Knižní čas - říjen 2023

 Zdravím čtenáři,
říjen byl spíše ve znamení knih, které se četly dlouho. Jako byla Moje hrdinská akademie, skrz říjen jsem také četla Cenu cti, kterou jsem dočetla až na začátku listopadu. Četli jste nějaké z nich? 
 




Nejlepší kniha
Icebreaker - Hannah Grace 
Po dlouhé době jsem opět šáhla po anglické knize, a to jen díky klubu, do kterého jsem se dostala. A jaké to bylo milé překvapení, když mě kniha velmi chytila a já si užila její čtení. Překvapilo mě množství spicy scén, které se zde objevily, ale nikdy nebyly nudné.






Nejméně oblíbená kniha
Všechny knihy, které jsem v říjnu přečetla se mi líbily. Změna bude v listopadu, kdy jsem už konečně dočetla Geraldovu hru.



Největší překvapení
Vetřelci v našich hlavách - Daniel Pelikán 
Na to, že se jedná o velmi krátkou knihu, jsem byla překvapená, že jsem ji vůbec nedokázala odložit. A co všechno se stalo jen díky konverzaci mezi nemocí a člověkem.







Nejlepší manga
Sakamoto Days 2 - Yuto Suzuki 
Komediální manga, která se týká nájemních vrahů, a hlavně jednoho vraha v důchodu. Dost jsem se při čtení pobavila. I když je zde spíše vážnější linka, i tak se našly vtipné chvíle.






Nejhorší manga
Moje hrdinská akademie 19 - Kohei Horikoshi
Na to, že mám Moje hrdinskou akademii ráda, tak mě tento díl zklamal. Četla jsem ho pomalu dva týdny a nedokázala jsem se skrz něj přelouskat. Téma středoškolského festivalu mě zde vůbec nebavilo a jsem ráda, že jednu část mám konečně za sebou.
 
 
 
 
 
 
Nejhezčí obálka
Icebreaker - Hannah Grace
Tenhle styl obálek se mi vždy strašně moc líbí. A tak se ani nedivím, že sem Icebreaker přidávám. Ta obálka je fakt krásná.







Poslední rozečtená kniha
Severed by Vengeance - Elle Maldonaldo
Dneska knihu budu teprve začínat, ale jsem na ni dost zvědavá. Moje první dark romance kniha, tak schválně, jak mě bude bavit. Jinak ano, jedná se o další anglickou knihu, co budu číst.

9 komentářů:

  1. nečetla jsem žádnou a nemám teda ani na seznamu :)

    OdpovědětVymazat
  2. Zaujala mě knížka Vetřelci v našich hlavách :-)

    OdpovědětVymazat
  3. (Ne)obyčejného kluka jsem četla. Byla dokonce soutěž o pokračování. Zúčastnila jsem se jí, ale bohužel neuspěla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám pocit, že jsem na to na konci narazila, že se můžeš napsat pokračování. :)

      Vymazat

© Enthusiasm For Books
Šablona od Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.