Enthuiny divácké zážitky - Červenec 2020

Zdravím čtenáři,
tento měsíc jsem viděla teda ohromné množství různých žánrů. Navíc jsem si dala rewatch X-Menů a teda, je to pěkná doba, co jsem neviděla první filmy. Pamatuji si nejvíce ty poslední.
A co vy? Co jste viděli v červenci?


 
Marťan
Na film jsem se chtěla podívat už dávno, ale nejdříve jsem chtěla přečíst knihu, což se nakonec taky stalo. A musím říci, že mě film dost bavil a líbil se mi. Věřím, že bych mu klidně dala i pět hvězdiček, ale prostě mi tam něco málo chybělo. Jinak za mě naprostá spokojenost.

★★★★☆







 
Neviditelný
Na tohle jsem měla zálusk od chvíle, co jsem viděla trailer. Popravdě, sem tam jsem se lekla a dost mě film bavil. Závěr filmu mě hned stihl několikrát překvapit. Když to vezmu další lehký horor, který se mi dost líbil, a klidně bych se na něj podívala znovu.

★★★★☆





 
Auta 2
Oproti jedničce tento díl mnohem více klesnul a už mě tolik nebavil. Tentokrát je zde hlavní hrdina Burák, který mi ze všech aut nejméně sednul. Takže už jen kvůli tomu mě to moc nechytilo, natož jeho průpovídky. Když to tak vezmu, tak by mi vůbec nevadilo, kdybych zrovna tento film neviděla, ale jinak ho hodnotím jako průměrný.

★★★☆☆




 
Auta 3
Po velkém zklamání z dvojky, mě další díl nadchnul. Bylo to mnohem zajímavější vidět, jak se auta dál vyvíjí. A ten konec? Ten se skvěle povedl a lze říci, že Auta jsou tímto uzavřená. Za mě dost velká spokojenost.

★★★★☆






 
21 Jump street
Popravdě kdysi jsem viděla pouze začátek a dál jsem to již nesledovala. Ale když nastala chuť na komedii, tak jsem si vzpomněla na tento film, a zkusila jej. Jednalo se o docela příjemnou komedii, která za to zhlédnutí stojí a člověk se dokáže u toho pobavit.

★★★☆☆





 
22 Jump street
Následně jsem si dala pokračování a to už zrovna takové nebylo. Tentokrát se to odehrávalo na vysoké, a abych pravdu řekla, tak mě to moc nezaujalo a ani nebavilo. Jakožto víc než filmu jsem se věnovala jiným věcem. Zůstat jenom jednička, tak bych se vůbec nezlobila.

★★☆☆☆





 
Na férovku, pane učiteli
S tímto filmem přišel přítel a ani nevím, kde k němu přišel. Ale mohu říci, že to byla pěkná komedie, kdy se z jedné maličkosti dostane až do pěstního souboje. Jakožto pobavila jsem se u toho a klidně bych se na to po pár letech podívala znovu. Navíc dvě známé scény z toho filmu jsem znala z pár videí na fb.

★★★☆☆





 
Všem klukům: P.S. Stále tě miluji
Po jedničce jsem byla dost zvědavá na její pokračování. Možná jsem měla příliš vysoká očekávání, a proto mě P.S. Stále tě miluji tolik nechytilo. Představovala jsem si to úplně jinak, a místo toho jsem dostala takový obyčejný dny Lary Jean, kde se nic neděje.

★★★☆☆





 
Herkules
Tuto pohádku jsem chtěla už vidět dlouho, co jsem někdy zahlídla scénky s Hádem. Pohádka potěší, hlavně s různými narážkami na řecké pověsti. Bohužel, příliš mám ráda řecké pověsti a vše s tím spojené, takže mě pohádka tolik nenadchla. Přece jen pověst o něm je trošku jinačí a zde je udělána tak, aby nikoho nepohoršovala. Jakožto za mě koukatelné, ale menší zklamání tam bylo.

★★★☆☆

18 komentářů:

  1. Neviditelný byl moc dobrý, po dlouhé době originální a fajn horor. Jump Street mě nebavilo, tenhle typ humoru mi moc nesedí. Hercules je klasika, hezká pohádka :)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  2. Na Auta jsem se dřív dívala, skvělý dětský animák :) Marťan mě nadchl, ale kniha asi ještě víc :) A te´d bych ráda viděla horor Neviditelný :) Tak at je i srpen bohatý na divácké zážitky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neviditelného doporučuji, dost povedený horor. :) I tobě přejí bohatý srpen s vydařenými filmy. :)

      Vymazat
  3. Marťan se mi líbil filmově hodně, někdy bych se ráda dostala i ke knize. Ale pak se bojím, že se mi film už nebude tak moc líbit. Herkules je úžasný animák, líbil se mi jako dítěti a líbí se mi i teď :-) Neviditelný není špatný, ale asi se budu muset podívat ještě jednou a dát tomu šanci

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To si nemyslím, že by se ti pak film tolik nelíbil. Film se dost drží knihy, jen vynechána jedna událost, když byl na cestě k místu setkání. :)

      Vymazat
  4. Videla som filmy zo zoznamu a mojím obľúbencom je Herkules. :D No, ja snáď z rozprávok nikdy nevyrastiem. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsme na tom stejně, taky si myslím, že z pohádek nevyrostu. Mají v sobě kouzlo, kdy to končí dobře. :)

      Vymazat
  5. no tak ja videla herkula toho zbožnuji dřív jsme hrala na PC i hru :)

    dále super film Všem klukům ♥
    V červenci jsem viděla Libací stanek 2 též moc super a parádní zvraty.
    Jinak 365 dnů též není špatné ale působí to na mě jako lehké péčko což zrovna nemusím ☺
    Na horory ráda koukám ale teď zrovna nemohu tak jen komedie, romantika pohádky.

    Máš moc hezkou stránku a super články ráda bych si tě přidala :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nad Líbacím stánkem dost uvažuji, zda se na něj podívat a stejně tak i na 365 dnů. :D

      Vymazat
  6. Neviditelného jsem viděla, opravdu povedený film :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím s tebou, opravdu se skvěle vyvedl. :)

      Vymazat
  7. Přemýšlím, jestli jsem Neviditelný viděla nebo ne :D

    OdpovědětVymazat
  8. Viděla jsem akorát 21 Jump Street, což je taková hodně nenáročná komedie. :) Pokud jde o ostatní, ráda bych se v budoucnu podívala na filmy Všem kluků. :) (a přečetla knihy, samozřejmě) :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to snad se ti brzy podaří. :) Všem klukům jsou moc milé filmy. :)

      Vymazat
  9. Martan byl fajn, akorat skoda, ze to nedoakazali vypichnout stejne jako v knize, ten humor, tezkosti a tak...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naprosto s tebou souhlasím. Film byl "lehčí" a ten humor mi chyběl. :)

      Vymazat

© Enthusiasm For Books
Šablona od Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.