Enthuiny divácké zážitky - Květen 2019

Zdravím čtenáři,
co tak koukám, tak tento měsíc převážně byly průměrné filmy, ale byly zajímavé. Takže si na to nemohu vůbec stěžovat. Popravdě, jsem teď vůbec ráda, že jsem tento článek stihla připravit na jeho obvyklý čas. Poslední dobou na počítači trávím hodně málo času a místo toho se tedy učím.

No a jak jste na tom vy s filmy? Viděli jste některé ze zmíněných filmů, či jsem vás na nějaký dokonce nalákala?



Jim Knoflík, Lukáš a lokomotiva Ema
Když nad tím přemýšlím, tak jsem se na to podívala jen proto, že jsem měla chuť na nějakou pohádku. No, nakonec jsem zvolila tuto a mohu říci, že mě to tedy vůbec nebavilo. Bohužel mi tam nesedělo několik věcí. Ale je mi jasné, že dětem se tahle pohádka určitě bude líbit.

★☆☆☆☆






 
Coriolanus
Po velmi dlouhé době jsem zkusila divadelní záznam. Mohu říci, že jsem byla víceméně spokojená. Určitě nelituji toho, že jsem to viděla. Avšak je škoda, že herečka Virgillie zde byla prkenná a některé scény jí člověk moc nevěřil. 

★★★☆☆






 
Pračlověk 
Co bych to byla já, kdybych se opět nepodívala na animovaný film. Dost jsem se u filmu bavila, a to jsem si zprvu myslela, že mě bavit nebude. Jedná se hlavně o takový milý a povzbudivý snímek, u kterého je předem jasný konec, ale to ničemu nevadí. Nejdůležitější je, že si to člověk vskutku užije.

★★★☆☆






Kong: Ostrov lebek 
Popravdě, nikdy jsem moc nebyla na King Konga, ale překvapivě se mi tenhle film dost líbil. Musím říci, že to bylo pěkně vymyšlené a dokonce jsem držela palce pár postavám, aby to dobře dopadlo. Ale teda některým bych nejradši párkrát vrazila, aby se vzpamatovali.

★★★☆☆




 
High-Rise
Tohle se nedá jinak popsat, než že to bylo šílený a ujetý. Ale překvapivě to bylo dobrý. I když některé scény byly trochu víc jak ujeté, naštěstí byly krátce, takže si na ně člověk brzy zvykl. Když to vezmu tak do takové hodiny to bylo "normální" a pak se rozjela šílenost. Jakožto opravdu zajímavý film.

★★★☆☆






Shazam!
To bylo naprosto skvělé. Ačkoli tam můžete najít obvyklé rysy pro superhrdiny, mně to bylo jedno a celý film jsem si užila. To jsem si zprvu myslela, že se mi tak moc nezalíbí, ale kdepak. Krásně provedené a vymyšlené. Nejvíce jsem si snad užila, kdy objevoval své síly a pak ten konec. To mě hodně, ale hodně potěšilo.

★★★★☆





Seriály

 
Rick a Morty
Ačkoli se jedná o poměrně krátké díly, chvíli mi trvalo, než jsem celý seriál dokoukala. Některé epizody vás hodně pobaví a u jiných se může stát, že vás až tak pro změnu moc bavit nebudou. Když nad tím tak přemýšlím, tak 3. série mi přišla úplně nejlepší. Hodně mě bavila, takže uvidím podle 4. série, která má teprve vyjít, zda tomu nakonec nedám lepší hodnocení.

★★★☆☆

12 komentářů:

  1. Pračlověk byl za mě naprosto příšerný, dokonce jsem usnula u něj :D Kong velké zklamání a to mám jinak King Konga ráda. Na Shazama se určitě chystám, bohužel návštěvy kina ted vůbec nezvládám, takže až doma no.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se u Pračlověka hodně bála animace, zrovna takovou moc nemusím. Ale překvapivě mi nevadila. :D Doufám, že se ti Shazam bude líbit. :)

      Vymazat
  2. Videla jsem akorat Konga, a ten se mi docela libil...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Opravdu se povedl a byl hodně zajímavý. :)

      Vymazat
  3. Že bych zkusila High Rise? Docela mě oslovil! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkus, jestli tě o oslovilo. Je to takový šílený, ale skvělý film. :D

      Vymazat
  4. Bohužel jsem z těchto filmů a seriálů neviděla nic 😔

    OdpovědětVymazat
  5. Já moc na filmy nejsem... koukám spíš furt dokola na takové moje retro kousky. Když, tak seriály, ale teď není moc čas. Koukala jsem tenhle měsíc nejvíc na Pokémony a na Born to kill - Zrozeni k zabíjení. To jsou dokumenty o sériových vrazích... :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na ty jsem se taky koukala, ale před pár lety. A 1. série je pro mě vždy nejlepší. Nejsem si teď jistá, ale myslím, že jsem se zasekla u 3. série a přes ni se už dál nedostala. :D
      Jinak jsi mi s Zrozením k zabíjení padla do noty. Zrovna minulý měsíc jsem četla knihu o sériových vrazích, takže určitě tento seriál si připíšu na papír, abych na něj nezapomněla, a až budu mít čas, tak ho omrknu. :)

      Vymazat
  6. Zo spomínaných filmov som videla len Shazam! Najprv ma to nesmierne bavilo, bola to sranda, ale postupne som začínala pociťovať nudu a akoby som pritom strácala čas :D Ono, nebolo to zlé, no asi som čakala niečo iné...ale ako oddychovka dobrá, avšak u mňa len na jedno pozretie :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to měla přesně naopak. :D Zpočátku že takový průměr, ale že to zvládnu dokoukat a pak mě to chytilo. Ale souhlasím, že na oddychovku se to perfektně hodí. :D

      Vymazat

© Enthusiasm For Books
Šablona od Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.