Enthuiny divácké zážitky - Květen 2020

Zdravím čtenáři,
tentokrát mám pro Vás mnohem větší dávku filmů. Až se sama divím, kde jsem toho stihla tolik nakoukat. Viděla jsem převážně dva druhy, a to filmy a krátkometrážáky. Abych to shrnula, tak se vlastně jedná o různou všehochuť, takže se tu skoro od každého žánru něco najde. Jen u krátkometrážních převažují horory.


 
Birds of Prey
Od chvíle, co jsem věděla, že vyjde film ohledně Harley, bylo mi jasné, že se na něj podívám. A taky se tak stalo. Jakožto moc mě film od samého začátku nechytil. Ale to nakonec vyhradil samotný závěr, který mě pohtlil. Přece jen ta bitva byla dobře udělaná.

★★★☆☆







 
Králíček Jojo
Tenhle film má tolik kombinací žánrů, že to snad není možné. Komedie spojená s dramatem a hlavně u tématu druhé světové války. Říkala jsem si, co z toho může vzniknout a nakonec z toho byl docela příjemný a zajímavý film. Dost se mi líbilo, že je zde vidět, jak hlavní hrdina postupně vyrůstá a mění se. Takže za ten pokus určitě tento film zkuste.

★★★☆☆





 
Dolittle
Vůbec jsem nevěděla, co od toho čekat. Spíše jsem počítala, že to pojede na podobné vlně jako jeho předchůdce. To jsem se ovšem zmýlila a obdržela jsem naprosto něco jiného. Vlastně se jedná o rodinný film, který nezklame a ani nepotěší. Bohužel  mne tolik nezaujal, jelikož jsem vyrostla starém dobrém Dolittlovi.

★★★☆☆




 
Cesta za živou vodou
To je tak, když si nezjistím, že film má i první díl, takže jsem zde byla přímo hozena do děje, který se odehrává po druhém, a všichni znají, jaké to bylo s trollem. Naštěstí to ale ničemu nevadilo a já si tak užila film. Místy jsem se pobavila, protože některé situace jsem nečekala, že se to zrovna tak vyvine. Za mě jedno dost dobré.

★★★★☆




 
Divoké vlny 2
Nejsem moc velký fanoušek Divokých vln. Nedokážou mě nijak zaujmout a sem tam mi vadí, když mluví přímo do kamery. Avšak zkusila jsem pokračování a zde to bylo to samé. Moc mě to nebavilo a měla jsem stejné pocity jako z jednotky.

★★☆☆☆





 
Skleněný
Od chvíle, co jsem viděla Rozpolceného, jsem chtěla vidět i tento film. Bohužel mě ze začátku tolik nechytil a měla jsem co dělat, abych ho dokoukala. Nakonec, kdy ale došlo k různým intrikám a k boji, tak mě to dost pohltilo. A hlavně ten plán, co byl vymyšlen, jen jsem zírala.

★★★★☆




 
 
Vlhká místa
Ani nevím pořádně, proč jsem se na to podívala. Jen mě to prostě zaujalo z traileru, tak jsem to zkusila. A bylo to teda pěkně nechutný. Vlastně jsem se na to pak už jen koukala jen kvůli tomu, co všechno tvůrci vymyslí. Ale znovu bych se na to rozhodně nepodívala.

★☆☆☆☆






 
Pod vodou
Tady mne zaujal plakát a tak jsem si řekla, že ten film zkusím a uvidím, zda bude stát za to či ne. Naprosto mi film padnul do noty a já si film užívala. Nápad to byl velice zajímavý. I když mi Kristen Stewart jako herečka moc nesedí, tak mi zde tolik nevadila.

★★★★☆





 
Addamsova rodina
Jelikož byla chuť na něco pohádkového a hororového, byl tento film mojí první myšlenkou. Splnil veškerá očekávání a byl dost příjemnou podívanou. Sem tam se u něj člověk pobavil a prostě na odreagování je naprosto vhodný.

★★★☆☆


 
Nenávist
Myslím, že bych se na tento horor jen tak nepodívala, kdybych neviděla trailer. Plakát mě fakt moc nezaujal a říkala jsem si, že to bude blbost. Nakonec jsem ale zjistila, že je to skvělý film a taky jsem zjistila, že má před sebou další filmy s tímto námětem. Lekaček zde tedy bylo požehnaně a umí vylekat.

★★★★☆






Krátkometrážní


Leading Lady Parts
Bohužel k tomuto nemám žádný plakát. Ale jakmile jsem viděla, že Tom Hiddleston v něčem dalším hraje a navíc to bylo krátké, tak jsem se nerozhodovala dlouho a podívala se na to. Je to pěkně pojato a vlastně ke konci i dost pobaví.

★★★★☆


 
Lights Out
Pamatuji si, že tento krátkometrážák oblítnul v jednu chvíli internet. A po jeho zhlédnutí jsem si uvědomila, že jsem ho i vlastně viděla. Ale nevadilo, že jsem se na to podívala znovu.

★★★★☆






Attic Panic
Opět zajímavě pojato a vlastně jsem to i trochu čekala, že to tak dopadne. V rámci krátkého hororu může zamrazit, ale nebude to mít takový efekt jako ostatní horory od tohoto tvůrce.

