Enthuiny divácké zážitky - prosinec 2021

 Zdravím čtenáři,
tak jsem tu opět s diváckými zážitky. Ačkoli jsem si myslela, že v prosinci budou vládnout vánoční filmy, tak opak je pravdou. Spíše jsem se soustředila na dobrodružné filmy a komedie. Jakožto na Štědrý den jsem se podívala na Polární expres a Grinche, což už je taková moje klasika, kterou vidím každý rok.
Jaký jste měli prosinec vy?


 
Vánoční hrad
Tady jsem se trochu obávala, že se mi film nebude líbit, ale jaké to bylo překvapení, že mě dost chytil. Jedná se o velmi milý romantický film s lehkou dávkou komedie. Velice jsem si oblíbila jednotlivé postavy, a i když bylo jasné, jak to dopadne, i tak to stálo za to kouknutí.

★★★★☆

 
 
 



 
Croodsovi: Nový věk
Na druhý díl jsem se velice těšila a vlastně i tak trochu pozapomněla, že vyšel. Nakonec jsem se na něj podívala, a i nadále je to vtipný film. Jenže už ne tolik jako jednotka, která mě velice nadchla. Nový věk je i tak velice zdařilým pokračováním a párkrát dokonce bude šokovat.

★★★★☆






 
Zpátky do divočiny
Na tenhle film jsem se podívala jen náhodou, jelikož na mě vyskočil a měla jsem zrovna chuť na něco animovaného, tak jsem si řekla, že bych jej mohla vyzkoušet. Jednalo se o velmi milý příběh, i když mě tam strašně rozčilovala koala, tak se to dalo. Sem tam byla drobná překvapení, ale stálo to za to na odreagování. 

★★★☆☆

 
 
 
 
 
 
Voyagers - Vesmírná mise
Voyagers mě svou obálkou mírně odrazovaly, ale ten název mě velice lákal, jelikož jsem měla chuť na něco s vesmírem. Nakonec jsem se podívala na trailer, po kterém jsem si řekla, že bych to teda mohla vyzkoušet. A teda bylo to dost dobré, často jsem pociťovala napětí, nadávala na postavy. Takže, kdo jste nad tímto filmem uvažovali, určitě se na něj podívejte.

★★★★☆





 
Hoshi wo ou kodomo
Po dlouhé době jsem se podívala opět na film od mého oblíbeného tvůrce, ale bohužel pro mě se mi tento film nelíbil. Ano, měl svoje kouzlo, jenže jaksi jsem očekávala něco jiného. Zatím se jedná o nejslabší film, co jsem od tohoto tvůrce viděla.

★★★☆☆






 
Red Notice
Tentokrát jsem výběr filmu nechala na příteli a nebyla jsem vůbec zklamaná. Skvělá akční komedie, která je tak zamotaná, že jsem dost zírala. Nevyskytovaly se zde žádné hluché scénky a celkově mě zajímalo, jak to vůbec dopadne. 

★★★★★

 
 
 
 
 
 

Seriály

 
What If...?
 Je těžké nějak pořádně začít, jelikož některé díly byly fakt skvělé a nenudila jsem se. Myslím tím například poslední díl nebo dokonce jiného Doktora Strange. Ale jiné mě vůbec nebavily a nudila jsem se. Tím mám na mysli zrovna první díl, který byl lehce rekapitulací filmového Kapitána Ameriky. Celkově ale seriál hodnotím pozitivně.

★★★★☆

9 komentářů:

  1. Viděla jsem pouze Vánoční hrad, ale to mě moc nezaujalo. Na Red Notice se teprve chystám :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem zvědavá, co na to budeš říkat. :)

      Vymazat
  2. u mě v prosinci vládly vánoční pohádky a filmy, ale staré dobré klasiky :) nic nového :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To chápu. Já ráda zkouším nové vánoční filmy, ale to je jaksi v listopadu než v prosinci. :D

      Vymazat
  3. Red notice a Zpátky do divočiny jsem též viděla :)

    OdpovědětVymazat
  4. Vánoční hrad byl opravdu milé překvapení :¨)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  5. Tak z tvého výběru jsem opět neviděla nic... měla bych s těmi filmy pohnout. :) Nejvíc mě jednoznačně láká Red notice. :)

    OdpovědětVymazat

© Enthusiasm For Books
Šablona od Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.