Enthuiny divácké zážitky - Březen 2019

Zdravím čtenáři,
již nám začal nový měsíc. A řeknu vám, že doufám, že v něm bude krásné počasí. Pokud ne, tak to ani vadit nebude, přece jen můžu se pak podívat na filmy nebo číst knihu.

Popravdě, tenhle měsíc jsem začala dost slušně a to Spider-Manem, který mě velice nadchl. Navíc jsem ho ke konci měsíce zakončila dokoukáním dvou seriálů. Takže můj počet se o jeden snížil, jelikož ten druhý byl v březnu rozkoukán i dokoukán.



 
Spider-Man: Paralelní světy
Tak tohle bylo naprosto famózní a úžasné. Opravdu jsem ráda, že jsem se na to konečně podívala. Film splnil vše, co jsem očekávala, a ještě mě dokázal překvapit. Smála jsem se, dojala mě jedna řeč. Opravdu tohle musíte vidět, stojí to fakt za to.

★★★★★








Raubíř Ralf a internet
Popravdě, ani nevím, proč jsem se na tohle koukla. Jen jsem to zahlídla v animovaných filmech, tak jsem na to prostě klikla a koukala. Takový průměrný film, který má sem tam světlé momenty, ale nedokázal mne pořádně nadchnout.

★★☆☆☆






 
Šíleně bohatí Asiati
Na tenhle film jsem se chystala už delší dobu, že se podívám. A nakonec jsem se i podívala, a tedy jsem dost spokojená s tím, co jsem viděla. Příjemná oddechovka na zhlédnutí. Navíc mě navnadila v to, ať už si konečně přečtu i knižní předlohu.

★★★★☆







Extrémní rychlost
Tak tohle mne opravdu, ale opravdu nebavilo. Koukat se na to víceméně dalo, ale sem tam jsem si povšímla trochu nelogičností a ty mi příběh poměrně zkazili. Řeknu vám, že toto bude ten film, na který po čase zapomenu, že jsem ho vůbec viděla.

★★☆☆☆






Třináctý příběh
Film byl velice, ale velice zajímavý. A vlastně díky němu jsem objevila stejnojmennou knihu, kterou si teď chci přečíst. Během filmu tápáte, co se tam vůbec odehrává, kdo to dělá. Takže pokud chcete být z toho moudří, tak je zde potřeba nad tím přemýšlet. Tak či tak ke konci filmu je to vysvětleno, ale když vám to secvkane dříve, tak je to příjemný pocit.

★★★★☆






Sestra
Pokud znáte V zajetí démonů, tak tímto filmem si je lehce připomenete a navíc se dozvíte, jak vznikla daná hororová postava. A tedy mohu říci, že mě to dost bavilo sledovat. A teda, řekla bych, že jej jako horor i doporučuji. Přeci jen bylo to dost zajímavé a film rychle utekl.

★★★★☆


Seriály

 
Disenchantment
Konečně jsem tento seriál dokoukala, chvíli mi to dalo zabrat. A ačkoli je mi jasný, že nekončí, nýbrž bude pokračovat, hlavně díky nakousnutému poslednímu dílu, mám se na co těšit. Převážně se jedná o fantasy tématiku s věčně opilou princeznou. Ale teda bylo zajímavé to sledovat, docela mě to bavilo.

★★★☆☆




 
Love, Death & Robots
Velmi se mi to líbilo. Jedná se o epizodní díly, které na sebe nenavazují, jelikož stihnou v jednom dílu uzavřít celý děj. Maximální počet minut je kolem patnácti. Seriál obsahuje různé formy grafiky - od kreslené až po 3D. Některé díly se mi hodně líbily, např. Fish Night či The Witness. Tento seriál doporučuji všem, co mají rádi scifi nebo fantasy, sem tam špetku hororu. 

★★★★☆

6 komentářů:

  1. Spidermana si chválil veľmi aj môj kamarát, možno predsa si to pozriem :) Ale čo ma zaujalo je 13 príbeh to si rozhodne kuknem :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě se na oba filmy podívej. Doporučuji je všemi deseti. :D

      Vymazat
  2. Za mě Sestra trochu zklamání, čekala jsem víc. Na Spider-mana a Raubire určitě mrknu.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Spidermana doporučuji, na to, že jsem ho poslední dobou nemusela, tak tenhle se fakt skvěle vydařil. :)

      Vymazat
  3. Ten Trinasty pribeh ma celkom zaujal urcite ho omrknem aj ked som o nom este nepočula. Ralfa asi pustim synovi, mozno sa to jemu bude pacit, ma 5 rokov. Mozno tomu neporozumie ale nevadi Rozpravky ma rad.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě to zkus. :) Na Ralfa se dá dobře dívat, snad se mu bude líbit. :)

      Vymazat

© Enthusiasm For Books
Šablona od Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.