Někdo cizí v domě


Originální název: A Stranger in the House
Autor: Shari Lapena
Rok vydání celosvětově: 2017
Nakladatelství: Knižní klub
Žánr: Detektivní, Román, Thriller
Počet stran: 272 stran
Obsah:
Karen a Tom Kruppovi jsou šťastní – vzali se teprve nedávno a vlastní nádherný dům poblíž New Yorku. Jednoho dne se Tom vrátí domů a zjistí, že Karen zmizela – její auto je pryč a zdá se, že odjela ve spěchu. Nevzala si dokonce ani kabelku, telefon, doklady. Krátce nato se Tom dozví, že Karen měla nehodu a leží v nemocnici s otřesem mozku a ztrátou paměti. Po čase se Karen, odhodlaná vyléčit se a zapomenout, vrací s Tomem domů. Ale zdá se, že se tam něco změnilo. Něco není v pořádku. Někdo tam byl. Někdo cizí. Jenže v tomhle domě je každý cizí. Každý má něco, co by podle něj mělo zůstat skryto. Něco, kvůli čemu by raději vraždil, jen aby si to mohl nechat pro sebe..

~~~

Když nad tím přemýšlím, tak je to po velmi, ale velmi dlouhé době, co jsem se pustila do thrilleru. Z knihy jsem vůbec neměla žádná očekávání, jelikož já osobně moc na thrillery nenarážím, takže ještě tento žánr nemám tolik načtený. Vlastně se dá říci, že to byl další důvod, proč jsem se na čtení této knihy tolik těšila.

Už od prvních stránek mě kniha dokázala naprosto pohltit a já si její čtení užívala. Na samém začátku jsem měla vytipovanou osobu, která by to mohla být. A už už jsem se s tím chtěla chlubit, ale teda uhodla jsem to pouze z části, z té druhé jsem byla natolik překvapená a v šoku, že jsem dokonce chvíli zírala na knihu, zda to je opravdu možné. Fakt jsem něco takového nečekala.

Myslíš, že ti hrozí nějaké nebezpečí?"

Skoro všechny postavy, které se vyskytly v knize, jsem si velice oblíbila. Jejich chování mi přišlo velice uvěřitelné a žádná postava nebyla plochá. Hlavně jsem si nejvíce oblíbila Karen, která mi přišla v pohodě a prožívala jsem s ní její nový, těžký život po ztrátě paměti. Též jsem jednu postavu měla zprvu ráda, ale po těch, činech, co ta dotyčná osoba udělala? Ani nevíte, jak mi pak šla na nervy a někdy jsem se nad myšlenkovými pochody pobavila.

Velkým plusem pro mě byly krátké kapitoly, takže jsem mohla kdykoliv dočíst kapitolu. Často se v kapitole objevilo hned několik různých pohledů, kterými čtenář může nahlédnout do vnitřních pocitů postav a nalezne, co si kdo o kom myslí.

Pokud nejste zběhlí v thrillerech jako já, či chcete něco nenáročnějšího, vřele vám tuto knihu doporučuji. Dokáže čtenáře upoutat na tolik, že prostě potřebujete zjistit, jak to tedy ve skutečnosti je. A než se nadějete, tak se ocitnete na konci a dozvíte se to. Já osobně se teď těším, až se vrhnu na Manželé odvedle.



Co jsem tak koukala, tak ta obálka, co jsme převzali, se často vyskytuje i v jiných zemích. Ale i tak jsem dokázala najít různé obálky. Z nich se mi nejvíce líbila tato anglická obálka.

★★★★☆

16 komentářů:

  1. Tohle je jediná kniha od autorky, kterou jsem ještě nečetla a ani nevím, jestli se k ní někdy budu vracet :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt? Moje to byla úplně první, kterou jsem četla. Navíc mě nalákala víc do žánru thrillerů. :D

      Vymazat
  2. Hodně známá knížka, já jsem sice na thrillery taková náročná, ale ráda zkusím O:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Někdo cizí v domě je spíše takový oddechový thriller. :)

      Vymazat
  3. Mamka má tuhle autorku v oblibě. Letos možná vyjde další její kniha :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem si ji taktéž oblíbila. Vážně? Tak to jsem zvědavá. :)

      Vymazat
  4. Myslím, že naše obálka vypadá skvěle a tajemně. :) Mě osobně zatím autorčiny knihy tak nějak míjí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pro mě to byl první thriller, který jsem četla, takže jsem si ji i dost oblíbila. :)

      Vymazat
  5. Skvělá recenze, knihu bych si taky ráda přečetla :) dobrých thrillerů není nikdy dost :)

    OdpovědětVymazat
  6. Pěkná recenze, asi tuhle knihu vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
  7. Recenze mě dost zaujala, při četbě thrillerů mám taky pocit, že vím kdo to udělal, ale často se pletu :D Asi nebude zrovna příjemné žít v domě, když měla hrdinka pocit, že tam někdo byl, z toho až mrazí! Děkuji za recenzi, hned jak otevřou knihovny, po knížce se poptám :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten stejný pocit mám také. :D Jenom ta představa, že se ti to děje, je strašidelná.

      Vymazat
  8. Líbí se mi česká obálka a na knihu už koukám od doby kdy vyšla :-D ale je tolik knih, které si chci přečíst, že na tuto zatím jen koukám v knihovně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snad se k ní brzy dostaneš. :) Je to dost pohodový thriller. :)

      Vymazat

© Enthusiasm For Books
Šablona od Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.