Enthuiny divácké zážitky - Říjen 2020

Zdravím čtenáři,
opět vám přináším divácké zážitky. Tentokrát jsou spíše laděny hororově či strašidelně. Přece jen se blížil Halloween a já tak měla chuť na strašidelnější filmy. Ale též se zde najdou komedie či animovaný film.
Co vy? Viděli jste některý z těch filmů?



Chlap na střídačku

Na tohle jsem byla dost zvědavá od chvíle, co jsem na to viděla trailer. Trošku jsem se toho obávala, ale nakonec jsem byla velmi mile překvapena. Jednalo se o docela pohodovou komedii, kterou jsem si užila. Začínám si jaksi všímat, že filmy s Langmajerem patří mezi ty lepší.

★★★☆☆

 



Sirotčinec

Tento horor znám už delší dobu jen podle názvu, ale nikdy jsem jej neviděla. Nakonec jsem mu dala šanci a podívala se na něj. Jednalo se o dobře provedený horor, který mě bavil, a jehož příběh jsem si velice užila. Vřele doporučuji.

★★★★☆

 

 


Problémissky

U tohoto jsem očekávala trochu jinačí příběh. Ale i tak to nebylo k zahození, pro mě se jednalo o průměrný film, na nějž postupem času určitě zapomenu. Už i teď mám trochu problém si vzpomenout, o co tam vůbec šlo. 

★★★☆☆

 

 


Když zvířata sní

Hned na začátku na mě dýchla severská atmosféra a hned mi bylo jasné, že mě to tolik nechytne a nebude se mi to líbit. Jaksi jsem si severské filmy nikdy neoblíbila. Veškerá akce, která se tam jakž takž objevila, byla v posledních sedmi minutách. Celkově se mi to ani nelíbilo a nebavilo mě to.

☆☆☆☆☆


 


Bestiář mladé chůvy

Jak se pomalu blížil Halloween, tak jsem se rozhodla, že bych mohla začít koukat na halloweenskou tématiku. Mezi první mě napadl zrovna Bestiář mladé chůvy. Bylo to pěkně vymyšlené a člověk se u toho pobavil, ale jaksi mi tam něco nesedlo.

★★☆☆☆

 


Nenávist

Co jsem se dozvěděla, že první Nenávist je mnohem lepší než ta nově vydaná, tak jsem se rozhodla na ni podívat. Příběh byl pěkně vymyšlený, bavilo mě to. I když chvilku mi dalo zabrat se orientovat v ději. Přece jen se film vracel zpátky v čase a pak zpět do přítomnosti. Navíc lekačky byly skvěle provedené.

★★★★★

 


Až na Měsíc

Moc milý animák, kde jsem zprvu nemusela jednoho klučinu, ale pak jsem si ho oblíbila. Hlavně musím říci, že to má opravdu krásnou animaci. Navíc jsem v jedné scéně byla překvapená, jelikož jsem si u toho vybavila Musu z Winx. A ten konec? Pěkně vymyšlený, i když jsem čekala něco jiného. Určitě doporučuji.

★★★★☆

 


Husí kůže

Co jsem viděla trailer na dvojku, tak se mi nechtělo sledovat jedničku. To jsem ale porušila, podívala na trailer a dost mě to zaujalo, že jsem se na to podívala. Perfektně vymyšlený příběh, kde se objevují zvraty, komedické prvky a trochu laděné hororové. Následně jsem z toho pak měla chuť přečíst knižní sérii.

★★★★★

22 komentářů:

  1. Z tvého seznamu jsem viděla Sirotčinec a Nenávist, miluji horory :) Nenávist se mi moc líbila, skvělý horor, a Sirotčinec tak napůl, takový průměrný film :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Též mám ráda horory, asi můj druhý nejoblíbenější žánr po animácích. :D

      Vymazat
  2. Priznám sa, že ja nie som na staršidelné ani hororové príbehy, ešte tak max nejaká hororová komédia, ale to je asi tak všetko :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak hororové komedie jsou fajn. Jen mít to štěstí je najít. :D

      Vymazat
  3. Problémissky a Chlap na střídačku jsou filmy, které bych si ráda také pustila. :) Souhlasím, že filmy s Langmajerem patří ve většině případů k těm povedenějším.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak tos ti přeji, aby se ti ty fillmy líbily. :)

      Vymazat
  4. Sirotčinec jsem kdysi viděla a byl super, ještě doba, kdy se točily dobré horory. A Nenávist? Tu jsem viděla jednou a půl roku měla noční můry a fakt se bála, od té doby jsem se nepodívala znovu, až teď na tu novou a ta je slabá.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To věřím, přemýšlím, že zatoulám zas do té doby a mrknu na další dobrý horor. Dnes se málokdy najdou dobré.

      Vymazat
  5. Horory nejsou nic pro mě a tak je ani nevyhledávám... :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Problémissky jsem viděla a moc mě to nezaujalo, ale z tvého seznamu mě zaujalo Husí kůže, na to asi mrknu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Husí kůži vřele doporučuji. Fakt povedený film. :D Ale hlavně tu jedničku, ta dvojka nevypadá dobře. :D

      Vymazat
  7. Díky za tipy, hned si jdu Sirotčinec stáhnout :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doufám, že se ti Sirotčinec bude líbit. :)

      Vymazat
  8. Problémissky chci už delší dobu vidět, stejně jako Mulan. Sirotčinec se mi moc líbil!

    www.melissahartford.blogspot.com
    Melissa Hartford | lifestyle & fashion blogger
    Instagram

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se chystám na Mulan. Jsem na ni hodně zvědavá. :)

      Vymazat
  9. Když zvířata sní mě zaujalo asi nejvíc, ačkoli i ostatní snímky a seriály vypadají také dobře!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jo, tak jestli na ně koukneš, tak doufám, že se ti budou líbit. :)

      Vymazat
  10. Sirotčinec a Nenávist mě dost zaujaly a filmy jsem si poznamenala. Úplně jsem zapomněla, že když Problémissky vyšlo, tak jsem se těšila na jeho zhlédnutí, ale pak jsem na film úplně zapomněla. Jsem překvapená, že se ti tolik líbilo Husí kůže - já se tomu filmu tak trochu vyhýbám, jelikož nedám dopustit na ty knížky :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ti je tedy pěkně připomněla. :D Jinak já knihy nečetla, ale po tom filmu chci si přečíst knihy. :D

      Vymazat
  11. Nenávist mě velmi zaujala a také jsem na ní znovu koukala, velmi povedený horror. Ale včera jsem viděla takovou polo komedii, polo drama - Švadlena (taková odlehčující podívaná).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Švadlena je boží. Na tu bych se i znovu podívala. :)

      Vymazat

© Enthusiasm For Books
Šablona od Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.