★★★☆☆




Closet Space
Tento krátký horor s prvky humoru se mi dost líbil. Od samého začátku umí navést tu správnou atmosféru a pak si povíte, že ta ženská je blbá hned několikrát. No a ten samotný konec? To jsem fakt nečekala a zírala jsem.

★★★☆☆




Coffer
Opět zde jde o budování atmosféry s tím, že truhla není jen tak ledajaká, jak se může na první pohled zdát. Ve chvíli dané lekačky jsem se opravdu lekla. Takže za mě se to určitě dobře povedlo.

★★★☆☆

18 komentářů:

  1. ZAjímavé filmy. Na Lights out jsem se moc těšila a nakonec mě to docela zklamalo. Jsem docela fanoušek hororů a tady mi něco chybělo. Birds of Prey viděl manžel a taky nebyl moc nadšený, takže já vynechám :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem z nich docela spokojená, jakožto splnily svůj účel. :D

      Vymazat
  2. Teda, ty ses musela hodně nudit :D Z výčtu jsem neviděla nic, Adamsovy jsem kdysi viděla jako hrané, ale tyhle ne :o

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sama se divím. :D Taky jsem Addamsovi viděla jako hrané a pak se mi je ještě poštěstilo je vidět v divadle. :)

      Vymazat
  3. Já se do filmů moc nepouštím. Naposledy jsem viděla horor The Boy II, který bych označila za průměrný. Jinak jedu spíš ty seriály a převážně pracuji na dokoukání Penny Dreadful a jsem zvědavá na nový seriál Penny Dreadful: City of Angels.
    Co se týče zmíněných filmů, tak jsem v kině stihla ještě Birds of Prey a byla jsem příjemně překvapená. :) Na novou Nenávist jsem se chtěla jít také podívat, ale odradilo mě nízké hodnocení na ČSFD, tak tenkrát vyhrálo poslední Star Wars. :D Skleněný není vyloženě špatný film, ale mé srdce si získal Rozpolcený, kde mě McAvoy svým hereckým výkonem totálně odzbrojil. <3 Králíček Jojo mě naopak totálně zklamal. Někomu se líbil, ale mě to prostě nesedlo. Chvilku to bylo vtipné, chvilku zase drama, ale jinak jako celek mi to přišlo jako slátanina. :D Lights Out je výborný jak kraťas, tak i celovečerní film. :) Ke zbytku se vyjádřit nemůžu, protože jsem neviděla. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I mně zarazilo to nízké hodnocení u Nenávisti, takže jsem k ní přistupovala s nízkým očekáváním, ale nakonec mě mile překvapila. Možná to bude i tím, že jsem žádné předchozí neviděla. :D
      Naprosto souhlasím s Rozpolceným. Ten byl fakt skvěle povedený a člověka to prostě dostane. :)

      Vymazat
  4. Nenávist jsem viděla tu původní, jednou jedinkrát a od té doby ne, půl roku jsem nemohla spát :D
    Harley byla fajn, moc jsem nečekala, takže nezklamala, naopak Skleněný zklamal hodně, nejslabší ze všech dílů.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To se ti nedivím, i tahle nová to lehce způsobuje. :D
      To věřím, že bude nejslabší. Nemůžu posoudit, jelikož jsem Vyvoleného neviděla.

      Vymazat
  5. Páni, zkoukla jsi toho hodně :). Z tvého výběru jsem viděla akorát Birds of Prey a musím říct, že vzhledem k tomu, že Harley mám hrozně ráda, tak jsem od filmu čekala víc. Jako nebylo to úplně špatné, ale mohlo to být mnohem lepší :D
    Pak jsem ještě viděla Skleněného a i z něho jsem byla docela zklamaná. Tak to prostě mám, když se na nějaký film těším :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem od Harley čekala něco víc, než jsem nakonec dostala. :D
      Ale někdy se fakt povede, že to předčí tvé očekávání a film je ještě lepší. :D

      Vymazat
  6. Jak tak koukám na tvůj seznam, uvědomuji si, jak málo filmů jsem viděla...

    OdpovědětVymazat
  7. Mne sa ten film z Harley páčil, Addamsovú rodinu s deťmi pozeráme neustále dookola, Doolitlle sme začali pozerať pred včerom ale nedopozerala som to. A zvyšok nepoznám

    VIKTORIÁNSKA MÓDA V MODERNOM ŠATE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S tou Addamsovou rodinou se vůbec nedivím. :) Opravdu se povedla. :)

      Vymazat
  8. Zajímavý výběr, Nenávist jsem viděla a stále patří k mým top. Animáky jsou mi inspirací na další večery :-)

    nikidelfin.blog.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, Nenávist se opravdu povedla. :) Určitě na ni jen tak nezapomenu. :)

      Vymazat
  9. Ani jeden film jsem neviděla. :) To jen dokazuje, že bych měla zase začít víc sledovat. )

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono dost závisí na chuti a času. Někdy se vůbec nechce. :)

      Vymazat

© Enthusiasm For Books
Šablona od Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.