Knižní čas - Srpen 2022

 Zdravím čtenáři,
původně jsem si myslela, že jsem toho moc nepřečetla, jelikož jsem se převážně zasekla u The Little Brooklyn Bakery a pak jsem se pořádně rozečetla u Přízraků noci, které mi velmi sedly. Co tak koukám, tak srpen byl poměrně úspěšný ve výběru knih, jelikož mě všechny bavily.
 


Nejlepší kniha
Přízraky noci - Kateřina Ševčíková 
Když jsem začala číst tuto knihu, nečekala jsem, že mě dokáže tak pohltit. I když se jedná o poměrně krátkou knihu, tak počet pohledů různých postav je poměrně velký, ale tady se mi to velmi líbilo. Stejně tak i příběh je velice chytlavý a konec nepatří mezi ty typické. Velmi se mi líbila.





Nejméně oblíbená kniha
Tentokrát jsem na knihy měla štěstí.



Největší překvapení
Světla nad močálem - Lucie Ortega 
Byla jsem hodně zvědavá, jak bude uchopen svět, ve kterém se vyskytuje Lena a upřímně, mile mě to překvapilo. Líbilo se mi, jak byl propracovaný a věřím, že další díl za to bude též určitě stát.






Nejlepší manga
Oslnivá temnota - Gege Akutami 
Tady asi není o čem debatovat. Jujutsu Kaisen patří mezi mé oblíbené mangy, a navíc tady mě potěšilo, že se kniha vrací v čase a víc jsem se tak dozvěděla o starších studentech. Navíc se jedná o uzavřený celek.






Nejméně oblíbená manga
Tentokrát žádná. Dokonce mi Moje hrdinská akademie sedla, u ní mívám problém, že se mi někdy líbí a někdy ne. A zrovna tentokrát mě bavila.



Nejlepší obálka

Světla nad močálem - Lucie Ortega
Přijde mi, že má své kouzlo. Hlavně se mi líbí, jak jsou zobrazeny dvě tváře, až po přečtení mi došlo, o koho se vůbec jedná.






Poslední rozečtená kniha
Pěšky mezi buddhisty a komunisty - Ladislav Zibura
Po delší době jsem se opět pustila do cestopisu. Sice mi čtení cestopisu trochu trvá. Sem tam mě to tolik nebaví, ale místy jsou pěkné scénky, tak jsem zvědavá, jak to bude dál pokračovat.

6 komentářů:

  1. Společné máme Světla nad močálem. Stejně jako ty, i já jsem byla velmi mile překvapená.. a ta obálka je nádherná.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ano, jsem zvědavá na druhý díl, jak se mi bude líbit. :)

      Vymazat
  2. Zaujala mě kniha Světla nad močálem :-) pokukuji po ní od doby, co byla v předprodeji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě běž do ní. Je to moc hezký fantasy příběh. :)

      Vymazat
  3. je skvělé, že se ti vše líbilo :) a ani mangy nezklamaly :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jo, poslední dobou mám štěstí na výběr. :)

      Vymazat

© Enthusiasm For Books
Šablona od Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.