Knižní čas - Leden 2021

 Zdravím čtenáři,
tento měsíc jsem se více soustředila na akčnější knihy, což je vidět hlavně u thrillerů a mang, se kterými jsem byla velmi spokojená. Též jsem zabloudila k Daisy Jones & The Six, která mě k mému překvapení tolik nechytila a místy mě nebavila.
Četli jste některou z těchto knih?
 

 
 Nejlepší kniha
 Kříďák - C. J. Tudor
Ačkoli mi sem ještě aspiruje Hračkář, tak mi Kříďák přišel o kousek napínavější a lepší. Často jsem u Kříďáka byla v šoku z těch odhalení. Žádné z nich jsem nečekala a pak jsem jen zírala, jakože co.






Nejméně oblíbená kniha

Stařec a moře - Ernest Hemingway
Čekala jsem úplně něco jiného, než jsem dostala. Nebavila mě starcova sobeckost a jeho touha získat ten nejůepší úlovek. Dalším bodem pro mě bylo i to, že mi bylo líto ryby a pak už mě dostalo starcovo chování, co si myslel o rybě. Tohle mi vůbec nesedlo.






Největší překvapení
Zatímco jsi spala - Liz Lawler
Nečekala jsem, že mě thriller z lékařského prostředí tak chytne. Původně jsem si myslela, že se do čtení budu nutit, ale zde to byl naprostý opak. Nedokázala jsem se od knihy odtrhnout.






Nejlepší hrdinka
Zatímco jsi spala - Liz Lawler
Tady je to bez debat Alex. To, čím vším si procházela a hlavně to, že jí nikdo nevěřil, a že ji někteří považovali za blázna. To je potřeba velmi silných nervů, aby to člověk ustál. Za to ji hodně obdivuji. 






Nejlepší hrdina
Hračkář - Andrew Mayne
Stále ho obdivuji kvůli tomu, že se nebojí porušit zákony, když řeší případ. Navíc se moc nebojí střetu s nebezpečnou osobou, a za to má můj obdiv.







Nejlepší pár
Daisy Jones & The Six - Taylor Jenkins Reid
Pro mě to byl vztah mezi Petem a jeho dívkou. Ačkoli se v knize téměř nevyskytovali, tak mi přišli ze všech nejlepší.







Nejlepší obálka
Hračkář - Andrew Mayne 
Všechny obálky z této série se mi hodně líbí. Zvláště jak na světle vypadají jinak než ve tmě.







Poslední rozečtená kniha
Oheň probuzení - Anthony Ryan
Tuto knihu si pomalu dávkuji a hlavně si ji vychutnávám. Líbí se mi, jak je ten svět promyšlený, možnost bájí z různých světů. Navíc je to velmi čtivý, takže se pokaždé snadno do knihy ponořím.

14 komentářů:

  1. Hračkář má opravdu krásnou obálku :) toho si chci taky přečíst

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Celkově celá ta série má boží obálky. :)

      Vymazat
  2. Daisy četla kamarádka a byla z ní nadšená, vlastně je pořád a stále se mě snaží přesvědčit, ať si ji také přečtu :D zatím odolávám :D

    Oheň probuzení mám ve své knihovně, ale čekám až vyjde třetí díl v paperbacku :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To naprosto chápu, že čekáš, ať to krásně ladí. :D

      Vymazat
  3. Zajímavý výběr knih. Bohužel třeba od Ryana se mi líbila pouze Píseň krve. Další knihy už mě nebavily :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já chci od něj zkusit i další knihy. Draconis Memoria mě dost chytila. :)

      Vymazat
  4. Zaujala mě kniha Zatímco jsi spala :)

    OdpovědětVymazat
  5. Starce a moře jsem četla jako maturitní četbu a nebylo to tak zlé. Také mě zaujala kniha Zatímco jsi spala. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě doporučuji. :) Za mě se jedná o dost povedený thriller. :)

      Vymazat
  6. Tentoraz som nečítala ani jednu, ale Alita by ma zaujímala.:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Upřímně u Ality mě bavil ten začátek, pak už to nadšení jaksi vyprchalo. :/ Ale i tak se to četlo moc dobře. :D

      Vymazat
  7. To jsi měla pořádně akční leden. :) Také jsem četla Diasy Jones... a mě naopak bavila moc, přímo mě nadchla.

    OdpovědětVymazat
  8. Četla jsem pouze Hračkáře a byla jsem s ním celkem spokojená, ale přijde mi, že díl od dílu jde série s kvalitou dílů dolu.

    OdpovědětVymazat

© Enthusiasm For Books
Šablona od Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.