Top 10 dubnové knižní novinky

Zdravím čtenáři,
probudila jsem se velice s divným pocitem, že jsem vám vůbec za uplynulé dva měsíce nepřidala tento článek. Už jsem přemýšlela, jak to budu napravovat a zda to má cenu. Ale, co jsem se koukla na blog, tak jsem si teda pěkně oddechla, jelikož sem jej tam našla. Ale byl to nemilý začátek dne.
Snažila jsem se o různé žánry, takže doufám, že vás zde něco zaujme. Mně osobně velice zaujalo Kdo se postará o Annu


Bezcitný hrabě - Barbara Cartland

Nakladatelství: Baronet
Počet stran: 160
Datum vydání: 29. 4. 2020

Mladičká Vesta Cressingtonová-Fontová odjíždí z rodné Anglie na malý ostrov ve Středozemním moři, aby se stala manželkou místního knížete. Jenže nic není takové, jak si romantická dívka vysnila. Už cestou slyší o knížeti podivné zvěsti a v přístavu na ni navíc nečeká živá duše, a tak se ocitá docela sama v cizí zemi.
Pak přijíždí hrabě Miklos Czako, nepříjemný a arogantní člověk, který má podle všeho jediný cíl: aby Vesta nasedla na první loď a vrátila se zpět do Anglie. V zemi totiž řádí revolucionáři a cesta do hlavního města za knížetem není bezpečná.
Jenže návrat je to poslední, co by Vesta měla v úmyslu. A tak se vydá s nesympatickým hrabětem na cestu plnou dobrodružství a nebezpečí. 
Jenže nepříjemný a zdánlivě bezcitný hrabě v ní vyvolává elektrizující pocity, které dosud nezažila. A zdá se, že náklonnost je oboustranná. Jenže Vestina ruka už dávno náleží jinému muži. Co je víc – láska, anebo povinnost vůči Anglii?




Dokonalé ticho - Helen Fields
Inspektor Luc Callanah - 4. díl

Nakladatelství: Kniha Zlín
Počet stran: 392
Datum vydání: 20. 4. 2020

Na okraji Edinburghu je nalezeno pohozené dívčí tělo s vyřezanými kusy kůže. Když později inspektor Luc Callanach objeví vedle opuštěného kojence strašidelnou postavičku, pochopí princip zvrácené hry: vrah bere materiál na panenky z těla svých obětí. Navíc někdo drogově závislým v bezvědomí vyřezává do tváře písmeno Z. Jde o stejného pachatele? Luc a jeho kolegyně Ava musí vypátrat zabijáka dřív, než udeří znovu – stihnou to, nebo už je příliš pozdě?


  

Holubice a had - Shelby Mahurin
Holubice a had - 1. díl


Nakladatelství: CooBoo
Počet stran: 464
Datum vydání: 13. 4. 2020

Louise před lety uprchla od čarodějného společenství a skryla se v ulicích Cesarine. Avšak lidé tady čarodějnice loví. Bojí se jich. A upalují je. Reid zaslíbil duši církvi jakožto chasseur a dosud žil podle jediného přikázání: nenecháš čarodějnici naživu. Jeho cesta se s Louinou nikdy neměla zkřížit, ale zákeřný úskok je nečekaně spojí ve svátosti manželství. A byť je hranice mezi láskou a nenávistí tenká, mohou na ní shořet oba.






Kdo se postará o Annu - Kateřina Pantovič

Nakladatelství: Motto
Počet stran: 208
Datum vydání: 30. 4. 2020

Mladá malířka Olívie spáchala sebevraždu, ale takhle si svůj posmrtný život nemalovala! V těle akvarijní rybky Anny putuje po českých domácnostech jako němá pozorovatelka a cynická komentátorka cizích osudů. Kdo se o ni postará? Smutná holčička, jasnozřivá důchodkyně či homosexuální pár usilující o adopci? Dozví se Olíviin psychoterapeut Adam, kým vlastně byla jeho nejzáhadnější klientka? A dá se i v maličkém kulatém akváriu věčně plavat proti proudu?




