Knižní čas - Říjen 2019

Zdravím čtenáři,
tak za tento měsíc jsem přečetla pouze čtyři knihy. Velké číslo to není halvně kvůli tomu, že jsem se teď vrhla na Vznešený dům a chci ho mít konečně přečtený. Přece jen teď už se blížím pomalu ke konci. Zbývá mi takových 500 stránek. Tak jsem zvědavá, kdy jej dočtu.





Nejlepší kniha
Harry Potter  a relikvie smrti - J. K. Rowling
Pro mne zůstane snad navždy nejoblíbenější poslední díl. I při prvním čtením se mi nejvíce líbil, a to zůstalo i u druhého čtení. Dokonce se mi teď hodně líbila kapitola po 19 letech. Harry prostě zůstane mojí srdcovkou.
 

Nejméně oblíbená kniha

Zelená míle - Stephen King
U ní jsem se nedokázala pořádně začíst a trvala mi, než jsem ji přelouskala. Bohužel mě moc nezaujala a přišla mi taková průměrná. Ale v Kingovi budu nadále pokračovat.





 

Největší překvapení
Tento měsíc mě nečekalo žádné překvapení.



Nejlepší hrdinka
Myslím, že ani zde nemám hrdinku, která by mě natolik dostala, že bych ji sem dala.



Nejlepší hrdina
Harry Potter a relikvie smrti - J. K. Rowling
Vybrala jsem Nevilla Longbottoma hlavně kvůli tomu, co snášel, jen proto, aby v Bradavicích udržel morálku studentů, a jak se snažil o pokračování Brumbálovy armády.






Nejlepší pár
Tentokrát to vynechám, protože čistě romantickou knihu, nebo kde by byly od začátku páry, jsem nečetla.




Nejlepší obálka
Město duší - Martina Čekalová
Tato obálka mě pokaždé dokáže tolik uchvátit. Líbí se mi, jak je vytvořená a hlavně je hezká. Jen škoda, že když ji držíte, ulpí na ní  otisky prstů.







Poslední rozečtená kniha
Vznešený dům - James Clavell
Zajímalo by mě, po kolikáté se zde tato kniha objevila. Ale plusem je, že už se blížím ke konci a teď je to dost zajímavý. Doufám, že to dopadne dobře se Vznešeným domem.

12 komentářů:

  1. HP7 je skvelá kniha, osobne mám o málo radšej piatu časť, ale súhlasím, je to výborné čítanie :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ano, a rozhodně si u něj dám znovu rereading. :)

      Vymazat
  2. Nezáleží na kvantitě, ale na kvalitě :3 A za HP máš u mě plus <3

    OdpovědětVymazat
  3. Z uvedených knih jsem nečetla ani jednu, ale HP mám rozečteného a snad se příští měsíc pustím do šestého dílu. :)

    OdpovědětVymazat
  4. To mě zarazilo, že Zelená míle se ti nelíbila, já film zbožňuju, ale na samotnou Kingivu tvorbu moc nejsem, tak se bojím, že bych dopadla stejně 😀. Jinak jsem také četla Město duší a máš pravdu, ta obálka je nádherná 😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jakožto já film vůbec neviděla, takže moje setkání se Zelenou mílí bylo pouze knižně. :D A teda začínám přehodnocovat názor, a ten film nakonec zkusím. :D

      Vymazat
  5. Harry Potter je taková klasika, která se dá číst pořád :D
    Jinak také mě překvapilo, že se Zelená míle tolik nelíbila. Já ji beru jako top knihu od Kinga :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, vidím to tak, že za pár let si jej zas přečtu. :D
      Bohužel, ne pokaždé se mi kniha trefí. :) Ale jsem ráda, že se ti tak líbí. :D

      Vymazat
  6. Město duší jsem také četla, je to pěkný a zajímavý příběh.

    OdpovědětVymazat
  7. HP je pořád skvělý. Srdcovka, která nikdy neomrzí. :) Úplně jsi mě nalákala, znovu si knihy přečíst. :)

    OdpovědětVymazat

© Enthusiasm For Books
Šablona od Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.