Knižní čas - Červenec 2020

Zdravím čtenáři,
tento měsíc jsem měla převážně série různých mang, některé jsem si rozečetla a v jiných pokračuji ve čtení. Jinak se mi tu též začínají častěji objevovat čeští autoři, přičemž to je hlavně kvůli Humbooku, u něhož ale stále ještě nevím, zda půjdu či ne. Takže na jednu stranu se připravuji a na druhou stranu alespoň objevuji další české autory.





Nejlepší kniha
Vítr z hor - Andy Wildwood
Prostě, přečtěte si to. Tohle bylo tak skvěle napsané. Příběh mě velice chytil a s hrdiny jsem to prožívala a soucítila s nimi. Navíc jsem nečekala, že se stane rovnou mou další oblíbenou knihou a to je dost říct.






Nejméně oblíbená kniha
iPohádka - Karel Kovář
I když mě na prvních stránkách velmi zaujala a pobavila, tak postupem času se tyto emoce ztrácely. Na to, že má pár stránek, mi dalo zabrat, než jsem knihu dočetla.







Největší překvapení
Berserk - Kentaro Miura
Nevím proč, ale trošku jsem k této manze měla předsudky, že nebude moc dobrá. Nakonec jsem ji ale zkusila a jaké to pro mě bylo překvapení, že má pěkný příběh a hlavně kresby. Je mi jasné, že v této sérii určitě budu pokračovat.






Nejlepší hrdinka
Vítr z hor - Andy Wildwood
Ya-Nu obdivuji od chvíle, čím si prošla a i přesto se nevzdala své lásky a naděje k ostatním lidem. Pro mě se jedná o velice silnou hrdinku, kterou jsem si velice oblíbila.







Nejlepší hrdina
Marťan - Andy Weir
Tohle je prostě bez debat. To, co si Mark prožil, a co všechno dělal jen proto, aby přežil. Navíc neztrácel naději ani humor, takže pro mě je to nejlepší hrdina měsíce.







Nejlepší pár
Iko - Marissa Meyer
Zde to beru za obě dvě knihy, ale prostě pár Scarlet a Vlka je a vždycky bude nejlepší. Líbí se mi, jak se vzájemně podporují a chrání se. Jsou spolu naprosto dokonalí.







Nejlepší obálka
Vítr z hor - Andy Wildwood
I když jsem chvíli přemýšlela nad Na kraj světa, tak nakonec zvítězil Vítr z hor. Pro mě to má své určité kouzlo a navíc se mi ze všech obálek nejvíce líbí.







Poslední rozečtená kniha
Jako zabít ptáčka - Lee Harper
I když jsem ji začala číst nedávno, tak příběh mě docela chytil a jsem zvědavá, jak se to s tím bude vyvíjet dál. I když jsem ji teď na chvíli pozastavila, jelikož si chci nejdříve přečíst Bojovnici za lásku.

18 komentářů:

  1. Jako zabít ptáčka by som si fakt už mala prečítať :D Stále to odkladám a pritom prichádzam určite o veľa :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tož nemohu posoudit, zda přicházíš či ne. Jsem stále na samém začátku a nakonec jsem dala při čtení přednost Metě. :D

      Vymazat
  2. Na humbooku jsem byla loni a bylo to fajn. Jednou to ale stačilo..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já tam byla dvakrát, jednou sama a podruhé už s někým a bylo to fajn. :)

      Vymazat
  3. Jako zabít ptáčka je na mojom knižnom wishliste už nesmierne dlho...Dúfam, že sa čoskoro k tejto knihe dostanem, ale teraz mám doma práve rozčítané dve iné :D :)
    What A Fancy World

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To držím palce, že se ti k ní podaří dostat brzy. :)

      Vymazat
  4. Páni, pěkný počet knih, opravdu. Berserk se mi líbil jako manga i jako anime a Čarodějova nevěsta pro mě byla také příjemným překvapením a FMA to je milovaná klasika *-* Chystám se na Naruta a Marťana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to tě čekají dva skvěle provedené příběhy. :) Popravdě, Naruto je moje srdcovka. :3

      Vymazat
  5. Zaujala mě kniha Vítr z hor a Lko mám už dlouho na wishlistu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vítr z hor je dost dobře napsaná fantasy a opravdu stojí za to. :)

      Vymazat
  6. zajímavé knížky určitě bych si vybrala jen bych potřebovala více času než má den xD

    OdpovědětVymazat
  7. Ty tvoje mangy vid .D Já to budu muset jednou vyzkoušet :D:D Už kvůli tobě :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, ach ty mangy. :D Jednou určitě, za ten pokus to stojí. :D

      Vymazat
  8. Páni, to je spousta knih. :) Nejvíc by mě lákalo Tamařino souhvězdí a Jako zabít ptáčka. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tamařino souhvězdí vřele doporučuji. Krásně napsaná kniha, ve které je příběh uvěřitelný. :)

      Vymazat
  9. manga nemanga, slusny pocet :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. :) Je poznat, že mám oraz od školy. :D

      Vymazat

© Enthusiasm For Books
Šablona od Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.