Knižní čas - Prosinec 2019

Vážený čtenáři,
jak můžete vidět, za prosinec jsem přečetla pouhé tři knihy, jelikož jsem převážně čas trávila doma s blízkými osobami a na čtení čas opravdu nebyl. Navíc jsem rozečetla Tanec s draky a to mi zabere nějaký čas, než to přečtu. Přece jen je to pěkná bichle.
Ještě jsem se chtěla zeptat, zda se účastníte nějaké výzvy? Já se opět rozhodla do výzvy, která je na Databáziknih a letos mi přijde taková složitější. Tak jsem zvědavá, jak mi to s ní půjde. Chcete když tak přidat článek s mými tipy knih, které hodlám mít ve své výzvě?






Nejlepší kniha
Mluvčí za mrtvé - Orson Scott Card
Pro mě naprosto úžasná kniha a nechápu, proč jsem udělala takovou prodlevu po Enderově hře. Teď to chci napravit a hodlám konečně dočíst tuto série. Hned od začátku mě dokázala pohltit do příběhu a šíleně mě zajímalo, co se bude dít dál.






Nejméně oblíbená kniha
Lolita - Vladimir Nabokov
Co tak koukám, tak to vypadá, že tato kniha byla má nejméně oblíbená. A to hlavně z toho příběhu, zprvu byl dobrý, ale pak, co se dělo. Na to nemám slov a k tomu pro mě nedějovost, ale pouhé toulání světem.






Největší překvapení
Lolita - Vladimir Nabokov
Toto překvapení je poměrně negativní. Čekala jsem od knihy něco víc, víc dějovosti, což se mi nedostalo. Ale co musím pochválit, je květnatý jazyk, to na tom bylo to nejhezčí.






Nejlepší hrdinka
Vánoční pohlednice - Dilly Court
Zde je jasné, že se jedná o Alice. To, co všechno prožila, a co by se snažila obětovat pro svou matku. Hodně jsem si ji oblíbila a řekla bych, že se sem i skvěle hodí.







Nejlejpší hrdina
Mluvčí za mrtvé - Orson Scott Card
Řekla bych, že tuto pozici si zaslouží Miro. Zjišťovat nové věci a nejen to o novém druhu, a to Prasečíků. A k tomu snášet to, co se děje doma. Měl toho hodně. A ten konec? Přijde mi hrdinou za to, co se snažil udělat.






Nejlepší pár
Vánoční pohlednice - Dilly Court
Nebudu vám říkat, kdo s kým, protože bych vám něco vyzradila. Ale mohu říci, že tento pár se k sobě tak perfektně hodí, že mi už od začátku bylo jasné, že spolu skončí. K sobě naprosto skvěle seděli.






Nejlepší obálka
Vánoční pohlednice - Dilly Court
Co tak koukám, tak z těch tří knížek tato je opravdu nejkouzelnější a nejvíce se hodí i k prosinci. A už jen od pohledu dokáže zaujmout.







Poslední rozečtená kniha
Tanec s draky - George R. R. Martin
Konečně jsem se dostala k této knize a její čtení si naprosto užívám. Ačkoli se to rozjíždí pozvolna, už mě stihlo pár věcí dostat. Opravdu jsem některé záležitosti nečekala.

4 komentáře:

  1. Lolila byla peklo. Tanec s draky mě naopak bavil moc :)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To se mám na co těšit u Tance s draky. :)

      Vymazat
  2. Já na tom v prosinci nebyla o moc lépe (přesně o jednu knihu) :)) A bohužel leden nebude lepší, právě naopak, zatím jsem kvůli zkouškovému nestihla přečíst nic. :((

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale třeba se v mezičase stihne něco přečíst. :) Upřímně, já mám zatím přečtenou jen jednu knihu.

      Vymazat

© Enthusiasm For Books
Šablona od Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.