Enthuiny divácké zážitky - Prosinec 2019

Zdravím čtenáři,
přináším vám opět menší shrnutí filmů, co jsem viděla. Tentokrát musím říci, že se jedná převážně o mix. Až na tu romantiku, ta zde chybí, ale přemýšlím, že bych se mohla podívat na nějaký romantický film, např. After.
Co vy? Jaké filmy jste viděli za prosinec?



 
SpongeBob ve filmu: Houba na suchu
Celou dobu jsem si myslela, že nebude kreslený tak, jak ho znám. A proto jsem se na něj dlouho nechtěla podívat. Nakonec jsem mu tedy dala šanci a velmi příjemně mě překvapil. To, co jsem očekávala, tam bylo minimálně a film mě dokázal naprosto chytnout. Takže, kdo by měl stejné obavy jako já, tak se bát nemusíte a zkuste jej.

★★★☆☆






 
Jumanji: Vítejte v džungli!
Na toto jsem se chtěla podívat hned, co to vyšlo. A nakonec jsem se na to podívala. Byla to pecka. Postavy skvěle vymyšlené a příběh též povedený. Celý film utíkal rychle, takže jsem se nenadála a byla u konce. Rozhodně se zde několikrát zasmějete. Teď jen jsem zvědavá na další pokračování, zda za to bude stát.

★★★★☆





 
Psí veličenstvo
Jedná se o dětskou pohádku, se kterou musíte počítat. Někdy jsem měla zdvižené obočí, jak mně některé scény dostaly. Sem tam se mi stalo, že mi některá scéna připomněla jiný film. Např. jsem v jedné situaci viděla Klub rváčů. Za mě se jedná o podprůměrný film, který může, ale i nemusí zabavit.

★★☆☆☆





 
Mrazivá pomsta
Z traileru jsem měla mnohem větší očekávání, než jsem nakonec obdržela. Ale dalo se na to koukat, pro mě se jedná o naprosto průměrný film. Avšak některým se může zalíbit, závisí, jak komu padne do noty. Řekla bych, co se mi líbilo, ale obávám se, že bych vám něco vyzradila, a to by byla docela škoda. Pokud tedy máte chuť na akční film, kde se to hemží vraždami, směle do toho.

★★★☆☆




Spider-Man: Daleko od domova
Co jsem viděla první film s Tomem Hollandem, tak mě velice zklamal a dost jsem se bála pustit do dalšího Spider-Mana. Jak jsem měla nízká očekávání, film mě velice překvapil a mohu říci, že mě dost bavil. A to Spider-Man nepatří k mým oblíbencům. Jestli vás předchozí film zklamal, nebojte, tento vás věřím, že zaujme a podíváte se stejně jako on po památkách. Co se mi hodně líbilo, byli "Elementals". Nevím, jak je to v češtině, jelikož jsem na to koukala v angličtině.

★★★★☆




 
My
U tohoto jsem si dělala srandu, že horory týkající se zájmen se nějak rozšiřují. Bylo to To a teď My. Jestli chcete horor, u kterého se i po zhlédnutí budete bát a říkat si, co když je to skutečné, tak jen doporučuji. Během filmu se ale bát tolik nebudete, nevybavuji si, že by tam byly lekačky nebo tak. Ani přímo brutální to není, jen to pak dobře zapůsobí na psychiku.

★★★★☆




 
Ledové království: Vánoce s Olafem
Krátký film o tom, jak Olaf zjišťuje tradice lidí v království. Nebýt toho, že jsem to viděla v televizi, tak bych to snad ani neviděla. Jedná se ale o roztomilý film, který mě zaujal. Ale stačilo to na jedno zhlédnutí, víckrát bych do toho nešla.

★★★☆☆





 
Tučňáci z Madagaskaru
Vůbec jsem netušila, že takový film existuje. Jen jsem na něj narazila náhodou a bylo jasno, tohle musím prostě vidět. A líbilo se mi to, ovšem nemohu říci, že by to bylo kdovíjak výtečné. Film určitě zabaví a bude se vám líbit, ale přijde mi spíše takový průměrný. Nejvíce, co se mi tam líbilo, byly chobotničky a jejich mluva. Ta se fakt povedla.

★★★☆☆

10 komentářů:

  1. Psí veličenstvo obrovské zklamání, miluji corgiho, takže jsem se těšila, ale ten nevkusný začátek?! Spider-Man byl pecka, jak se mi jednička nelíbila, tak druhý díl vše vynahradil. Jumanji mám ráda původní film, tenhle se mi nelíbil. Spongebob je super jako seriál, ale filmy mi přijdou hrozné.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, začátek opravdu nevhodný. Nic takového jsem nečekala. Udělat to jinak, bylo by to mnohem lepší. :)

      Vymazat
  2. Bylo mi líto, že jsem Vánoce s Olafem nestihla, ale evidentně jsem zas o tolik nepřišla. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Neviděla jsem ani jeden film, nějak to jde mimo mě :( A tučňáci mají film? Věděla jsem jen o seriálu :o

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi tak, seriál znám, ale film? Dost mě to překvapilo a prostě jsem to musela vidět. :D

      Vymazat
  4. Us je velmi zvláštní film. Viděla jsi od režiséra jeho Get out? To je síla!!

    Us považuji za něco slabší počin, ale nápad byl velmi zajímavý a jak píšeš, není to lekačka, ale na hlavu to působí pěkně :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Get out jsem viděla, ale zase tolik toho ve mně neponechalo jako Us. U toho jsem to více prožila. :D Ale i tak oba snímky byly velice zajímavé. :)

      Vymazat
  5. Stihla jsi toho spoustu :) Na Spidermana jsem se v prosinci taky mrkla a bylo to skvělé, úsměvné :) Ted chci vidět Jumanji :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doufám, že se ti Jumanji bude líbit. Za mě to bylo naprosto super. :)

      Vymazat

© Enthusiasm For Books
Šablona od Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.