Enthuiny divácké zážitky - Leden 2020

 Zdravím čtenáři,
za leden jsem toho moc neviděla, hlavně ani nebyla moc nálada koukat na filmy. Spíše jsem se místo toho soustředila na seriály, čímž bylo dokoukání Stranger Things a též nově vydané Winx Saga: Osud. Je mi jasné, že i nadále budu pokračovat v seriálech, hlavně díky Marvelu, který toho ještě chystá hodně.
Co vy? Jak jste na tom se seriály?
 


Děsnej doják
Vždy jsem na tento film viděla jen kousíček, ale nedokázala jsem ho najít. Po několika letech jsem na to opět znovu narazila, a dokonce jsem už našla i název, a tak jsem se na to rovnou i podívala. Je to taková blbost, až jsem se z některých věcí smála. Když se očekává, že tu bude hovadina, tak se může stát, že Děsnej doják člověku sedne.

★★★☆☆





 
Duše
Na tento animák jsem se těšila od chvíle, co jsem se o něm dozvěděla. Bohužel mě to jaksi moc nechytilo, ale mělo to pěkně vymyšlený příběh. Jen mi k tomu bohužel něco chybělo, co by mě vtáhlo do příběhu mnohem hlouběji. Takto jsem byla pouze na povrchu. 

★★★★☆

 
 



Tenet
Tohle bylo dost zamotaný a šílený. Rozhodně se nejedná o odpočinkový film. Je zde potřeba být neustále ve střehu a snažit se toho co nejvíce zapamatovat, protože byť i jedna zdánlivě drobná maličkost, může průběh filmu změnit. Hlavně u toho konce bylo potřeba pořádně rozlišit oba týmy, jinak by se v tom člověk ztratil. Ale abych pravdu řekla, tak i přes to všechno se mi to dost líbilo.

★★★★☆

 


Seriály


Stranger Things
Tento seriál jsem chtěla vidět už dlouho a konečně jsem se k němu dostala. Upřímně jsem nečekala, že mě dokáže hned na poprvé tak zaujmout, že jsem potřebovala vědět, jak to dopadne dál. Nebýt traileru na čtvrtou sérii, tak se z toho šoku ve třetí sérii stále vzpamatovávám.

★★★★★






Winx Saga: Osud
Když mi vyskočilo upozornění na nový seriál, který vznikl na základě Winx, tak mi to nedalo a podívala jsem se na něj. Když si odmyslím, že je to přímo Winx, tak se jedná o vcelku zajímavý seriál, který má dobrý potenciál. Jediné, co mě na tom mrzelo, bylo, že zde není Flora a Tecna. 

★★★★★

16 komentářů:

  1. Momentálně se nedívám vůbec na nic. Sem tam si pustím Přátele nebo HIMYM ale jinak vůůůůbec nic. Možná by to chtělo nějakou novinku a hlavně to kino :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To kino by se hoidlo. :D Také mi přijde, že nějak nic není a pak mi dá problém si něco vybrat. :D

      Vymazat
  2. Duše byla fajn :) ale také mi tam něco chybělo a shodou okolností o filmu Tenet jsme se včera bavily s kolegyní :D po hodině ho vypla, že to nechápala a nezaujalo jí to, mě to naopak nalákalo :) o víkendu bych se na něj chtěla podívat :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jakožto člověk musí hodně dávat pozor a i mě to dalo práci, než jsem to pochopila. Ale stojí to za to. :D
      Snad se ti to bude líbit. :)

      Vymazat
  3. Jediné, co z tvého výběru mám rozkoukáno, je Stranger Things, a to se těším, až se k seriálu vrátím :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou naprosto boží. :) U nich jsem nečekala, že mě to tak pohltí. :D

      Vymazat
  4. Stranger things je moja srdcovka a som rada, že sa ti to páčilo :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hodně se těším na další sérii. :) Umí tak skvěle napnout člověka. :D

      Vymazat
  5. Ve Winx není Flora? A ta mě zrovna bavila nejvíc. :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohužel, místo Flory je Terra. Ta je právě Flořinou sestřenicí a teda moc jsem si ji neoblíbila. :/

      Vymazat
  6. Film Duše jsem viděla, po dlouhé době pěkný animovaný film s originální zápletkou, a také tam padaly dost pěkné životní moudra. Zbytek filmů z tvého seznamu jsem neviděla :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš pravdu, po dlouhé době moc pěkný animák. :)

      Vymazat
  7. Winx bych ráda zhlédla. Ale mám je v hlavě jako ten kreslený seriál, co se mi moc líbil, tak nevím... Duše je fajn animák, takové já ráda :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to naprosto chápu. Nesmí se to moc spojovat s kresleným seriálem a jinak věřím, že by to mohlo být v pohodě na kouknutí. :)

      Vymazat
  8. Teneta mám na zozname už tak dlho a nie a nie sa k nemu dostať :D Stranger Things je jeden z mojich TOP seriálov, ale posledná séria ma dosť sklamala - neskutočne tam stále po sebe iba kričali :D Nuž a WINX bola pre mňa katastrofa, nemohla som sa na to naladiť :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tenet za to stojí a to jsem si myslela, že mě bavit nebude. :D Ale bylo fajn vidět, jak se mění lidské vztahy. :)

      Vymazat

© Enthusiasm For Books
Šablona od Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.