Enthuiny divácké zážitky - Červen 2020

Zdravím čtenáři,
zprvu měsíce se zdálo, že nebudu mít moc filmů, jelikož jsem se převážně soustředila na seriály, ve kterých jsem se opět posunula dál. A dokonce jeden dokoukala.
V půlce měsíce se to převrhlo na druhou stranu, a to k filmům. Co tak koukám, tak tento měsíc spíše převládají animované filmy a zbylé už jsou jen v rámci chutí.



 
Život
Na tento film jsem měla zálusk od roku, kdy vyšel. Dosud jsem se k němu nedostala, a když jsem si na něj znovu vzpomněla. Tak jsem jej nakonec zkusila. Místy jsem nad chováním postav vrtěla hlavou. A i když se to reprezentuje jako horor, tak mi to tak moc nepřišlo. Spíše jsem byla napnutá v tom smyslu, aby ti lidé už udělali tu správnou věc.

★★★★☆






 
Nevyřízený účet
To je tak, když na facebooku vyskočí video, který obsahuje snad ty nejzajímavější scény z tohoto filmu, a ze zvědavosti se na to pak podívám. Popravdě, moc si z toho nepamatuji, spíše si vybavuji ten začátek a konec, které mě nejvíce zaujaly.

★★★☆☆





 
Poslední aristokratka
Docela milá a vtipná komedie. Pro mě se jedná dokonce o film, který předčí knihu. Přece jen film mě bavil mnohem více než kniha. Jen mě mrzí, že místo psů byli dáni koně. A tak nemohlo dojít k některým scénám, které se mně osobně velmi líbily v knize.

★★★☆☆





 
Barbie: Ve světě her
To jsem tak jednou dostala chuť se vrátit zpět do minulosti, kdy jsem Barbie přímo zbožňovala. Ale teda, tentokrát jsem si moc dobře nevybrala, jelikož mě to moc nebavilo. Co se mi líbilo, bylo, jak se měnila různá grafika v rámci jednotlivých her.

★★☆☆☆





 
Auta
Odjakživa jsem se na tento film nechtěla moc podívat. Prostě jsou to auta, a co by se mi na tom mohlo líbit. Nakonec jsem se k tomu odhodlala díky příteli, který tvrdil, že je to fakt super, a že to musím vidět. A teda musím souhlasit, k mému překvapení mě film velmi chytil a dost se mi líbil.

★★★★★





 
Barbie: Tajemství víl
Jelikož byla chuť ještě na nějaký animovaný film a většinu těch nových jsem už viděla, tak jsem se opět zatoulala do dětství. Vtípky, které zde probíhaly, mě vůbec neoslovily a vlastně jsem u nich trpěla a doufala, že už žádný neproběhne. Myslím, že pro teď si od Barbie dám dlouhý oraz.

★★☆☆☆





 
Centrální inteligence
Podle traileru to vypadalo dobře a nakonec to i dobře dopadlo. Příběh mě bavil a snad nejvíce Calvin, který se k tomu dostal jak slepý k houslím. Vždy, když se z toho snažil vybruslit, se stal pravý opak, a to na tom bylo nejlepší. Rozhodně jsem ráda, že jsem na film narazila a podívala se na něj.

★★★☆☆





 
Všem klukům, které jsem milovala
Už je to nějaká chvíle, co jsem film chtěla vidět, a co jsem si chtěla přečíst knihy. Tak jsem si zatím splnila film, u kterého jsem se velmi bavila a užívala si hlavně ten příběh. Velice jsem si oblíbila Kitty, prostě, kdo by takovou sestru nechtěl mít? Rozhodně doporučuji.

★★★★☆





 
Frčíme
Na tohle jsem se tak těšila od chvíle, co jsem viděla trailer. Měla jsem dost vysoká očekávání, která se mi perfektně splnila. Líbilo se mi, jak se Ian postupně vyvíjel a měnil své chování. Navíc, co musím zmínit je, že fakt po dlouhé době se objevil film, který mě dojal. A to hned dvakrát.

★★★★★





Seriály


 
Avatar: Legenda o Aangovi
Na Avatara jsem se snažila podívat už jednou, ale toho jsem brzy přestala sledovat, jelikož mě nezaujal. Nakonec jsem to zkusila znovu a vydržela to. Vlastně první série mě chytila až ke konci a zbylé dvě série byly fakt povedené. U nich jsem se nedokázala odpoutat a prostě jsem potřebovala vědět, jak to skončí.

