Knižní čas - Září 2020

Zdravím čtenáři,
myslím si, že je to už podruhé, co sem nebudu dávat kompletně všechny přečtené knihy. Samozřejmě, přidám jen poslední knihu ze série Útok titánů, jinak by jejich obálky toho velmi zaplnily. Přece jen jsem ze série přečetla přes deset volume.
Jinak mezi mangami jsem četla i obyčejné knihy, jejichž žánr je dosti všelijaký. Nejvíce jsem se však držela lehké fantasy. No a co vy? Jaké žánry byly u vás nejčastější?




Nejlepší kniha

The Seven Husbands of Evelyn Hugo - Taylor Jenkins Reid
Tato kniha si to prostě zasluhuje. Tolik mě zasáhla, a co všechno jsem s těmi hrdiny prožívala, a jak jim moc fandila. Opravdu se nedivím, že v jednu chvíli byla tolik populární.




Nejméně oblíbená kniha

Pokémon: Red a Blue 1 - Hidenori Kusaka
Nevím, co jsem čekala, ale vím, že něco odlišného, než jsem dostala. Bohužel mě to zklamalo a ani moc mně to nebavilo. Jen sem tam některé ty kapitoly měly pěkný příběh.

 

 

Největší překvapení

Manžela jsem nezabila - Liou Čen-jün
Velmi mě překvapilo, že mě kniha hned od prvních stránek chytila a dost jsem se u ní pobavila. To jsem vůbec neočekávala. A byla jsem s ní velice spokojená.

 


 

Nejlepší hrdinka

Rozetmění - Jay Kristoff
Ačkoli Mia nepatří zrovna mezi hrdinky, které bych měla ráda. Tak tentokrát musím uznat, že si tuto kolonku zaslouží. Co všechno tady musela vykonat a projít si. Za to ji i trošku obdivuji.




Nejlepší hrdina

Královská hra 4 - Nobuaki Kanazawa, Hitori Renda
Každá další část je pro mně dost síla. Nobuaki je pro mě rozhodně nejlepší hrdina. Jaké nervy musí mít, a co všechno musí splnit, aby nezemřel. Nemám slov.




Nejlepší pár

Válka vlků - Henri Loevenbruck
Též nemohu říci, koho tím myslím. Ale pro mě se jednalo o velmi milý svazek, kde si oba vzájemně pomáhali a chránili se.

 


 

Nejlepší obálka

Útok titánů 22 - Hajime Isayama
Ze všech z nich mi přijde nejhezčí. I když usuzuji, že k ní mohu mít blíže než k ostatním. Hlavně kvůli tomu, co jedna z postav chce. A prostě mi to k tomu přijde moc hezké.

 


 

Poslední rozečtená kniha

Noc vlčice - Henri Loevenbruck
I když už je dočtená, byla to má poslední rozečtená kniha za září. Pro mě se jednalo o perfektní zakončení celé série a je mi jasné, že za pár let si tu sérii přečtu znovu.

16 komentářů:

  1. Páni, zase jsi toho zvládla hromadu. Zatím jsem nečetla nic, z tvého seznamu, ale Nevítaného hosta mám v plánu :D, jen tedy ještě nevím kdy :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevítaného hosta vřele doporučuji. Moc pěkný thriller, který tě chytne. :)

      Vymazat
  2. Taylor Jenkins Reid chválí snad každý, budu se na ni taky muset podívat :D Nad Královskou hrou dost přemýšlím, jestli na to nejsem moc srab :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě na ni mrkni. Já od ní mám v plánu Daisy Jones & The Six. :) Ohledně Královské hry, tak je to dost krvavé. Děsivé spíše tak, když si řekneš, co kdyby se to mohlo stát. :D

      Vymazat
  3. Já už knihy nějakou dobu městu a sere mě to, ale nemám na nic náladu...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nedávno jsem to též měla. Nechtělo se mi vůbec dočíst Noc vlčice a ani teď ta chuť není moc velká.

      Vymazat
  4. Společnou máme Aglajinu zem, jinak jsem nic dalšího nečetla. :) Nevítaného hosta a Evelyn Hugo bych si ale ráda v budoucnu přečetla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snad se ti to brzy poštěstí. :) Evelyn Hugo za to fakt stojí. :)

      Vymazat
  5. Doufám, že The Seven Husbands of Evelyn Hugo vyjde česky. Hodně mě láká ale v té ajině s emi do ní tolik nechce. :-D Mrzí mě, že se ti moc nelíbily Pokémoni. protože ty chci i já... :-D :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud nevyjde, je ještě možnost si ji přečíst ve slovenštině. :) Jakožto Pokémonům dám určitě šanci, třeba další díl už mě chytne. :D

      Vymazat
  6. Pěkná sklizeň. Mě nejvíce upoutává Útok titánů (také čtu). Jeho příběh je zajímavý a originální, i kresba je fajn. Královská hra mě ale také oslovila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Útok titánů jsem viděla asi tak první dvě série, ale pak jsem se přesunula na mangu a je to mnohem lepší. :)

      Vymazat
  7. Rozetmeni v podstate dopadlo tak, jak jsem cekala, i kdyz s koncem uplne spokojena nejsem... Nevitany host me teprve ceka :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Přečetla jsi opravdu hodně knih. A úplně jsi mi připomněla, že se musím pustit do Rozetmění, předchozí díly mě hrozně bavily. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to ti přeji, aby se ti líbil i poslední díl. :)

      Vymazat

© Enthusiasm For Books
Šablona od Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.