Ohlédnutí za rokem 2021

Zdravím čtenáři,
vítám vás u posledního článku tohoto roku, kterým vám chci zejména poděkovat, že chodíte na můj blog, čtete moje články a komentujete. Vždy mi to udělá velkou radost číst si vaše komentáře a hlavně i
to, že na základě mých recenzí po knize šáhnete.Velmi si toho vážím.
 
Přeji vám do nového roku jen to nejlepší a mnoho úspěchů.
 
 
Jinak jako vždy níže přidávám menší přehled za uplynulý rok.

 Menší přehledy za rok 2021

Celkový počet knih: 127
Počet stran:  33 313
Průměrný počet stran: 262
Průměrné hodnocení: 4.1 *

Počet knih: 43
Počet komiksů: 1
Počet mang: 83
Počet odložených knih: 0


Nejkratší kniha: Tajemství osmého města, 87 stran
Nejdelší kniha: Oheň probuzení, 663 stran


Počet dočtených sérií: 3
Počet rozečtených sérií:  8
Čekání na další díl: 20
Odložené série: 0

Počet filmů: 76
Počet minut: 7227

Nejkratší film (krátkometrážní): Egao, 2 min a Cross Road, 2 min
Nejdelší film: Pán Prstenů: Návrat krále, 201 min

 
Počet rozkoukaných seriálů: 11
Počet dokoukaných seriálů: 2

12 komentářů:

  1. Wow, krásný přehled! Obrovský počet knížek, klobouk dolů <3! Díky tobě jsem si napsala spoustu knih na seznam a k Vánocům dostala Rododendron. Díky za to :) Krásný nový rok i tobě!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda. :) Doufám, že až se k nim dostaneš, že se ti budou líbit. :)

      Vymazat
  2. šťastný nový rok plný zdraví a štěstí :)

    OdpovědětVymazat
  3. super statistiky, ja se radeji nepidim za tim, kolik jsem rozecetla a docetla serii ani kolik casu jsem stravila nad filmy... i kdyz to rozhodne nebude tolik jako u tebe :-P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně osobně překvapilo, kde jsem na to proboha vzala tolik času. :D

      Vymazat
  4. Tak to je moc pěkný souhrn. Já přečetla 77 knih.

    OdpovědětVymazat
  5. Moc pěkné shrnutí, zvládla jsi toho hodně :D Tak přeji spoustu přečtených knih i v roce 2022

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné shrnutí. Je vidět, že to byl plodný rok. :) I do toho nového přeji hodně skvělých přečtených knih.

    OdpovědětVymazat

© Enthusiasm For Books
Šablona od Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.