Enthuiny divácké zážitky - Leden 2020

Zdravím čtenáři,
tento měsíc je zde menší počet filmů, a to hlavně, že jsem se znovu mrkla na MCU filmy a rozjela jeden animovaný seriál, který už jsem teda stihla zkouknout. Teď ovšem jsem se pustila i do Hry o trůny, kde jsem na druhé sérii a zatím se mi to dost líbí.
Ohledně filmů se jedná spíše o ty dobrodružnější. Myslela jsem si, že tento měsíc žádný horor neuvidím, ale to se nestalo. Poslední den v měsíci jsem viděla Stáhni a zemřeš


 
Joker
Na Jokera jsem byla zvědavá od chvíle, co se začal na internetu objevovat. Vůbec jsem nevěděla, co mám očekávat. Ale s filmem jsem byla dost spokojená, byl velice zajímavý. A hlavně se zde nemůže počítat ten Joker, jakého já převážně znám. Ale teda film se opravdu povedl

★★★★☆







 
Sněžný kluk
Jedná se o milou pohádku s nádhernou přírodou. Je naprosto vhodná na odreagování se a sem tam budete mít i vtipné scény. Mně osobně se zde nejvíce líbili juchaví hadi. Ta scéna s nimi patří mezi mé nejoblíbenější.

★★★★☆







 
Jumanji: Další level
Na tento film jsem se těšila od chvíle, kdy jsem věděla, že bude v kinech. Trochu jsem se i obávala, zda dvojka bude stále dobrá jako jednička. Přece jen se vrací do stejné hry, naštěstí mé obavy nebyly vyplněny a film se mi hodně líbil. Potěšilo mě, že se objevilo pár nových postav. Takže tento film vřele doporučuji, hodně jsem se u něj bavila.

★★★★☆




 
Stáhni a zemřeš
Byla jsem zvědavá, jaké to bude. A nakonec mě to trochu i zklamalo, jelikož jsem očekávala něco jiného. Nebylo to nijak strašidelné a nedokázalo mě to vyděsit. Rozhodně jsem viděla lepší horory, jak tento. Nápad byl dobrý a jestli bude dvojka, tak nevím, nevím.

★★★☆☆






Seriály

 
Big Mouth
Na seriál jsem narazila na blogu Ztracená v Praze. Nakonec mi to nedalo a zkusila jsem to a teda, byla to skvělá podívaná a sem tam jsem se od toho ani nedokázala odtrhnout. Tak moc mě to zaujalo. Počítejte s tím, že se jedná o sprostější seriál týkající se puberťáků. Rozhodně to není pro každého, a pokud vám sedne, tak máte vyhráno.

★★★★☆

18 komentářů:

  1. Joker mě taky zajímá od doby co jsem se o něm dozvěděla. :) Jak je u mě ale dost časté, ještě jsem ho neviděla. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud se na něj podíváš, tak jsem zvědavá, jak se ti bude líbit. :)

      Vymazat
  2. Manžel byl s Jokera nadšený, mě ještě čeká. Ale má dobře našlápnuto na Oscara :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jokera jsem viděla, i když se musím přiznat, že mě pořádně bavil až skoro ke konci :D Každopádně zahraný byl výborně. Pak se chystám na Jumanji, jinak ostatní z tvého výběru jsem neplánovala, ale uvidím, jestli nezměním názor :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jumanji je opravdu povedený film. :) Doufám, že se ti bude líbit. :D

      Vymazat
  4. Na Jokera jsem taky strašně zvědavá, zvlášť když ho úplně všichni vychvalují. Původně jsem se ho obávala, asi jako se teď obávám Birds of Prey, ale vypadá to fakt dobře. Přemýšlím i nad Sněžným klukem, animáky mám ráda, ale trailer mě moc nepřesvědčil, zdá se mi to spíš jako film pro mladší. Můj lednový zážitek je druhá série Sex Education, kterou jsem si fakt užila :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, taky se obávám Birds of Prey. A fakt si nevím, co si o tom mám myslet. Bojím se, že se mi to nebude líbit. :D
      Uvidíš tedy. :) Na Sněžným klukovi se mi dost líbila i ta krajina, ak se různě měnila.

      Vymazat
  5. Moc pěkný článek. :) Na Jokerovi jsem také byla a souhlasím s tebou. Problémem je, jak tuhle postavu pokaždé DC prezentovalo. V jednom filmu to byl psychopat a tady je zpočátku jen neškodný podivín s nemocí, kterého začne unavovat systém společnosti a začne s tím něco dělat. Film, jako samostatná jednotka, byl dech beroucí. Z komiksového pohledu už to tak fajn nebylo.
    Já jsem každopádně moc spoko, protože já ty psycho filmy prostě můžu <3.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To tedy, je ohromné množství Jokerů. :) Já osobně si oblíbila toho, kterého hrál Jared Leto. Od Heetha Ledgera mi moc nesedl.

      Vymazat
  6. Na Jokera a Jumanji 2 sa ešte len chystám, takže sa teším z tvojho pozitívneho hodnotenia.:) A teda snáď sa ti bude GoT páčiť naďalej a som zvedavá na tvoj názor na koniec. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zatím se mi GoT dost líbí a teda ten konec mám sice trošilinku vyspoilerovanej, ale tak nejsem si ohledně toho všeho jistá. :D

      Vymazat
  7. Joker by super, dostala jsem přesně to, co jsem očekávala. Na Jumanji se chystám, ale první díl se mi nelíbil, takže nemám žádná očekávání.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud se ti jednička nelíbila, bude dost možné, že tě ani dvojka nechytne. Je to vcelku na stejné brďo.

      Vymazat
  8. z tohoto seznamu jsem viděla Jokera a souhlasím, taky je to podle mě fakt povedené:)

    OdpovědětVymazat
  9. Na Jokera a Snezneho kluka se taky chystam :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Joker je moja srdcová záležitosť! Absolútna dokonalosť, ja som z toho filmu stále mimo, pre mňa majstrovské dielo!♥♥♥
    Jumanji bolo super, taktiež som sa na dvojku veľmi tešila a taká som bola rada, že ma nesklamala :))
    Stáhni a zemřeš, jeden z tých "oddychových" hororov, podľa mňa nebol zlý, videla som aj horšie, ale zas nebol najlepší, no mňa celkom zaujal :)
    Snežný kluk, taká milá rozprávka, no mňa až tak neoslovila :/ Niečo tomu chýbalo, ale na relax skvelá voľba...

    OdpovědětVymazat
  11. Joker byl boží! Naprosto nádherně zachycený rozklad osobnosti! Naopak jsem ráda, že jsem čas neinvestovala do Stáhni a zemřeš. Je to podle mě horor, na který brzo zapomeneš :/

    OdpovědětVymazat

© Enthusiasm For Books
Šablona od Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.