Knižní čas - Květen 2019

Zdravím čtenáři,
tento měsíc jsem se vrátila k obvyklejšímu počtu přečtených knih. A co jsem velmi ráda je, že jsem se konečně dostala k Volání netvora a přečetla si ho. Byla to opravdu úžasná kniha a rozhodně od Patricka Nesse teď budu chtít zkusit i další knihy.

Jinak, moje předsevzetí, že nebudu rozčítat série, nýbrž dočítat, se mi jaksi neplní. Jen v květnu jsem rozečetla další, a to Kroniky Kaninu. K dnešnímu dni, v červnu, jsem rozečetla Spirálu a taky i dočetla. Což je menší plus, ale teď se fakt musím soustředit na dočítání.





Nejlepší kniha
Volání netvora - Patrick Ness
Konečně jsem zkusila knihu od Patricka Nesse a jedním slovem - famózní. Kniha byla tak nádherně napsaná, že mě dokázala i dojmout. A vůbec jsem se od ní nedokázala odtrhnout. Naprosto krásné.




Nejméně oblíbená kniha
Zaprodanec - Paul Beatty
Čekala jsem, že to bude zajímavá kniha, ale ve skutečnosti mě vůbec nebavila a hodně mě zklamala. Ke čtení jsem se víceméně musela nutit. A to anotace zněla dost zajímavě.





Největší překvapení
Černá kniha sériových vrahů - Stéphane Bourgoin
Zde jsem byla hodně zvědavá, jak to bylo pojato. A vůbec jsem nebyla zklamaná, naopak mě kniha velmi nadchla. Byla velmi zajímavá v tom, že jste četli i doznání vrahů. Též byly v knize zmíněny případné situace, které neseděly s vrahovou výpovědí. Takže jako literaturu faktu pro ty, kteří se zajímají o tato témata, doporučuju.



Nejlepší hrdinka
Políbená ledem - Amanda Hocking
Volím tuto knihu hlavně kvůli tomu, že mě bavila více a Bryn se zde chová mnohem lépe. Navíc se tu odehrálo mnohem více činů, u kterých se Bryn jen tak nevzdávala.





Nejlepší hrdina
Volání netvora - Patrick Ness
Tady to bylo mnohem těžší pro výběr. Ale jak vidíte, vybrala jsem si Conora. Kolik toho přece jen musel projít, postavit se svému strachu. Navíc jsem si ho hodně oblíbila, takže proto ho přidávám do této kolonky.




Nejlepší pár
Mrazivý oheň - Amanda Hocking
Ačkoli se Tilda s Kasperem zde moc nevyskytovali, přišli mi jako vynikající pár. A když nad tím zauvažuji, tak ani nemám pořádně další jiný pár, který by se sem hodil.





Nejlepší obálka
Mrazivý oheň - Amanda Hocking
Rozhodně tato kniha, už jen díky obálce mě kdysi dokázala upoutat. A když to vezmu, tak z celé série je dokonce nejkrásnější. A za květen jsem nečetla žádnou jinou knihu, která by měla hezčí obálku než tato.




Poslední rozečtená kniha
Křišťálové království - Amanda Hocking
Jsem teprve na prvních několika stránkách a zatím se to tedy čte dobře. A hlavně jsem tedy zvědavá, jak to s Bryn dopadne. Snad se to tedy brzy dozvím.

11 komentářů:

  1. Tak to vypadá, že bych se někdy mohla pustit do Mrazivého ohně. Od Amandy Hocking jsem četla Svět Tryllů, a bylo to fajn, takže by se mi další série mohla taky líbit. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já pro změnu přemýšlím nad Světem Tryllů. Ten jsem nečetla, ale Kroniky Kaninu byly fakt dobré. Jen první díl trošku pokulhával. :)

      Vymazat
    2. Tak to si určitě přečti, neřeknu ti přesně, co se mi na tom tak líbilo, protože jsem to četla před čtyřmi lety a to už je doba, :D ale bylo to čtivé a celou sérii jsem slupla najednou, takže asi bavilo. :)

      Vymazat
  2. určite sa na Tvoju najlepšiu knihu pozriem, vyzerá zaujímavo :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rozhodně stojí za to. Naprosto mě okouzlila. :)

      Vymazat
  3. Dost mě zajímají knížky od Amandy Hocking :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Klidně je zkus. Jen první díl trošku pokulhával, jak byl úvodní, ale další byly dobré. :)

      Vymazat
  4. Na Volání netvora jsem koukala, tak uvidím 😀. Jinak to máme stejně, já teď momentálně ani nevím, kolik sérií mám rozečtených, ach jo 😀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si tedy vedu seznam sérií, ale teda radši na něj nekoukám, abych se toho nezděsila. :D

      Vymazat
  5. Amandu Hocking bych mela taky docist, at mam ten svet dokonceny :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Též plánuji dočíst její svět. Jen si musím udělat čas na Svět Tryllů. :)

      Vymazat

© Enthusiasm For Books
Šablona od Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.