Knižní čas - Říjen 2020

Zdravím čtenáři,
už zase nastal čas, abych přidala knižní čas. Teď za říjen se mi počet knih zmenšil, a to hlavně díky škole a Draculovi, u kterého jsem se sekla. Čte se mi hodně pomalu a místy mě i nebaví. Ale už se naštěstí blížím ke konci, tak jsem zvědavá, jak to skončí.
Co vy? Co jste přečetli za říjen?


Nejlepší kniha

Šelma - Andrew Mayne
Tohle je naprosto bez debat. Kniha mě neskutečně chytila, na to, že jsem se zprvu obávala, že se mi moc nebude líbit. Theo Clay, příběh a postavy mi hodně sedly. Navíc je mi jasné, že se oplatí pokračovat v sérii, takže se těším, až se vrhnu na pokračování.



Nejméně oblíbená kniha

Dcera Sherlocka Holmese - Leonard S. Goldberg
Když tak koukám na knihy, co jsem za říjen přečetla. Tak Dcera Sherlocka Holmese je oproti ostatním průměrnější. A co na ni vzpomínám zpětně, tak si z ní moc nepamatuji.

 

 

 

Největší překvapení

Ateliér špičatých klobouků 1 - Kamome Shirahama
Nečekala jsem, že to bude až tak dobré, a že se mi to bude líbit. Hlavní hrdinku jsem si dokázala hned oblíbit a bavilo mě sledovat její dobrodružství. A těším se na další díl.

 

 

 

Nejlepší hrdinka

Ateliér špičatých klobouků 1 - Kamome Shirahama
Coco jsem si hodně oblíbila, už jen kvůli tomu, že se chtěla stát čarodějnicí. I to, co se rozhodla pak udělat, je odvážná a taky i trochu naivní. Má teda ale před sebou ještě dlouhou cestu.




Nejlepší hrdina

Šelma - Andrew Mayne
Rozhodně Theo Clay. To, co si prožil, a do čeho se pustil, potřebuje opravdu velkou odvahu. Za to ho velmi obdivuji. Navíc je jeho postava velmi uvěřitelně napsaná.

 

 

 

Nejlepší pár

Co tak přemýšlím, tak mě zde nenapadá, kdo by sem mohl patřit. Takže vynechávám.

 

Nejlepší obálka

Šelma - Andrew Mayne
Hodně se mi u této obálky líbí, jak se na světle třpytí a má různé odlesky. Hlavně ta napodobenina srsti je fakt povedená.


 

 

Poslední rozečtená kniha

Dracula - Bram Stoker
Tato kniha mi dává dost zabrat. Čte se mi pomalu a přijde mi, že místy děj vůbec neutíká. Teď už mi zbývá do konce pár stránek a jako dost se těším, až to budu mít za sebou.

10 komentářů:

  1. Jé, jsem ráda, že se ti Šelma líbila, byla to skvělá kniha, ale bohužel mi připadalo, že kvalita jde s každým dílem dolů :( Ale Temný vzorec, který nedávno vyšel, se chystám číst :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt? Tak to určitě snížím svá očekávání, abych nebyla zklamaná. :)

      Vymazat
  2. Dcera Sherlocka, to má něco společného s tím seriálem Enola Holmes? :-D Vůbec netuším, ale přijde mi, že poslední dobou se tím inspiruje nějak moc autorů... :D

    Vlastin blog: O návštěvě rodiny a začátku semestru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Co mají společné bude tak téma, že se jedná o příbuznou Sherlocka. :D

      Vymazat
  3. To znám moc dobře, když se člověk zasekne na povinné četbě a už ani nemá chuť číst si něco svého... :/ Tak to přežij, a brzy se vrhni na něco zábavnějšího. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš naprostou pravdu. :) Naštěstí jsem jej už dočetla a teď mě čekají zajímavější knihy. :D

      Vymazat
  4. Dracula bol pre mňa obrovské sklamanie! Tiež som mala taký problém, že sa to pomaly čítalo a nevedela som sa úplne do príbehu ponoriť. A ešte som sa pritom aj mega nudila, takže úplne chápem. Okrem toho je to hororová klasika, ale vôbec som sa jej nebála, teda asi na dve-tri výnimky zo začiatku, ale inak...dosť nuda.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám to úplně stejně. Též jsem byla zklamaná a čekala jsem něco jiného, než jsem dostala. :/ Nejvíce mě snad z knihy bavil příběh o Lucy. Jinak jsem trpěla.

      Vymazat
  5. S Draculom som mala, popravde, rovnaký problém. Dcéra Sherlocka Holmesa ma podľa názvu najprv zaujala, ale keď vravíš, že nič moc, tak... Neviem teda. Každopádne, skvelé, že si stihla prečítať toľko kníh! Ja môžem z tých kníh, ktoré som čítala jednoznačne vyzdvihnúť Mlčící fontány. Je to román z čias diktátorského Španielska, odporúčam :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V Dceře Sherlocka Holmese jde o to, že se hledají důkazy k usvědčení vraha a někdy mi tam přišlo, že ona je příliš chytrá. Ale je to na tobě, třeba se ti to bude líbit. :D
      O Mlčících fontánách jsem hodně slyšela a jakožto uvažuji nad nimi. :)

      Vymazat

© Enthusiasm For Books
Šablona od Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.