Enthuiny divácké zážitky - Srpen 2019

Zdravím čtenáři,
s dalším měsícem se vám vracím se zážitky. Řekla bych, že zde převažuje trochu strašidelnější žánr, ale viděla jsem i oddechovější filmy. Nemohu říci, že bych viděla nějaký propadák, celkově jsem se svým výběrem velmi spokojená. Hlavně jsem ráda, že jsem se nakonec odhodlala do Ality i přes její kukadla, která mě zprvu odrazovala. A jakožto byl to fakt skvělý film, něco takového jsem nečekala.



 
Strašidelný dům
Zprvu jsem si myslela, že jsem film neviděla. Ale jen jsem se na něj podívala, tak jsem si uvědomila, že jako malé se mi hodně líbil. Teď, co jsem starší, mi to přijde jako průměrný film, u kterého si člověk oddychne a sem tam se i zasměje.

★★★☆☆








Hitch: Lék pro moderního muže
U tohoto filmu jsem se hodně zasmála a sem tam jsem otáčela oči v sloup nad jedním chlapem. To bylo fakt na mě moc, ani jsem některé scény nedávala. Ale celkově se mi hodně líbil a věřím, že pokud nastane možnost se na film zase podívat, tak určitě tu šanci nepromrhám a podívám se na něj.

★★★★☆






 
Alita: Bojový anděl
Hodně mě od filmu odrazovaly Ality obrovské oči, ale nakonec jsem se rozhodla, že jej přece jen zkusím. Nakonec oči pro mě vůbec nebyly problémem a film mě velmi bavil. Některé věci jsem uhodla, jak nebo kdo/co to může být. Ale to ničemu nevadí a zážitek z filmu to vůbec nezkazí. Za mne naprostá spokojenost.

★★★★☆









Drákula: Neznámá legenda
Na tento film jsem se podívala díky tomu, že se objevil v televizi. A mohu říci, že se mi docela líbil, jakožto nelze od toho očekávat mnoho. Spíše se jedná o film, kterým si zkrátíte večer a přitom vás může i bavit. Ovšem je trochu škoda toho otevřeného konce, který napovídá k dalšímu filmovému dílu, který jaksi není.

★★★☆☆




 
La Llorona: Prokletá žena
Předem říkám, že je to na základě jedné skutečné legendy. Jedna věc se mi často na hororech líbí, a to je, že mají nějaký ten základ ve skutečnosti, že nejsou zcela vymyšlené. Podle mě se La Llorona povedla a přiznám se, že jsem sem tam s sebou škubla. Plusem je, že zde nemusíte očekávat nic krvavého, jen převážně se jedná o lekačky, které dobře působí.

★★★☆☆




 
Noční můry z temnot
Z traileru jsem čekala fakt něco jiného, než jsem nakonec dostala. U některých scén jsem s sebou škubla, ale jak děj ubíhal, tak už i lekačky přestaly na mě působit a už jste jen věděli, že tady bude lekačka a ani jste se pak už nelekli. Řekla bych, že se jedná spíše o inspirativní horor, který se snaží divákovi sdělit své poselství.

★★★☆☆



Seriály


 
Brickleberry 
Řeknu vám, že jsem ráda, že jsem tento seriál díky jedné osobě objevila. Jako mohu říci, že jsem se u něj dost pobavila a byl dost vtipný. Popravdě, všechny epizody mě dost bavily a brzy jsem to měla zhlédnuté. Zde musíte očekávat sprosté epizody, takže pokud to zrovna nemusíte, tak se tomu vyhněte. Ale pokud vás to zaujme, tak to rozhodně zkuste.

★★★★☆

10 komentářů:

  1. Alita se mi také moc líbila, příjemné překvapení. Naopak La Llorona zklamání. Strašidelný dům jsem jako dítě měla také ráda.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To souhlasím, Alita byla pěkné překvapení. A potěšila. :)

      Vymazat
  2. Drakula se mi moc libil, pred lety jsem na tom byla v kine. Hitch taky znam, ujde to. A Alita me jeste ceka, ale zatim jsem nemela odvahu :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. K Alitě se určitě odvaž. Za mě to opravdu byl povedený film, i když mě zprvu odrazovaly ty oči, tak to stálo za to. :D

      Vymazat
  3. Teda, to si toho pozrela dosť.:) Z tvojho zoznamu som videla len tú Alitu a - ako vieš - tešííím sa, že sa ti páčila.:D

    OdpovědětVymazat
  4. Díky tobě jsem se na ni vrhla brzy. :D

    OdpovědětVymazat
  5. Z výběru jsem viděla jen Hitche, který se mi také líbil. :) Ostatní neznám, ale je fajn, že se ti vesměs líbily.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Měla jsem na ně docela šťastnou ruku. :)

      Vymazat
  6. Je to se mnou špatné - viděla jsem jen Hitche. A už si ani pořádně nepamatuji, o čem byl :( Kde vůbec bereš čas na to všechno? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ani nevím, kde ten čas beru. :D Hodně o víkendech tedy. :)

      Vymazat

© Enthusiasm For Books
Šablona od Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.