Knižní čas - Květen 2020

Zdravím čtenáři,
v květnu jsem se spíše zaměřila na mangy, a proto jsem se pustila do Tokijského ghúla. Dostala jsem se lehce přes polovinu, takže doufám, že bych v červnu mohla dočíst zbytek série. Mimoto pokračuji v dočítání sérií a řekla bych, že mi to jde docela slušně, jelikož už mi u některých zbývá pouze jeden díl a mám je dočtené.
Mezitím jsem četla i odbornou literaturu, ale jelikož se jednalo pouze o nějaké ty části a ne celou knihu, tak je sem přidávat nebudu.




Nejlepší kniha
Ready Player One - Ernest Cline
Ke knize jsem četla různé názory, některé byly negativní, jiné pozitivní. Proto jsem k ní neměla příliš vysoká očekávání a popravdě, nečekala jsem, že mě dokáže tak chytnout. Hodně se mi líbila a určitě si ji někdy znovu přečtu.






Nejméně oblíbená kniha
Zkáza a naděje - Leigh Bardugo
Série Griša mi naprosto nesedla a stejně to tak bylo i s touto. I když nakonec dostala vyšší hodnocení, jde převážně o to, že se mi ten konec velice líbil. Jinak, než jsem se dostala ke konci knihy, tak mě sem tam nebavila a radši jsem ji odkládala






Největší překvapení
Calendar Girl 3 - Audrey Carlan
Ačkoli se i zde objevila minulý měsíc, tak tentokrát je zde negativně. Na to, jak se mi dvojka moc líbila, tak jsem očekávala, že i trojka bude v podobném ražení. K mému nemilému překvapení nebyla, a mně se tak kniha nelíbila.






Nejlepší hrdinka
Zkáza a naděje - Leigh Bardugo
Musím uznat, že Alina to zde vůbec, ale vůbec neměla jednoduché, a co všechno musela podstoupit. Za to má ode mne plus a vlastně je to i jediná hrdinka v tomto měsíci, která byla velice odvážná.







Nejlepší hrdina
Tokijský ghúl 7 - Sui Ishida
Prostě to, co si zažil to je naprosto šílené a nemám vůbec slov. Nemohu nic zmínit, moc bych vyzrazovala, ale prostě ten, kdo to zná, tak věřím, že pochopí, proč jsem tentokrát vybrala Kanekiho.






Nejlepší pár
Asi bych zde někoho našla, kdybych chtěla. Ale žádný pár mi natolik nesedl, abych jej sem přidala. Takže tentokrát toto zůstane prázdné.



Nejlepší obálka
Zkáza a naděje - Leigh Bardugo
Griše musím něco přiznat, a to, že má opravdu krásné obálky. I když příběhově se mi moc nelíbila, tak obálkám nikdy nemůžu nic vytknout.







Poslední rozečtená kniha
53 dopisů pro mou lásku - Leylah Attar
Tady fakt nevím, co říci. Jen že jsem zatím vhozená do děje a snažím se zorientovat a pomalu mi to už jde. Hlavně ten styl psaní je trošku nezvyklý a sem tam jsem i v šoku nad tím, co se tam děje. Prostě mám mnoho pocitů najednou.

16 komentářů:

  1. Na Ready Player One se chystám, tak teď se těším ještě víc :)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doufám, že se ti bude líbit. :) Je naprosto odlišný od filmu. :)

      Vymazat
  2. To je teda pořádný seznam. :))Žádnou knihu jsem nečetla, ale u Grišy bych to ráda napravila. .)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hlavně u Grišy neměj moc vysoká očekávání. Já jsem měla a zklamala mě. :/

      Vymazat
  3. Bohužel jsem nečetla ani jednu z uvedených knih, ale k Vánocům jsem si nechala pořídit Grišu (celou sérii). Šest vran a Prohnilé město jsem četla s nadšením, tak doufám, že mě Griša nezklame. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na Šest vran se teprve chystám. :) Ale moc ke Griše neměj vysoká očekávání, aby tě pak nezklamala. :)

      Vymazat
  4. Já nakonec Grishu ani nedočetla a odložila ji. Třeba někdy jindy...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se ti nedivím. Já ji dočetla kvůli tomu, že co je na ní tak dobrého. Nakonec ten koenc byl dobrý, ale jinak mi přišla průmerná.

      Vymazat
  5. Ani jednu z knih jsem nečetla, ale v knihkupectví mě zaujala právě knížka Calendar Girl nad kterou jsem hodně váhala a nakonec si ji nepořídila, tak, že bych po ní mrkla znovu? :) Díky ta tipy.

    lifebynikys.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Calendar Girl mi přijde, že má vzestupy i pády. Třeba mě se jednička vůbec nelíbila, ale za to dvojka byla naprosto boží, a trojka mne zklamala. :/ Ale jinak je dobrá jako oddechové čtivo. :)

      Vymazat
  6. Já viděla film Ready Player One a moc se mi líbil. Tyhle typy filmů mám přesně ráda, takže bych mohla přečíst i knihu :D! Já ani nevim, jestli jsem věděla, že existuje kniha🤔.

    Verča ze Ztracena v Praze | ZDRAVÝ PROTEINOVÝ MUGCAKE S TVAROHEM | RECEPT

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mám ráda tento typ filmů, jen se mi nedaří najít nějaký další. :/ K té knize, tak je naprosto odlišná od filmu, úplně jiné úkoly, ale stojí fakt za to. :)

      Vymazat
  7. Ready Player One je skvělá kniha i film. Vůbec se nedivím, že byla na tvém seznamu jako nejlepší kniha měsíce. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oprávněně si to zasloužila. :) Rozhodně teď chci více prozkoumat knihy s virtuální tématikou.

      Vymazat
  8. Na Tokio Ghoula se chci vrhnout už hrozně dlouho, ale nějak jsem se k tomu pořád nedokopala (asi tím, že normální mangu nečtu, ale chtěla bych zkusit). Jinak se mi hrozně líbí systém, jak jednotlivé knížky řadíš do těch "kategorií" (nejlepší, nejméně oblíbená, atd.) - nikde jsem to takhle ještě neviděla, ale super! :D

    www.lucyvillain.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě Tokio Ghoula zkus. Je hodně dobře napsaný, ale teda i dost drastický. Jinak jsem ráda, že se ti líbí systém. :D

      Vymazat

© Enthusiasm For Books
Šablona od Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.