Enthuiny divácké zážitky - srpen 2022

 Zdravím čtenáři,
za srpen jsem se se sledováním filmů poměrně rozjela. A abych řekla pravdu, tak začátek byl docela povedený, jelikož se mi filmy dost líbily. Ale ke konci to začalo pokulhávat a některé mě tolik nebavily.
Viděl jsi nějaké?



 
Jedině Tereza
Po delší době jsem měla opět chuť na český film a padnul mi zrak na Jedině Tereza. Film byl moc pěkný, dost jsem se u něj pobavila. Hlavně, jak vždy chyběl kousek k tomu, aby to dopadlo dobře. Jako romantická komedie se to velmi povedlo.

★★★☆☆

 




 
Rakeťák
Na tenhle film jsem byla dost zvědavá od chvíle, co jsem věděla, že vyjde. Rakeťák nás blíže seznamujes postavou, na jejíž základě vznikla panenka, která hrála důležitou roli v Příběhu hraček.Jakožto nebylo to špatné, ale zároveň mě to nedokázalo nadchnout. A abych byla upřímná, tak jsem v jednu chvíli u filmu usnula.

★★★☆☆





 
Černý telefon
Na Černý telefon jsem slyšela jen samé dobré ohlasy, tak mi to nedalo a též jsem se na něj podívala. A ty brďo, tohle byla naprostá síla. Film mě dokázal pořádně vtáhnout do příběhu, že jsem ani nedutala, jak jsem potřebovala vědět, jak to dopadne dál. Ačkoli to spadá do žánru horor, tak se nemusíte obávat ničeho drastického, až na duchy.

★★★★☆





 
Životní trefa
Ačkoli moc nejsem na sportovní filmy, tak mi jednou za čas nevadí se na ně podívat. A toto byl ten případ, příběhově se mi film velice líbil. Baví mě sledovat, jak člověk se snaží do toho dát vše, a jak je vidět, že se i postupně zlepšuje. Rozhodně to stojí za shlédnutí. 

★★★★☆







 
Otec nevěsty
Dostala jsem chuť na komedii a jako první mi padl do oka Otec nevěsty. Jednalo se o velmi milou komedii, kterou jsem si užila. I když jsem místy byla zoufalá z chování jejího otce, při čemž jsem si říkala, že si to zaslouží. Sem tam se objevily absurdní scény, ale když to tak vzemu, tak komedie splnila svůj účel a já se u ní pobavila. 

★★★☆☆






 
Princezna
Film mě zaujal hlavně svou obálkou, a tak jsem se podívala i na trailer, který mě nadchnul. Jedná se zrovna o ne dost typickou princeznu, jakou všichni známe, ale přímo rozenou bojovnici. Takže ten, kdo si chce užít vyvražďovačky ve středověku, pak našel to pravé ořechové. Mně osobně se to velmi líbilo a držela jsem princezně palce. Často jsem byla v šoku z toho, jakým způsobem některé zabila. 

★★★★☆




 
Tupíři
Na tenhle film jsem se podívala jenom kvůli tomu, že jej muž neznal a chtěl jej vidět. Nakonec při sledování zhodnotil, že Tupíři jsou fakt pěkná blbost. Upřímně já je viděla také poprvé, ale stačily mi kdysi různé scénky, abych si též řekla, že je to blbost. Fakt na to nekoukejte, nestojí to za to.

☆☆☆☆☆

 
 
 
 
 
 
Moonfall 
Moonfall jsem měla v plánu už od chvíle, co jsem viděla trailer. A film nezklamal, velice napínavý, kdy jsem držela palce hrdinům, aby se jim nic nestalo. Stejně tak jsem tušila, že na konci se stane jedna určitá věc, která se opravdu stala. I když to asi není přímo realistické, tak to stojí opravdu za to. Po dlouhé době katastrofický film, který se opravdu povedl.

★★★★☆

 



 
Sex Appeal
Podle traileru jsem čekala, že se bude jednat o milou a romantickou komedii, což se vůbec nestalo. Místo toho mi přišlo, že hlavní hrdinka využívá svého kamaráda, aby pak na konci zjistila, že stojí opravdu za to. Chvíle, kdy zkoumá sama sebe, nebo svůj protějšek pro mě byly ztvárněny tak absurdním způsobem, že se na to fakt nedalo koukat.

☆☆☆☆☆

 
 
 
 
 
 
Láska & Gelato
Věřím, že film by byl hezký, ale když většinu filmu mluví italsky a bohužel nejsou k tomu titulky, abych pochopila, o co se tam jedná, tak mi většina věcí z toho unikne a pak jen tápu ohledně toho, co se tam proboha stalo. Ale i tak chci dát šanci knize, jelikož věřím, že bude lepší než film.

★☆☆☆☆

 
 
 
 
 

Seriály

 
Já jsem Groot
Nejedná se o nic průbojného, nýbrž o takové kraťase, které mají pobavit nenáročného diváka. Pokud od toho nic neočekáváte, tak to svůj účel rozhodně splní. Mně osobně se to líbilo, hlavně epizoda, ve které zkoušel různé "oblečení". Rozhodně krátká odreagovačka, kterou máte zkouknutou do několika minut.

★★★★☆

6 komentářů:

  1. Já jsem byla v kině na Černém telefonu a bylo to zajímavý. Spíš slušný psycho :D Jinak jsem ještě viděla Top Guna a doporučuji všema dvaceti! Naprostá pecka a rozhodně nejlepší film tohoto roku! ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na Top Gun se rozhodně chystám, ale teď vyšlo pár animáků, takže ty upřednostním. :D

      Vymazat
  2. Tupíři jsou parodie na Stmívání? :) vypadá to tak :) ze seznamu jsem viděla Rakeťáka a mně se to líbilo :) a Groot je úžasný, bylo to vtipné a miloučké :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jop, parodie na Stmívání. Mám pocit, že je to hned na první dva filmy. :)

      Vymazat
  3. Kdysi dávno jsem viděla Tupíry a je to vážně nehorázná blbost. : D Jinak se z tvého seznamu určitě chystám na Jedině Tereza, už dlouho jsem neviděla žádný český film. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jo, též nějak na ty české filmy tolik nekoukám. :D

      Vymazat

© Enthusiasm For Books
Šablona od Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.