro ni jako den bez části vlastního Já. Existuje pro oba ještě vůbec nějaká šance, když mezi nimi na základě nevyřčené pravdy a manipulací vyrostla tak obrovská zeď, že už se přes ni ani jeden nedostane?
 
 
 
Otrávená - Jennifer Donnelly
 
Nakladatelství: CooBoo
Počet stran: 320
Datum vydání: 29. 3. 2021

Krásná princezna Sophie jela na projížďku lesem, když tu lovčí vytáhl nůž a… vzal si její srdce.
Nemělo ji to tak překvapit. Zaslechla přece pomluvy. Říkali o ní, že je moc laskavá a naivní na to, aby vládla. Zbytečná princezna. Příšerná budoucí královna. A Sophie jim věřila. Každému otrávenému slovu.
S pomocí sedmi lesních mužíků se jí povede přežít, dokáže však také posbírat síly a postavit se skutečnému zlu, nebezpečnému nepříteli, který za vším stojí?
 
 
 
 
Rendez-vous s múzou - Dee Ernst
 
Nakladatelství: Metafora
Počet stran: 304
Datum vydání: 25. 3. 2021
 
Všechno, co osmačtyřicetiletá čerstvě „single“ spisovatelka Maggie Blissová potřebuje, je začít pracovat na nové knize. Jenže ze sebe nemůže nic kloudného dostat, právě se rozešla se svým přítelem a tvůrčí blok se jí nedaří prolomit. Je zoufalá. Naštěstí má pro ni její literární agent a kamarád Lee řešení – Paříž!
Krásný byt s milou a elegantní hospodyní připravenou splnit každé její přání – teď už přece nemůže práci na rukopisu nic bránit. Ostatně, kde jinde by na autorku romantických příběhů měla čekat inspirace, když ne v srdci města světel, lásky a kultury? Sen o hvězdné kariéře nikdy nebyl víc na dosah…
… anebo se všechno ještě může zvrtnout?
Termín odevzdání se blíží a Maggie stále ještě zbývá napsat podstatnou část knihy. To poslední, co potřebuje, je, aby ji od psaní někdo rozptyloval. Jenže dovolenou v Paříži právě tráví i její okouzlující exmanžel, s nímž zůstali dobrými přáteli a který je tu také sám. A když Maggie ráno ve své koupelně nečekaně narazí na pohledného Francouze, je jasné, že o vzruchy a rozptýlení tady nebude nouze. Ale kde je ta múza?
 
 
 
Rogenovo oko - Jarmila Mlčoušková
Stíny nad univerzitou v Tir Erath
 
Nakladatelství: CPress
Počet stran: 272
Datum vydání: 25. 3. 2021
 
Magií prodchnutému městu Tir Erath dominuje starobylá Univerzita s bohatou tradicí významných objevů. Lovkyně Rianet přezdívaná Karmína si studium užívá plnými doušky, zato její kamarádka, objevitelka Elenis, zahání nudu na upadající katedře pomocí zakázaných artefaktů. Zatímco termín bakalářských projektů se blíží a Elenis s Karmínou kličkují mezi školními tresty, nad Univerzitou se stahují stíny z dávné minulosti – a hrozí, že ji pohltí navždy.
 
 
 
 
 
Spát v moři hvězd - Christopher Paolini
Spát v moři hvězd - 2. díl

Nakladatelství: Fragment
Počet stran: 400
Datum vydání: 25. 3. 2021

Xenobioložka Kira Navárezová na průzkumné misi objevila mimozemský organismus a celý život se jí obrátil vzhůru nohama. Měkké ostří – jak organismus pojmenovala – ukrývá řadu děsivých tajemství. Poté, co se Kiře a jejím přátelům nepodaří najít mystický artefakt pro boj s medúzáky a strašlivými nočními můrami, představuje poslední naději pouto, které mezi Kirou a Měkkým ostřím vznikne. Pouto, které může pro lidstvo znamenat rozdíl mezi životem a smrtí.




