Enthuiny divácké zážitky - Březen 2020

Zdravím čtenáři,
jsem tu s dalším přehledem filmů, které jsem za březen stihla zhlédnout. Zprvu jsem neměla moc tak dobrou ruku a filmy byly průměrné, či podprůměrné. Ale ke konci března se na mě usmálo štěstí a viděla jsem samé dobré filmy.
Hlavně jsem teď v březnu pořádně posunula ve Hře o trůny, a blížím se ke konci třetí série. Hlavně se těším na posledních pár dílů, kde vím, co se odehraje díky knize.
A co vy? Viděli jste některý z těchto filmů? Či na co jste koukali?




 
After: Polibek
Toto mi nedalo spát podobně jako 50 odstínů šedi, už jen kvůli zvědavosti jsem to musela zkusit. Ovšem během filmu mě hlavní hrdinka několikrát rozčílila. A nad jejím chováním jsem jen kroutila hlavou. Nebýt zvědavá, tak bych se na film jinak vůbec nepodívala.

★★☆☆☆







 
Zloba: Královna všeho zlého
Jedná se o opět milý příběh. Padoucha odhadnete snad na první dobrou, mě to nedělalo problém a hned, jak jsem dotyčnou osobu uviděla, bylo mi to jasné. Ale věřím, že postupem času na děj tohoto filmu zapomenete. Usuzuji hlavně díky tomu, že názor píši mnohem později a musela jsem si pomoct, abych si připomněla děj.

★★★☆☆




 
Ježek Sonic
Od chvíle, co jsem věděla, že má vyjít a trochu s filmem byly problémy, byla jsem na něj zvědavá. Bohužel mě film vůbec nechytil a přišel mi, že je hodně zaměřen pro děti. Konec filmu je naprosto očekávaný a na jednu stranu i trochu typický. Navíc scény, kdy se máte pobavit, mě moc nepobavily. Takový podprůměr.

★★☆☆☆




 
Špióni v převleku
Na toto jsem se těšila od chvíle, co jsem viděla trailer. Lepší převlek než holubí snad ani neznám. Navíc ta parta, do které se dostane, dokáže pobavit. Celkově příběh je moc milý a po celou dobu držíte palce hlavním hrdinům. Nemluvě o těch vynálezech. Rozhodně doporučuji pro odreagování a pobavení.

★★★★☆





 
Ledové království II
Jelikož dvojka byla vychvalovaná ještě více než jednička, tak jsem tomuto filmu dala šanci. Bohužel mě opět nezaujal. Vztah Anny s Kristoffem mi moc nepřijde uvěřitelný, to už mi přijde uvěřitelnější jiná možnost. Takže za mě další ne a věřím, že se na to už znovu nepodívám.

★★☆☆☆




 
Kanibalové
Jedná se o dokumentární horor podobně jako Blair Witch. Nemohu říci, že by mě to bavilo či děsilo. Spíše jsem při filmu dělala další věci a moc se na něj nesoustředila. Kdybych se na něj nepodívala, vůbec by to ničemu nevadilo.

★☆☆☆






 
Star Wars: Epizoda I - Skrytá hrozba
Vůči Star Wars jsem byla velice zařekla a nechtěla jsem tomu vůbec dát šanci. Na přítelovo přesvědčování jsem tomu tedy dala šanci a bylo to super. Překvapivě mě to bavilo a nepřišlo mi to nějak dlouhý. Takže v brzké době se pustím do další epizody, která má být údajně ještě lepší. Takže uvidím.

★★★★☆





 
Zombieland
Na tento film jsem se podívala jen kvůli tomu, že jsem znala dvojku a chtěla ji vidět. Takže jsem si dala nejdřív jedničku. Ta byla skvěle provedená, a často jsem se u filmu bavila. Jedná se o lehce hororovou, ale naprostou komedii. Ke konci filmu jsem si řekla, že ty dvě osoby byly trochu na hlavu, ale nu což. Nejvíce však potěšily Twinkies.

★★★★☆




 
Zombieland: Rána jistoty
Hodně jsem se obávala, že dvojka bude o ničem, ale naštěstí mě mile překvapila. Avšak místy se trochu více tlačí na komediální prvky, zvláště s blondýnkou a předsudky. To může dost rychle omrzet. Ale i tak film dokáže skvěle pobavit, zvláště s nezbavitelným autem. Co mně se nejvíce líbilo, bylo, že ve filmu se objevily různé typy zombie, které měly různou úroveň nebezpečí.

