Knižní čas - Prosinec 2020

 Zdravím čtenáři,
a vítám vás u posledního shrnutí za rok 2020. V prosinci jsem se moc na knihy nesoustředila a když už, tak jsem si vybírala jen ty, které mají co nejméně stránek. Především jsem však daný měsíc strávila s rodinou.
Jaké byly vaše knihy, které jste přečetli za prosinec? A jakou jste měli nejradši?
 
 
 

 
Nejlepší kniha
Vánoční zázrak - Jay Asher
Příběh mě velice bavil, a hlavně jsem byla velmi spokojená s výběrem vánoční knihy. Na ty Vánoce dokázala skvěle navodit vánoční atmosféru, a i přes některá klišé, za to stála.







Nejméně oblíbená kniha
Soudci - Elie Wiesel
Anotace knihy mě velmi zaujala, tak jsem se do knihy pustila. Překvapením pro mě bylo, že jsem obdržela trošku něco jiného, než jsem očekávala. Často se zde objevují otázky ohledně bytí, a to mě moc neupoutalo.






Největší překvapení
Malý princ - Antoine de Saint-Exupéry
Nějak jsem ke knize měla trošku odpor. Usuzuji, že je to kvůli tomu, jak je populární. Mile mě však překvapila, že v sobě ukrývá moc pěkný příběh.







Nejlepší hrdinka
Ateliér špičatých klobouků - Kamome Shirahama
Obdivuji hodně Coco, že se zničehonic objevila v kouzelnickém světě. Samozřejmě učení nemá snadné a někdy ty situace dají dost zabrat, a v tom ji obdivuji, že se vůbec nevzdává a snaží se dál.
 
 
 
 
 
 
Nejlepší hrdina
Kouzelnice - Sebastien de Castell
Jo, Kellen to vůbec nemá ve svém životě lehké. Na každém kroku má jen samé nebezpečí a věřím, že i v dalších knihách to bude stejné. Za to, co si musí prožívat, si zaslouží nejlepšího hrdinu.






Nejlepší pár
Vánoční zázrak - Jay Asher
Jelikož se jedná o romantickou knihu, tak je i jasné, jak to dopadne. A ti dva se mi k sobě perfektně hodili a líbila se mi mezi nimi jejich chemie.


 
 
 
 
 
Nejlepší obálka
Kouzelnice - Sebastien de Castell
Ty obálky série Divotvůrce pokaždé mají něco do sebe a líbí se mi, jak jsou udělány formou karet. Navíc ty barvičky, jak je každá jiná.







Poslední rozečtená kniha
Postav hlídku - Nelle Harper Lee
Jsem už u třetího dílu v knize a nějak mě to nenadchlo. Jediné, co mě na tom baví, jsou vzpomínky na mládí ohledně toho, co všechno Čipera prováděla s Jemem. Těším se, až knihu dočtu.

12 komentářů:

  1. u mě byl prosinec slabší skrze počet, ale také jsem neměla štěstí na knihy, které by mi sedly :/

    jsem ráda, že tě Malý princ mile překvapil, je tam ukryto spoustu mouder :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přeju ti, aby ti tento měsíc s výběrem knih povedl a líbily se ti. :)

      Vymazat
  2. Já za prosinec stihla jen 4 knihy a leden bude ještě mnohem horší. :)
    Z tvého seznamu, jsem četla pouze Malého prince, který je prostě skvělý. Láká mě Vánoční zázrak, takže možná příští vánoční čtení? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ohledně lednu si říkám to samé. :)
      Na vánoční čtení Vánoční zázrak vřele doporučuji. :)

      Vymazat
  3. Malý princ se mi zamlouvá akorát příběhem s liškou, ale i tak je fajn, že si kniha našla už tolik čtenářů. Já osobně dávám přednost FMA, to je moje srdcovka a jistota ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si ho hlavně přečetla ze zvědavosti, když je tak vychvalovaný. :)

      Vymazat
  4. Ja som v decembri neprečítala ani jednu knihu! 🙈 Akosi som na ne nemala náladu, priznávam, ale už ma opäť chytila čítacia mánia 😁.
    Z tvojich kníh ma najviac zaujala časť zo série Divotvůrce...ono, tie obálky sú také krásne a celkovo ma knihy lákajú 😊...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Divotvůrce má opravdu skvělé obálky. :) Pokaždé, když mám další díl, tak nejdřív obdivuji obálku. :D

      Vymazat
  5. Z tvého výběru jsem četla pouze Malého prince na střední škole a musím přiznat, že mě nijak zvlášť neokouzlil, ale možná to bylo tím, že jsem se nutila ho přečíst k maturitě. Jinak jsi toho stihla opravdu hodně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se ho vyvarovala k maturitě, tam jsem si brala méně známé knihy. :D Ale jakožto příběh byl hezký, ale fanoušek Malého prince nebudu. :D

      Vymazat
  6. Já přečetla nakonec jen 6 knih. Hodně jsem koukala na seriály a filmy. Spíše jsem lenošila a před Vánoci jsem lítala z jedné práce do druhé :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hlavní je, aby se knihy líbily. :) Já též ke konci měsíce lenošila. :)

      Vymazat

© Enthusiasm For Books
Šablona od Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.