Vládci popela - Scott Reintgen
Vládci popela - 1. díl

Nakladatelství: King Cool
Počet stran: Nezjištěno
Datum vydání: 22. 3. 2021

Už odedávna, kdy Popeliáni dostali od svých božstev fénixy, na nich jezdí do bitev, na lov a zejména na proslulém Dostihu. Elitní jezdci ze znepřátelených kultur touží po vítězství, a tak pilují dávné umění vytvářet a ovládat fénixy – koně, kteří se za pomoci alchymie rodí z popela. Každé ráno znovu povstávají, aby večer opět shořeli v ničivých plamenech. Dobrá alchymie ovšem není k ničemu, pokud jezdec nepřežije brutální noční souboje. Vražda je sice nezákonná, ale lámat kosti a otrávit popel je legální – publikum to dokonce vyžaduje.
V letošním závodě soutěží jedenáct jezdců, ale tři z nich riskují víc než ostatní – dcera dvou bývalých šampionů, nadějná stipendistka a syn revolucionáře. Kterému z nich se podaří splnit si svůj velký sen o slávě a získat moc ve prospěch svého lidu? Anebo všichni shoří v drtivé porážce?
Imelda je chudá Dividiánka, která si nemůže dovolit vstupní poplatek – tedy do chvíle, než její alchymistická videa způsobí poprask v médiích a Imelda se jako miláček fanoušků po hlavě vrhne do závodu. PIPPA je Popeliánka z vládnoucí vrstvy a favoritka závodu. Když se však zakouká do jednoho ze soupeřů, je možné, že přijde o všechny šance na korunu šampionů. Adrian patří mezi Táhloruké, známé svým bohatstvím, ale také zmařenými povstáními. Je symbolem revoluce a poslední nadějí svého lidu na nové povstání proti Popeliánům. (zkráceno)

28 komentářů:

  1. já se těším na knihu Otrávená :) a ještě má vycházet čtvrtý díl série Čas čarodějnic :) březen je dosti bohatý :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je vskutku bohatý. Celkově tyto následující měsíce budou dost bohaté. :D

      Vymazat
  2. Ó, Vládci popela, ta obálka je bezva, takže to chci :D Ale jinak za březen nás čekají opravdu zajímavé kousky :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vládci popela mě také lákají, jen chci nejdříve počkat na recenze. :D

      Vymazat
  3. Knihy vypadají moc zajímavě, určitě bych si nějakou vybrala. Akorát stále ležím spíše v knížkách týkajících se bakalářky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já teď také ležím v knihách pro bakalářku. Držím ti s ní palce. :)

      Vymazat
  4. Hodně mě zaujala Milosrdná Vrána. Jen se trošku bojím aby to nebyla vykrádačka jiných YA fantasy. Tak nějak mi to něco připomíná :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já v Milosrdné vráně trošku vidím Nikdynoc. :D Tak uvidíme, jaká bude.

      Vymazat
  5. Pěkné vybrala bych si 😁

    OdpovědětVymazat
  6. Milosrdná vrána a Dívka beze jména chci :-D

    OdpovědětVymazat
  7. Rendez-vous s múzou - pro mě jasná volba. Je mi blízká postavou, ale jsem s tím psaním v dost podobné situaci. Tak třeba mě dokope k nějaké akci :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to ti přeji, aby se ti kniha líbila. :)

      Vymazat
  8. Rozhodně nová 7láska je nutnost. :)

    OdpovědětVymazat
  9. Tak to je hodně pestrá nadílka :) Přišlo mi, že zatím toho v březnu moc nevyšlo, ale to nejlepší se teprve chystá :) Těším se na Vládce popela a Milosrdnou vránu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Člověk si v ní umí vybrat. :D Jako jsem zvědavá, jaké knihy budou dál. :)

      Vymazat
  10. Nečetla jsem a neznám ani jednu knihu, ale designově a docela i anotací mě zaujala Neopouštěj mě. Pak se mi líbí o té spisovatelce... název je na mě moc složitý :D
    Rendevů (Rendez vous) s můzou :D Chodila jsem na kroužek francouzštiny, ale už je to dávno. :D
    Přeji krásné dny!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To tě zaujaly moc pěkné kousky. :) Edice 7lásky (Rendez vous s můzou) patří ke kvalitním knihám s moc hezkými příběhy. :)

      Vymazat
  11. Ani jedna mě moc nezaujala, takže asi zase zůstanu u svých knih :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale to je dobrý, ubyde počet tvých nepřečtených knih. :D

      Vymazat
  12. Pustím se pouze do Vládců popela, které mám předobjednané. Jsem na to zvědavá - v zahraničí je docela populární. Od autora jsem zatím nic nečetla, třeba příjemně překvapí a Nyxia se dostane na můj TBR. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem zvědavá, jak se ti budou líbit. :)

      Vymazat
  13. Zaujala mě Otrávená, trošku připomíná popis pohádky :)

    OdpovědětVymazat
  14. já se těším, že brzy vyjde (možná už vyšla?) Čajovna v Tokiu!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Čajovna v Tokiu mi úplně unikla, že bude vycházet. ._.

      Vymazat

© Enthusiasm For Books
Šablona od Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.