Ohlédnutí za rokem 2019

Zdravím čtenáři,
je to neuvěřitelné, jak ten rok utekl. Na blogu jsem oslavila už druhé narozeniny a musím přiznat, že
mě to blogování stále baví a vidím to na to, že jen tak s tím nepřestanu. Je to moje oblíbené hobby.

Jinak pár změn se mi za tento rok událo, a to tak, že přestávám bydlet na koleji, jelikož je pro mě výhodnější teď dojíždět. Takže jsem zvědavá, co všechno stihnu za ty celkové 4 hodiny za den přečíst. No, říkám si, že se mám na co těšit. Od února mi to tedy začne.


Rozhodla jsem se, že udělám menší ohlédnutí, ale jen v případě knih, na filmy se mi to moc nechtělo dělat. Nevedla jsem si jejich seznam. A když to tak vezmu, tak stejně je můj blog zaměřen převážně na knihy. Takže níc může vidět mé menší shrnutí.



Zdroj: (Pixabay)


Celkový počet knih: 95
Počet stran: 30 551
Průměrný počet stran: 329
Průměrné hodnocení: 3,6*

Počet knih: 67
Počet komiksů:7
Počet mang: 21
Počet odložených knih:0

Nejkratší kniha: Vrahové z říše smrti, 64 stran
Nejdelší kniha: Vznešený dům, 975 stran

Počet dočtených sérií: 11
Počet rozečtených sérií: 6
Čekání na další díl: 8
Odložené série:0

Všem přeji šťastný novrý rok 2020. Mnoho úspěchů do budoucna, knih, štěstí a zdraví.

12 komentářů:

  1. Přečetla jsi krásný počet knih. Přeji úspěšný i tento rok a to nejen v blogovém světě :)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to je krásné zhodnocení roku :) Mě vychází zhruba dvě knihy na měsíc, což není moc, ale s prckem a prací si myslím slušné skóre :D
    Přeji pěkný Nový rok

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To určitě je pěkné skóre. :)
      I tobě přeji pěkný nový rok. :)

      Vymazat
  3. uff, ctyri hodiny dojizdeni? to je teda mazec...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To asi bude. Ale zkusím, uvidím, jak mě to bude bavit. Ale tak celý život neustále někam dojíždím, tak si říkám, že to nebude tak hrozné. :)

      Vymazat
  4. Já jsem vždycky nejvíce přečetla ve vlaku :D Když jsem bydlela na privátě, čas jsem nenašla. Zlatý cestování vlakem :D

    Jinak 95 knih je pěkné číslo a moc douám, že tě bude psaní blogu bavit i nadále, protože sem moc ráda chodím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, já při cestování na střední toho taky hodně přečetla a teď jsem zvědavá, kolik toho bude, když budu dojíždět na vysokou, což bude ještě delší trasa. :)
      Věřím, že bude. Našla jsem si skvělé hobby, které ráda dělám a mohu se pořádně podělit se svými názory a poznat spoustu skvsělých lidí. :)

      Vymazat
  5. Páni, 95 prečítaných titulov je výborné číslo :-) Ja som na psolednú chvíľu dotiahla výzvu so 70 knihami :D

    OdpovědětVymazat
  6. To jsi stihla přečíst spoustu knih, závidím. :) I do nového roku přeju mnoho pěkných knih a šťastnou ruku ve výběru. :)
    4 hodiny dojíždění... to je hodně :( snad to nějak půjde.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, i tobě přeji. :)
      Doufám, že to nějak zvládnu. Zatím mi vždy ta cesta rychle uteče. :)

      Vymazat

© Enthusiasm For Books
Šablona od Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.