Med v hlavě, marmeláda v srdci - Hilly Martinek

Nakladatelství: Metafora
Počet stran: 272
Datum vydání: 27. 4. 2020

Tilda vzpomíná, jak se svým dědečkem, který onemocněl alzheimerem, prožila naplno, s láskou a se smíchem každou chvíli. Dnes žije poklidný život s manželem a dvěma dětmi, jen jako by během dospělosti odložila samu sebe. Navíc s obavou sleduje, že její tatínek začíná být trochu zmatený. Tilda tedy opráší nejen vzpomínky, ale i svůj život…






Počkej na mě v Paříži - Kristin Harmel

Nakladatelství: Motto
Počet stran: 344
Datum vydání: 30. 4. 2020

Když se Američanka Ruby v roce 1939 přestěhovala za manželem do Francie, netušila, že nastanou těžké časy a skutečná láska na ni v Paříži teprve čeká. Po smrti jejího muže se u dveří nečekaně objeví sestřelený britský pilot Thomas…
Ve stejném domě bydlí také židovská rodina Dacherových, jejíž dcera Charlotte je pro Ruby jedinou spřízněnou duší. Zatímco Dacherovým hrozí koncentrační tábor, Ruby odmítá nečinně přihlížet zoufalé situaci a doufá, že jednou bude žít podle svých představ.




Rytmus, já & Malychin - Mariana Zapata

Nakladatelství: Fragment
Počet stran: 296
Datum vydání: 30. 4. 2020

Šestadvacetiletá Gaby Barreto má mnoho tváří. Je čestná, sarkastická, kamarádská i protivná – záleží na tom, koho se zeptáte. Rozhodně ale není hloupá.
Když jí brácha nabídne, aby jela s jeho kapelou na turné a prodávala jim merch, moc dlouho se nerozhoduje. Je zrovna bez práce, má za sebou dost nechutný rozchod, takže by byla hloupá, kdyby tuhle šanci zazdila. A to ona přece není! Dvě kapely, tři kontinenty, jedna koncertní šňůra. Devadesát dní ve společnosti tří milovaných magorů a osmi úplně cizích lidí. To přece dá!
Kdyby jen Saša Malychin, zpěvák z té druhé kapely, neměl tak skvělé tetování… výjimečnou osobnost… nádherné tělo… a nebyl tak neskutečně vtipný…



Třetí říše poslouchá - Christian Jennings
Prolamování spojeneckých šifer v letech 1939-45 

Nakladatelství: CPress
Počet stran: 360
Datum vydání: 27. 4. 2020

Jedním z nejslavnějších příběhů druhé světové války je ten o prolomení Enigmy. Ale úspěchy dešifrantů z Bletchley Park vypovídají jen o polovině příběhu – na druhé straně Lamanšského průlivu totiž už od 30. let usilovně pracují německé zpravodajské agentury na prolamování spojeneckých (zejména britských) šifer. Kniha Christiana Jenningse vychází z teprve nedávno odtajněných materiálů a podává přesvědčivé svědectví o historii německých úspěchů a neúspěchů na poli signálového zpravodajství.




Třpytící se město - Lenka Bandurová
Lea Honor - 1. díl

Nakladatelství: CPress
Počet stran: 385
Datum vydání: 27. 4. 2020

Dva válečnické rody - jeden prostý, druhý vznešený. Kdysi mezi nimi vzniklo pouto, které musí být naplněno. Ona pochází z kraje vycházejícího slunce a barev. On pochází ze země deště a lilií.
Ona nadevše miluje svou rodinu, on miluje jinou ženu. Ona hledá způsoby, jak zpřetrhat pouta minulosti, aby se mohla vrátit domů. On hledá možnosti, jak zachránit svou snoubenku, aniž by porušil dávný závazek.
Nemají nic společného, přesto se osud rozhodl, že jejich cesty spojí.
Slib, který nastal čas splnit.
Čest, která není ctí.
Láska, která není láskou.
Společně se vydávají na nebezpečnou cestu, pronásledováni temnotou. V každém tmavém koutě číhají nebezpečné Stíny, jež jsou předzvěstí kruté smrti. Bude to dlouhá cesta na jejímž konci nemusí být vůbec nic.



