Knižní čas - Březen 2020

Zdravím čtenáři,
za tento měsíc jsem přečetla ohromný počet knih, přičemž za to může Bleach, který jsem dočetla až k aktuálnímu dílu. A jelikož se jedná celkem o 22 svazků, tak vám sem přidám jenom první svazek, který jsem četla. Toto platí i pro Královskou hru, která má aktuálně dva svazky, ale i tak sem přidám jen jeden. Dělám to kvůli tomu, že by zde byl prostor příliš zahlcen obrázky, a to se mi moc nechce.
Též jsem se soustředila i na obyčejné knihy, kdy lítám naprosto v různých žánrech od hororu, přes odbornou až k young adult.





Nejlepší kniha
Královská hra 1 - Hitori Renda
Tak tohle bylo fakt něco. Poprvé, co jsem narazila na téma, kde obdržíte rozkaz, který následně musíte splnit, jinak špatně dopadnete. Čtení mangy jsem si velice užila a taky, že jsem se hned pustila do 2. svazku.






Nejméně oblíbená kniha
Tentokrát jsem nenarazila na vůbec žádnou knihu, která by mě nebavila. Možná tak jeden díl Bleache byl slabší, ale ta sem i přesto nepatří.



Největší překvapení
Někdo cizí v domě - Shari Lapena
Můj osobně první a pořádnější thriller. Už od samého začátku jsem se do knihy perfektně začetla a překvapivě mě to velice bavilo. Určitě ve čtení thrillerech budu pokračovat. Nečekala jsem, že to bude tak skvělé.






Nejlepší hrdinka
Někdo cizí v domě - Shari Lapena
Pro mě je to naprosto jasné, jedná se o Karen Kruppovou. Hned od začátku jsem ji měla ráda a po tom konci jsem ji ještě více obdivovala. Kdo četl, pochopí.







Nejlepší hrdina
Řbitov zvířátek - Stephen King
Když vezmu v potaz, co všechno musel prožít, tak rozhodně Luis Creed. Nejvíce se mi však líbil jeho postupný vývoj. Perfektně napsané.







Nejlepší pár
I toto vynechám, jelikož jsem nečetla nic romantického.



Nejlepší obálka
Světlo a stíny - Leigh Bardugo
I kdybych na tu obálku koukala, kdo ví jak dlouho, stále se mi bude líbit a stále z ní nespustím oči. Naprosto dokonalá obálka.







Poslední rozečtená kniha
Kašlu na muže - Zsuzsa Rácz
Ačkoli jsem tuto knihu přečetla, byla poslední rozečtenou knihou v březnu. Za mě se jednalo o pohodovou oddechovku.

18 komentářů:

  1. Řbitov zviřátek je obecně moje nejoblíbenější kniha :)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vůbec se ti nedivím, byla naprosto skvělá. :)

      Vymazat
  2. Tak to jsi měla pořádně plodný měsíc. Karanténa na nás všech zanechává následky. :))) Co se týká přečtených, nejvíc mě láká Griša. Přestože jsem už přečetla sérii Šest vran, ke Griše jsem se ještě nedostala, ale ráda bych to napravila, protože autorčin styl psaní se mi moc líbí.
    Přeju spoustu pěkných přečtených knih i do příštího měsíce. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to máme naprosto obráceně, já se těším na Šest vran, ale pro jistotu jsem dala přednost Griše. :D
      I tobě přjei. :)

      Vymazat
  3. Páni, pěkný počet přečtených knih. Řbitov zvířátek jsem také četla a opravdu musím říct, že jsem byla knihou nadšená. Tohohle Kinga mám ráda, stará dobrá klasika, jeho nová tvorba už se mi naopak nelíbí vůbec.
    nikidelfin.blog.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jakožto musím souhlasit, že jeho starší tvorba je lepší. :) Setkala jsem se i s jeho novou, ale ta mi přijde méně strašidelnější.

      Vymazat
  4. Vždy ma ohromuje, koľko kníh stihneš prečítať za tak krátky čas. :) Ja sa vždy pomaly prekusávam jednou knižkou. :) Máš môj obrovský obdiv a samozrejme ďakujem za nové tipy na knižky. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hodně to dělá, že nemám co na práci, tak si čtu. :)

      Vymazat
  5. Nečetla jsem ani jedno, ale Griša mě čeká :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Až se k ní dostaneš, doufám, že se ti bude líbit. :)

      Vymazat
  6. Stihla jsi toho hodně :) Nečtu moc mangu, ale zaujala mě Královská hra, vypadá zajímavě :) A četla jsem i Grišu a viděla Řbitov zvířátek :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud by jsi šla do Královské hry, musím varovat, že je perverznější. :)

      Vymazat
  7. Gratuluji k pěknému výsledku. Z tvého výběru mám rozposlouchanou audio knihu Řbitov zvířátek a přiznám se, že mě to zrovna dvakrát nechytlo a přečtenou mám Grišu, což mi přišlo jako takový průměr :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zatím u Grišy mám pocit, že budu mít stejný názor jako ty. :) Co teď přečtu O upírech a vlkodlacích, tak bych se chtěla zase vrhnout na druhý díl Grišy. :D

      Vymazat
  8. A heleme se, mangy. Ty já moc rád. :) Škoda, že česká vydání jsou taková... Nevím no, můj názor je, že kvalita nedopovídá ceně. Na druhou stranu, nebýt toho, asi by mě to nedonutilo zlepšit své schopnosti cizích jazyků. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím s tebou. Umí skvěle donutit pilovat cizí jazyky. :D

      Vymazat
  9. Řbitov zviřátek je prostě pecka, četla jsem ho asi třikrát :D
    Někdo v cizí domě je pro mě autorčina nejslabší kniha takže pokud se ti líbila tato, přečti si i další :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je dobré vědět. Tak tedy ostatní budou pecky. :D

      Vymazat

© Enthusiasm For Books
Šablona od Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.