Enthuiny divácké zážitky - Prosinec 2020

 Zdravím čtenáři,
obvykle tento článek vydávám vždy prvního v měsíci, ale letos jsem s ním měla menší zpoždění a dostala jsem se k němu teprve teď. Díky tomu bude posunut i Knižní čas. I přesto, že byl prosinec Vánoce, koukala jsem velmi málo na vánoční filmy a když už tak jsem dala přednost thrillerům. Avšak nějaký ten vánoční film se najde. 
Letos to však vidím na pěknou dávku seriálů, jelikož se začnou objevovat nové Marvel seriály, na které se docela dost těším. Takže je mi jasné, že filmy budu zazdívat. Na co se těšíte vy?


 
Mulan
Na tento film jsem byla hodně zvědavá a trochu jsem se obávala, že z něj budu zklamaná. Přece jen Mulan patří mezi mé oblíbené pohádky. Po varování, že na film musím pohlížet jako na úplně jiný příběh o Mulan, se mi film velmi líbil a dost mě bavil. Za mě naprostá spokojenost.

★★★★★

 




Zamčený pokoj
Trailer vypadal moc dobře a sliboval velmi napínavý film. Co jsem však dostala, bylo naprostým opakem. Zprvu napínavý pouze v momentech, které byly ale známy z traileru. Jinak celou dobu mi herečka přišla jako neživá, často jsem prožila wtf momenty. Fakt nevím, jak to jinak nazvat, ale tohle bylo prostě šílený. A v rámci té šílenosti to bylo i dobrý.

★★☆☆☆

 



 
Tísňová linka
Na toto jsem narazila v televizi a díky tomu se na Tísňovou linku podívala. Už od samého začátku mě film dokázal vtáhnout a doufala jsem, že to všechno skončí dobře. A teda, řeknu vám, že ten samotný konec jsem vůbec nečekala, ale měla jsem z něj velkou radost. 

★★★★☆

 




Krampus: Táhni k čertu
Jelikož jsem měla chuť na vánoční horor, tak se mi podařilo narazit na tento film. Je dobře vymyšlený a myslím si, že vánočních hororů zas tak moc není. Jediné, co mi na tom vadilo, byly loutky. Bohužel mi zde přišly poněkud nepřirozené a až příliš umělé, než bych čekala. Na to jedno zhlédnutí to ale bylo fajn.

★★★☆☆

 



 
Kamarád taky rád
Není nad to si jednou za čas oddechnout o romantické komedie. Zde jsem se dost pobavila a oba hlavní hrdiny jsem si velice oblíbila a fandila jsem jim. V jednu chvíli jsem si nad nimi zoufala a říkala si, že to je fakt blbé. Film vřele doporučuji, na jeden večer umí skvěle zabavit.

★★★★☆

 




The Perfect Kiss
Na tento film jsem koukala jen proto, že ho dávali v televizi, a jaksi jsem jej vydržela sledovat až do konce. Ale ty scény, které tam byly, mi přišly strašné. Žena ve středním věku plížící se ve sněhu, aby zaujala muže? Ujetý pár tajných agentů? A jako bonus scény s vtipem, které byly tak natahovány, až byly trapné. Tohle se fakt nepovedlo. Nic mi na tom nepřišlo dobré.

☆☆☆☆☆

 



Vánoční kronika: druhá část
Po jednotce jsem se nakonec podívala na pokračování. To se mi líbilo, avšak mě trochu mrzelo, že již zde nemá hlavní roli Katein brácha. Místo něho se objevuje její budoucí bratr. Toho jsem si ale postupem času oblíbila. Avšak něco mi zde chyběl, nevím ale, co to bylo.
 

★★★★☆

 
 
 

Peninsula
Další filmové pokračování za tento měsíc. Tentokrát je to na Vlak do Pusanu. Film se odehrává o čtyři roky později, kde jsem se nebála zombie, ale lidí, kteří zůstali na ostrově snažili se tam přežít. Popravdě lekačky se zde skoro nevyskytují, až na jednu, u které jsem se lekla, jelikož zrovna něco takového jsem fakt nečekala.
 

★★★★☆

 
 
 

Shikioriori
Jedno u za čas dostanu chuť na anime, a tak pokaždé si vyberu film. Bohužel jsem se tentokrát trefila vedle. Z celkem tří příběhů mě bavili poslední dva. První ohledně vzpomínek na nudle a mládí mě opravdu nechytil a měla jsem co dělat, abych se na něj soustředila.
 

★★★☆☆

 
 
 

Lov
Na Lov jsem se těšila od té chvíle, co jsem na to viděla ukázky. A taky že má očekávání byla naplněna. Na začátku jsem teda čekala, že jich přežije víc, a že to nebude až tak moc rychlé. Jinak se dá očekávat typická vyvražďovačka, kdy na konci filmu zůstane pouze jedna osoba.

★★★★☆

 

14 komentářů:

  1. Krampus mě hodně zklamal, kombinai horor/komedie nemusím. Také se mi nelíbila Vánoční kronika, na mě moc moderní, raději milejší vánoční filmy. Naopak Kamarád taky rád je super komedie, ta mě hodně baví. Perfektní polibek raději bez komentáře :D Mulan mám zatím na seznmu a chystám se.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to doufám, že se ti Mulan bude líbit. :)

      Vymazat
  2. též mě u Vánoční kroniky mrzelo, že tam nejsou tolik spolu... ale říkala jsem si, že už je více dospělí :)

    hodně mě zaujal ten Lov, zní to dobře... děkuji za tip, asi se dnes v noci budu bát :) :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, to jsem si pak ke konci také říkala. :)
      Snad se Lov bude líbit. :)

      Vymazat
  3. Mulan sa páčila aj mne, hoci má viacero zlých recenzií, ale ja to beriem ako samostatný film odhliadnuc od rozprávky a ako film sa mi to naozaj páči :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Též to tak beru, jako samostatný film je skvělá. :)

      Vymazat
  4. Tísňovou linku jsem viděla, pěkný napínavý thriller :) Přeji ti vše nejlepší do roku 2021!

    OdpovědětVymazat
  5. Ráda bych se podívala na Mulan, jinak mě žádný film nezaujal. :) Co mě ale pobavilo je tvé hodnocení The Perfect Kiss, evidnetně je to hodně kvalitní. :))

    OdpovědětVymazat
  6. Ja by som sfilmovanej Mulan nedala ani jednu hviezdičku 🙈...aj keď sa na to dívam na ako inú Mulan, tak nie, neviem si pomôcť, pre mňa osobne to bol prepadák 😅.
    Keď vidím tú Tiesňovú linku, tak ma napadla iná Tiesňová linka, natočená Dánmi...v originály sa volá Den skyldige a je to výýýborný psychologický triler, minimalistický a nečakaný, odporúčam 😉...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mrknu na trailer. Ale spíše se obávám, že to vynechám, jelikož mi filmy od severských zemí nesedí. :/

      Vymazat
  7. Viděla jsem pouze Mulan a ta mě zklamala, od filmu jsem čekala víc.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když tak přemýšlím, tak jsem od ní neměla vůbec žádná očekávání, nebo spíše jsem čekala něco strašného a pak jsem byla mile překvapena. :)

      Vymazat

© Enthusiasm For Books
Šablona od Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.