Ukradený polibek - L. J. Shen

Nakladatelství: Baronet
Počet stran: 352
Datum vydání: 29. 4. 2020

Jeden polibek.
Dva muži.
Tři vzájemně propletené životy.

Říká se, že první polibek byste si měli zasloužit.
Ten můj mi pod černou oblohou Chicaga ukradl ďábel v maškarní masce.
Říká se, že svatební sliby jsou svaté.
Svůj jsem porušila, než jsme vyšli z kostela.
Říká se, že vám srdce bije jen pro jediného, toho pravého.
Moje se rozervalo vedví a krvácelo pro dva muže, kteří o něj bojovali až do hořkého konce.
Byla jsem zaslíbena Angelu Bandinimu, dědici jedné z nejmocnějších rodin chicagské mafie. Provdala jsem se však za senátora Wolfa Keatona, který mě získal jako výkupné za otcovy hříchy. A teď se musím rozhodnout, který z těch dvou mužů bude mým osudem.

14 komentářů:

  1. Kdybych měla volit jednu, tak volím Dokonalé ticho :-) ale kniha bude muset počkat, teď mají slevy u knihcentrum.cz tak budu číst knihy od nich až přijdou :-D
    goodmoda.blog.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To naprosto chápu. :D Přeji příjemné čtení. :)

      Vymazat
  2. Děkuji za tipy, hned několik knih mě hodně zaujalo. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není za co. Jsem ráda, že tě něco zaujalo. :)

      Vymazat
  3. Určitě už víš, co je m§j šálek kávy a to Dokonalé ticho mě tou anotací dostalo :D Wau, to bude síla :D

    Jinak ten Med v hlavě bude taky moc pěkný, vybrala jsem si ho k recenzi, tak se moc těším. Za chvíli budu mít přečtenou celou edici 7lásek :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jup, u tebe už vím. :) A jsem ráda, že zaujalo. :D

      Vymazat
  4. Ten Bezcitný hrabě vypadá jako taková ta možná trošičku naivní, ale skvělá oddechovka, přesně na tuhle dobu. Lea Honor mě na sebe upozornila hodně aférkou, co proběhla na instagramu/youtube... No uvidím, možná ji někdy dám šanci.
    Jinak mě docela paradoxně láká i novinka od Zapaty. Kulti mě nelákal, fotbal nesnáším, tohle vypadá líp, ale strašně se mi nelíbí ta obálka. :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně Kulti láká tak napůl, trochu se bojím toho fotbalu, ale ráda bych jej zkusila. :D Jinak souhlasím s tebou, že ty obálky nevypadají dobře. :D

      Vymazat
  5. Hmm, úplně vystřelená nejsem z žádné, ale Holubice a had se mi líbí :)

    OdpovědětVymazat
  6. Počkej na mě v Paříži vypadá opravdu dobře a vidím to na favorita tohoto měsíce, ale než vyjde, budu se věnovat hromadě knih z předchozích tipů ;)

    nikidelfin.blog.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem moc ráda, že jsem tě zaujala. Souhlasím s tebou, že to vypadá velmi dobře. :)

      Vymazat
  7. Holubice a had vyzerá super a rovnako tak Třpytící se město, to si chcem prečítať 🙂

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To opravdu vypadají. :) Já jsem hodně zvědavá na Třpytící se město. :)

      Vymazat

© Enthusiasm For Books
Šablona od Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.