Bojovnice za lásku

Originální název: Love Warrior
Autor: Glennon Doyle
Rok vydání celosvětově: 2016
Nakladatelství: Ocelot
Žánr: Autobiografie
Počet stran: 240 stran
Obsah:
Glennon Doyle Melton napsala ohromující autobiografii, ve které odhaluje, jak ženské a mužské ideály znemožňují, aby se žena a muž doopravdy poznali. Zachycuje i krásu vzniklou poté, kdy se partneři zaváží oprostit od všeho, co se naučili, čímž se konečně mohou, po třinácti letech manželství, skutečně zamilovat.
Bojovnice za lásku je srdceryvná a inspirující autobiografie, která sděluje, že všichni jsme rození bojovníci: silní, stateční, schopní unést tíhu naší bolesti a že láska existuje pro nás všechny. Příběh Bojovnice za lásku je určený pro ty, kteří touží po hlubších a pravdivějších vztazích, a také po bohatším a autentičtějším životě.(zkráceno)

~~~

Od Megaknih jsem dostala možnost zrecenzovat Bojovnici za lásku. Zprvu jsem přemýšlela, zda do toho jít či ne. Jak vidíte, šla jsem do toho, protože jsem chtěla zkusit i jiný žánr, než na který jsem zvyklá. Jsem velmi vděčná Megaknihám za možnost zrecenzování Bojovnice za lásku.

Autorčiným cílem bylo sepsání jejího manželství. Kniha se tak dělí na tři části. První se zaobírá tím, co a jak vedlo k danému manželství. V druhé části je již rozebíráno samotné manželství a v poslední části se objevuje řešení různých problémů.

I když si teď řeknete, že je to jen o manželství, tak to opravdu není. Převážně se jedná o to, že Glennon hledá samu sebe a hledá to, čím konkrétně je, kdy nehledí na jednotlivé nálepky. Když to tak vezmu, tak někdy mě její myšlenkové pochody překvapily a dokonce jsem se nad nimi zamyslela. Jindy ovšem jsem s jejími názory dosti nesouhlasila.

Pokud očekáváte příběh, kde bude hodně děje, tak svá očekávání rozhodně snižte. Bojovnice za lásku je spíše založená na otázkách a objevování. Samozřejmě děj se tam vyskytne, ale na to se hned objeví úvahy, myšlenky. Popravdě, mě se to tak líbilo, jak se to vzájemně doplňovalo.

Láska, Bolest, Život: nebojím se jich.


Nemohu říci, že bych si se samotnou Glenon sedla. Je vidět, že si za svůj život toho hodně prošla, a že to zrovna nebyly ty nejlepší věci. Hodně se mi líbilo, jak se snažila najít sama sebe, pochopit se a co nejvíce se poznat. Za to ji obdivuji, že k tomu měla dost velkou sílu.

Když to vezmu, tak příběh doporučuji všem, kteří se nad knihou chtějí zamyslet a uvažovat i nad sebou. A pokud nechcete uvažovat, tak si můžete přečíst příběh o někom, kdo to v životě neměl vůbec jednoduché, a jak se chtěl a následně se i snažil změnit.

Jestli vás tato recenze zaujala, Bojovnici za lásku si můžete objednat na přímo na této stránce Megaknih, kterým ještě jednou moc děkuji za možnost zrecenzování této knihy.


Přidávám sem vám anglickou obálku, která mi ze všech obálek přišla nejhezčí. Navíc se z nich všech nejvíce opakovala. Ale abych pravdu řekla, tak se mi nejvíce líbí ta naše obálka.

★★★☆☆

16 komentářů:

  1. zajímavá knížka ale mů žánr to není :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Též tento žánr moc nevyhledávám, ale chtěla jsem jej zkusit. :)

      Vymazat
  2. Nad knihou jsem také uvažovala, ale nakonec jsem si ji nevybrala. :) Obávala jsem se absence děje a spousty psychologických pasáží... jak se zdá mé obavy byly oprávněné. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to ses jí pěkně vyhnula. Těch psychologických pasáží tam bylo hodně a místy i hodně nábožensky zabarvené. :)

      Vymazat
  3. Tahle kniha mě moc nezaujala. A upřímně, víc se mi líbí ta anglická obálka :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To věřím, já ji chtěla zkusit hlavně kvůli změně žánru. :D

      Vymazat
  4. Celkom sa teším, keď si knihu prečítam, žáner síce mne sedí, ale čiastočne z nie len tvojho rozprávania mi je jasné, že Glenon nebude celkom môj typ človeka. No som zvedavá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem dost zvědavá, co pak na ni budeš říkat. :D

      Vymazat
  5. Odpovědi
    1. Je to dosti možné. I já sama přemýšlela, zda to bude pro mě. Ale nakonec mi to sedlo. :D

      Vymazat
  6. Zajímavá kniha, i když asi nic pro mě :)

    lucyvillain.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. Tak ta mě tedy moc nezaujala. Obálka se mi líbí více česká.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to na obálku máme úplně stejný názor. :)

      Vymazat
  8. Toto nie je práve žáner, ktorý vyhľadávam, ale je fajn, že sú aj takéto príbehy v knžinej podobe.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To souhlasím. Někdo si může velmi oblíbit tyto příběhy. :)

      Vymazat

© Enthusiasm For Books
Šablona od Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.