★★★★★

22 komentářů:

  1. Viděla jsem jen kdysi Auta a nelíbily se mi, jsem spíše na princezny :D Určitě chci vidět Frčíme a zaujalo mě Centrální inteligence.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Frčíme vřele doporučuji, fakt krásný animák. :)

      Vymazat
  2. Všem klukům <3 Kitty by měla mít vlastní film :)
    a kdysi jsem viděla Auta, ale vyzraď mi konec knihy, já si nevybavím, o čem že to bylo:o

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jestli myslíš auta, tak to písnu soukromě, aby nedošlo k případnému vyzrazení pro někoho, kdo to ještě neviděl. :D

      Vymazat
  3. Frčíme se zdá být dobrý tip, takový ideál na léto :-) ale měla bych se také posunout v seriálech a dokoukat nějaká anime.

    nikidelfin.blog.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doporučuji Frčíme. Skvělý to film. :) To nejsi jediná, já se v nich též snažím posunout a vypadá to, jako kdybych se vůbec neposouvala. :D

      Vymazat
  4. Přiznám se, že nic kromě Aut jsem neviděla. Díky za tipy :)

    Gabux | Poslední článek

    OdpovědětVymazat
  5. Barbie: Tajemství víl jsem jako dítě milovala... ani nechci vědět, co bych si o tom myslela teď :D Ale taky se mi minulý rok párkrát stalo, že jsem dostala chuť na nějaký ten Barbie film a nebyla to taková hrůza, jak jsem se bála, některé z nich stále mají ono kouzlo (Princezna a švadlenka zůstane mojí srdcovkou už navždy).

    Všem klukům je super film, i když já Kitty zase tolik nemusím... nechtěla bych sestru, co bez mého vědomí rozešle mé soukromé dopisy :D Spíš mi ale lezla na nervy až ve dvojce, kvůli jedné věci... knížky si chci taky přečíst :)

    Jinak na Avatara se taky chystám... právě se bojím, že mě to nebude bavit, ale chci tomu dát taky šanci, tak uvidíme :)

    lucyvillain.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To určitě, některé Barbie filmy jsou hezké. Ale ta doba, kdy se mi líbil každý už je za mnou. :D
      Dvojku mám v plánu. Vlastně v brzké budoucnosti bych se na ni dost ráda podívala. :)
      Jakožto u Avatara ta první série je dost dětská a často mi hlavní postava šla na nervy. Až od konce první série mě to chytilo, protože všechno najednou bylo vážnější a šlo do tuhého. :)

      Vymazat
  6. Já jsem byla na Poslední aristokratce v kině a po velmi dloué době to byla pro mě příjemná oddychovka :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To souhlasím. Člověk si u ní pěkně oddechne a hlavně se pobaví. :)

      Vymazat
  7. Život mě hlavně dostal díky tomu konci...

    OdpovědětVymazat
  8. Bože, jak já Barbie milovala :D Ale jak pak přišla nová animace, už se mi ty filmy tolik nelíbily. Všem klukům, které jsem milovala je skvělý film, rozhodně to je jeden z těch, které si někdy pustím znovu. A jsem ráda, že Frčíme bylo dobré, na to se taky chystám a mám velká očekávání :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Co jsem viděla něco málo z té nové, tak taky se mi moc nelíbí.
      Jinak Frčíme vřele doporučuji, naprosto skvělý film, který jsem si užila. :)

      Vymazat
  9. Na Život som videla len trailer, ale keďže nie som filmový typ, tak som sa k tomu veľmi nedostala. Ale kamarátka mi prerozprávala celý film a ten koniec!!!! Už len kvôli nemu si ho chcem raz pozrieť!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten konec je fakt šokující. Hlavně, když jsem si z toho udělala srandu, a ono to tak nakonec bylo. :D

      Vymazat
  10. Viděla jsem akorát Všem klukům. Byla to ale moc fajn oddechovka, takže už jsem viděla i druhý díl, který taky nebyl vůbec špatný, možná se mi líbil ještě o něco víc. :-)
    Já se v červnu hlavně učila, takže nebyl čas moc na čtení ani koukání, ale pomalu ale jistě se blížím ke konci mé milované Super drbny. Ale na to se ani moc netěším, nevím, na co budu koukat potom. :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To znám moc dobře. Na jednu stranu to chceš mít kompletní, ale na druhou nechceš kvůli tomu, že prostě co dál. :D

      Vymazat
  11. Vtipné je, že z výše zmíněných jsem viděla pouze Barbie filmy. :) A to díky mladší sestře, která je donedávna milovala.
    Jednou za čas se moc ráda vrátím do dětství a na něco animovaného se mrknu. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To s tebou naprosto souhlasím. Animované filmy mají něco do sebe. :)

      Vymazat

© Enthusiasm For Books
Šablona od Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.