Knižní čas - Listopad 2020

Zdravím čtenáři,
již načal poslední měsíc v roce. A já vám proto přináším knihy, které jsem přečetla v listopadu. Opět se zde vyskytují mangy a dvě kratičké knížky. 
Abych pravdu řekla, tak jsem byla s výběrem spokojená. Jen jednou jsem byla zklamaná, a to v rámci Konce prokrastinace. Jinak druhý díl Pokémona se vydařil lépe a docela se mi líbil.
Co vy a knihy za listopad?





Nejlepší kniha
Strmý pád - Bianca Iosivoni
Tohle je pro mě naprosto bez debat. Čekala jsem romantiku, ale že dostanu až takovou, to vůbec. Navíc mi postavy neskonale sedly a jejich příběh mi přišel velmi uvěřitelný.
 
 
 
 
 
 
 
Nejméně oblíbená kniha
Konec prokrastinace - Petr Ludwig
Jaksi jsem čekala úplně něco jiného, než jsem dostala. Myslela jsem si, že zde budou i jiné tipy, než které již dávno znám proti boji s prokrastinací.  Bohužel kniha mi nic nedala
 






Největší překvapení
Na lovu - Meagan Spooner
Zde mě velmi překvapilo, že jsem už od samého začátku byla vtažena do příběhu. Užívala jsem si jak pohled Krásky, tak i Zvířete. Hlavně musím uznat, že tento retelling se skvěle povedl a dokonce se hodil i k blížícím se Vánocům.
 
 
 
 
 
 
Nejlepší hrdinka
Na lovu - Meagan Spooner
To, co si Kráska vytrpěla v lese, za to ji dost obdivuji. Hlavně pak samotný konec, kde prožívala samé těžkosti. Za to si hodně zasloužila můj obdiv.
 
 
 
 
 
 
 
Nejlepší hrdina
Podivná knihovna - Haruki Murakami
Opět volím hlavně kvůli tomu, čím si musel projít. Ačkoli se jedná jen o krátký příběh, tak ho obdivuji, že se nezbláznil. 
 
 
 
 
 
 
 
Nejlepší pár
Strmý pád - Bianca Iosovoni
Chvilku jsem přemýšlela nad tím, že sem dám Než jsme se odcizili, ale pak jsem si řekla, že víc chemie mi přišlo páru ve Strmém pádu. Ačkoli věřím, že je pomalu jasné, kdo by to mohl být, tak v rámci zachování tohoto článku bez spoilerů, jej říkat nebudu.
 
 
 
 
 
 
Nejlepší obálka
Na lovu - Meagan Spooner
Tohle bylo velmi těžké vybrat. Za listopad je mnoho knížek, které mají krásnou obálku. Nakonec mě ale o trošičku víc učarovala obálka Na lovu.
 
 
 
 
 
 
 
Poslední rozečtená kniha
Kouzelnice - Sebastien de Castell
Po takových dvou letech se opět vracím k této sérii. Konečně jsem dostala pořádnou chuť na pokračování a tak jsem se na ni s radostí vrhla. A jako zatím se mi to čte moc dobře

19 komentářů:

  1. Opět jsi toho přečetla hodně. Z tvého seznamu mě mile překvapila kniha Než jsme se odcizili, mně s moc líbila a stejně tak kniha Na lovu. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Obě knihy byly moc pěkně napsané. :) A ten příběh byl velmi povedený.

      Vymazat
  2. Prosím jeden výtisk "Konec prokrastinace". To opravdu potebuju :D

    OdpovědětVymazat
  3. děkuji za tipy ale jaksi nemam čas :D už ani na sebe natož na knížku xD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To naprosto chápu. :D Snad si brzy uděláš čas na sebe. :)

      Vymazat
  4. Četla jsem jen Podivná knihovna a Duch domu Ashburnů. Obě knihy doporučuji :-)

    OdpovědětVymazat
  5. To je spousta knih. :) Než jsme se odcili jsem četla nedávno a byla jsem nadšená a co se týče Strmého pádu, ten jsem dočetla dnes a ten konec budu ještě nějakou chvíli rozdýchávat. :) Přeju ať se i prosincové čtení vydaří.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To se ti u konce vůbec nedivím. Já z něj byla velmi v šoku a chvíli to potrvá, než vyjde druhý díl. :D

      Vymazat
  6. Jééé Naruto :D A Na lovu sa mi veľmi páčilo, odporúčam aj ďalšiu autorkinu knihu Sherwood, retelling na Robina Hooda :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naruto je srdcovka. :3 Na Sherwood se docela těším, až si ho přečtu. :)

      Vymazat
  7. Páni, zvládla jsi toho hodně. Z tvého výběru jsem četla pouze Na lovu :)

    OdpovědětVymazat
  8. Na lovu mi prislo jako takovy prumer, nejvic se mi libil konec...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt? Ty jo, tak to máme úplně obráceně. :D

      Vymazat
  9. Na lovu jsem také četla a líbila se mi :) mám doma i druhou knihu od autorky, ale k té jsem se zatím nedostala :) Podivná knihovna byla má první kniha od Murakamiho, díky ní tohoto autora čtu :) za mě také doporučuji další knihy od Darcy Coates, mně se líbí její styl a utíká to rychle... není to sice tolik hororové, ale je to milé čtení :)

    já za listopad toho tolik nepřečetla jako ty, ale splnila jsem si osobní výzvu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Od Darcy Coates si chci další knihy ještě přečíst. :)

      Tak to je fajn, že sis splnila svou výzvu. :)

      Vymazat

© Enthusiasm For Books
Šablona od Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.