Enthuiny divácké zážitky - říjen 2019

Zdravím čtenáři,
tenhle měsíc mám opět velkou nálož filmů, na které jsem se stihla podívat. Některé jsou to novinky, které tento rok vyšly a jiné jsou pro změnu starší filmy. A co tak koukám, tak mám docela různé typy žánrů, takže za mě se jedná o naprostou spokojenost.
Co vy? Viděli jste některé z těchto filmů? Či se na ně chystáte?


 
Pokémon: Detektiv Pikachu
Zprvu jsem se moc na tento film nechtěla podívat. Hlavně kvůli mluvícímu pikachu, ale nakonec jsem tomu dala šanci. Mluvící pikachu mi nevadil, nýbrž mi tam do toho filmu i seděl a dost mě to bavilo. A ten konec? Ten byl ještě lepší, hlavně jsem pochopila díky tomu jednu věc. Takže pokud vás neláká mluvící pikachu, zkuste to překousnout a podívejte se.

★★★★☆






 
Angry Birds ve filmu 2
Možná mé hodnocení bude umocněno i tím, že jsem poprvé zkusila 4DX, se kterým byl film hned mnohem zajímavější. Ale jedná se o takovou milou pohádku, kdy se objeví další nepřítel. Hlavně je to skvělá oddechovka, u které se i zasmějete. A ty prťata byly naprosto boží.

★★★★☆





 
Všechno nejhorší
U tohoto filmu jsem si vzpomněla na knihu Chvíle před koncem. Bála jsem se, že budu mít stejný názor, že to zprvu bude dobrý a pak už ne. Jedná se o to, že Tree se budí v jeden den poté, co ji pokaždé někdo zabije. Popravdě, celý film mě bavil. Hodně mě zajímalo, zda už přežije ten den, kdo je vrahem. A samotný konec mě dost překvapil.

★★★★☆




 
Saw 1 - 4 (jedná se o shrnutí 4 filmů)
Asi zde bude převážně převažovat lenost o napsání totožných názorů. Ale nevadí, jednička s dvojkou (4*) byly naprosto skvělé a dost mě zaujaly, hlavně to vysvětlení mě dostalo. Ovšem trojka (2*) hodně klesla a moc se mi nelíbila. Prostě ani to vysvětlení nebylo takové a více se zde jednalo o brutální scény. No a čtvrtý film (3*) mi přišel mnohem lepší jak třetí. Lepší vysvětlení a drsný to moc nebylo. I když zprvu jsem byla naprosto zamotaná v tom, kdo je kdo. Ale pak už jsem to pochopila.





 
X-Men: Dark Phoenix
Tak tohle mě dost zklamalo. Na to, že X-Meny mám dost ráda, tak tento film se těžce nepovedl. Jaksi jsem očekávala, že ve filmu bude mít roli i Quicksilver, ale jaksi jsem v tomto ohledu měla smůlu. Když to v tom traileru vypadalo tak nadějně, smůla no. Ponechat to u Logana, bylo by to lepší. A teď budu zvědavá, co s nimi provede Marvel.

★★☆☆☆




 
Tajný život mazlíčků 2
Po jedničce jsem se musela podívat i na dvojku. A ta dvojka mi přijde mnohem lepší jak předchozí film. Mnohem více mě bavil a taky jsem se více zasmála. Scény s Kohoutem a Brigitte se mi nejvíce líbily. Celkově je to krásný oddechový film.

★★★☆☆






Psí poslání 1

Na tento film jsem se chtěla podívat od chvíle, co vyšel. A taky si chci přečíst knihu, stále ji mám v plánu. Byl to moc hezký film, který mě dokázal dojmout. Měl i hezký příběh, kdy jste nebyli pouze s Ethanem, ale i s jinými lidmi, kdy jste viděli jejich život. To na tom bylo hezké.