★★★★☆

20 komentářů:

  1. After mám v plánu až přečtu knihy. Také se chystám na Zombieland, i když jednička mě zrovna dvakrát nebavila a na Sonica. Ledové království mi přišlo moc povedené a Zloba mě nějak moc nebaví a to podobné filmy mám moc ráda.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem zvědavá, jak se ti tedy bude líbit dvojka. Doufám, že tě bude bavit mnohem více než jednotka. :)

      Vymazat
  2. Obdivujem, že si vydržala dopozerať After. Mne stačil trailer a mala som dosť :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já tak trochu přemýšlím, že zkusím i dvojku After, až vyjde. :D

      Vymazat
  3. Tééda, tak to je škoda, mě se After i Sonic moc líbil. Na Sonicovi jsme byli ještě s kamarádkou v kině, a odcházela jsem s totálně rozmazaným make-upem, jak jsem smíchy brečela :-D No sto lidí, sto chutí, ale pro mě to oddechovka byla dobrá. A děkuji za tipy na filmy, o některých ani nevím a teď se to bude hodit :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu, každý člověk má jiné chutě. :) Jsem ráda, že jsi našla nějaké ty tipy. :)

      Vymazat
  4. Sonicka sme nedávno kukali s priateľom, bolo to také "americké" - fajn efekty, pár hlášok pobavilo a dalo sa to kuknúť, ale znova už to neplánujem vidieť :D Zombieland jednotka je moja srdcovka, obľúbená zombie komédia, dvojku som ešte nevidela raz jej dám šancu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě jí dej šanci. Dvojka je fakt skvělá, a to jsem se jí dost po jedničce bála. :D Takže pokud se k ní dostaneš, doufám, že se ti bude líbit. :D

      Vymazat
  5. Zombiland jsem taky ted dokoukávala během kojení :D
    Byla jsem překvapená, že dvojka byla stejně dobrá jako jednička,a to se moc často nestává :)

    Ledvoé království 2. No. Dívala jsem se na to se synovcem. Všichni kolem mě dvojku chválí. U mě je to tak, že si z toho skoro nic nepamatuji :D Takže asi tak :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, dvojku jsem čekala mnohem horší. :)
      Popravdě, u Ledového království 2 už taky si přestávám pamatovat, co tam všechno bylo. :D

      Vymazat
  6. Špióni v převleku boli SUPEEEER!!!♥♥♥ Nečakala som, že ma to až tak chytí, perfektná rozprávka! :D Mne sa Frozen 2 páčila omnoho viac ako jednotka, síce ten spomínaný vzťah naozaj nezaujal, no príbeh bol skvelý :) Zloba 2 ma sklamala, jednotka si ma získala väčšmi, bolo to také nemastné-neslané :/ Nuž a Sonic ma vôbec neláka, spracovanie mi príde strašne gýčové a predvídateľné :D...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, už se vidím, jak na Špiony se budu dívat i víckrát. :3
      Se Sonicem máš naprostou pravdu. U něho by postačil jen ten začátek a zbytek uhodneš naprosto sama. :D

      Vymazat
  7. Viděla jsem pouze Zlobu a já byla spoko - jako oddechovka je to skvělý film. Jednička je ale o něco lepší podle mě. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naprosto souhlasím, jednička byla opravdu lepší. :)

      Vymazat
  8. Ledové králoství 2 a Zlobu (2) bych také ráda viděla. Co se týče After, láká mě už nějakou dobu... tak uvidíme. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snad se k nim dostaneš brzy a budou se ti líbit. :)

      Vymazat
  9. After jsem viděla i četla a celou dobu nad oběma hrdiny kroutila hlavou, ale nemůžu popřít fakt, že to byla kniha čtivá. No a film? Ten mi spíš sloužil jako kulisa k úklidu :D Na Zlobu jsem tenkrát zkoušela koukat a nedokoukala ji, asi bych jí měla dát další šanci, protože už si ani nevzpomínám, proč jsem to vlastně vypnula. Z tvého výběru jsem viděla už jen Zombieland a už si vůbec nevzpomínám, co jsem na to říkala :D.
    Jinak k Ledovému království - jednička mě vůbec nezaujala, takže na dvojku se zatím nechystám :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dokážu si skvěle představit After jako kulisu. :D
      Jakožto Zlobě určitě dej ještě šanci, jednička byla fakt super. :)

      Vymazat
  10. Souhlasím, druhá Zloba byla lepší než druhé Frozen :-)

    OdpovědětVymazat

© Enthusiasm For Books
Šablona od Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.