★★★★☆





 
Psí poslání 2
Druhý film navazuje na první s tím, že se jedná o stejný motiv. Bohužel už mě to tolik nechytilo, ale i tak mě nadále bavilo sledovat ty příběhy. Rozhodně jsem ráda, že jsem se na to podívala. Přece jen zde uvidíte i poslední pouť Baileyho.

★★★☆☆





 
Řbitov zvířátek
Jelikož jsem si řekla, že Haloweenský den si udělám strašidelný, tak jsem si pustila horor. A jako první mě napadl zrovna tento. Musím říci, že byl zajímavý a dost mě bavil. Nejvíce mě překvapil konec, který mě přinutil, abych pak nad filmem ještě uvažovala. Za to zkouknutí to určitě stojí.

★★★☆☆


14 komentářů:

  1. Viděla jsem Saw a ač nemám ráda krváky, tak za mě super promyšlené a bavilo. Řbitov zviřátek milé překvapení a to i přesto, že se od knihy film lehce lišil. Tajný život mazlíčků průměr jako první díl a Psí poslání je nádherné, dojemné, těším se na druhý díl. Mám v plánu X-Men a furt si řkám, že bych měla mrknout i na Agry birds, neviděla jsem ani jedničku.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem zvědavá, jak se ti X-Men bude líbit. :) Angry birds určitě zkus. :)

      Vymazat
  2. Tajný život mazlíčků mě ještě čeká... A Dark Phoenix mě taky hodně zklamal, nějak se jim to vymyká a nedrží se to faktů, které zfilmovali dříve.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak snad se bude líbit. :) Jinak souhlasím, tentokrát už to opravdu nebylo ono.

      Vymazat
  3. Stihla jsi toho spoustu :) Viděla jsem jen Detektiva Pikahcu a musím říct, že mě bavil vážně hodně, byla to skvělá zábavná oddechovka :) A navíc je to roztomilouš :) A určitě chci vidět i Tajný život mazlíčků a protože miluju pejky, i Psí poslání :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S tím naprosto souhlasím. :) Pikachu se naprosto povedl. Jinak, ať se ti filmy s pejsky líbí. :)

      Vymazat
  4. Z filmů jsem neviděla ani jeden, ale určitě bych se v nejbližší době chtěla podívat na Tajný život mazlíčků - jednička totiž byla super. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě se podívej. Ta dvojka mi přišla opravdu lepší a byl hlavně takový milejší. :)

      Vymazat
  5. Řbitov zviřátek je za mě jedno velké zklamání. Knihu jsem četla třikrát a nepochopila jsem, jak se mohl režisér tak vzdálit od předlohy! Už to, že ten kdo umřel byl syn a ne dcera je už alarmující. Bohužel to celé pokazil. Takže za mě velké zklamání :/

    Série Saw se mi líbí, i když jak píšeš jednotlivé díly se značně od sebe liší kvalitou. Ale na druhou stranu se dost věcí postupně vysvětluje a člověk si pak jen říká, AHAAAAAA :D

    Doporučuji Escape room. Není to úplně pecka, ale je velice zajímavý :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jako fakt? Tak tu knihu si budu muset nutně přečíst, jestli tam je tak obrovský rozdíl. Po tom konci jsem nad ní přemýšlela, že si ji přečtu a teď mám obrovský důvod, proč do ní jít.
      Přesně, pak sedíš u toho, a jen přemýšlíš, jak je to probohla mohlo napadnout. A že je dost chytrý. :D
      Mám ji v seznamu, jen se k ní dostat. :)

      Vymazat
  6. Tak tyto filmy jdou úplně mimo mě :( ale jsem ráda, že jsi našla něco, co tě zaujalo :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vážně? :) Jo, s tím jsem spokojená, hlavně, že něco. :D

      Vymazat
  7. Detektiv Pikachu jsem viděla a byl to hezký film

    OdpovědětVymazat

© Enthusiasm For Books
Šablona od Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.