Enthuiny divácké zážitky - Duben 2021

Zdravím čtenáři,
už je další měsíc a já přidávám divácké zážitky. Přijde mi, že tento měsíc byl velmi různorodý, jelikož se tu najde, jak animák, tak i příběh podle skutečnosti. Celkově jsem spokojená s tím, co jsem viděla. A jaký byl váš duben?
 
 
 
 
Raya a drak
Na tento film jsem se velmi těšila od chvíle, co jsem se o něm dozvěděla. Ačkoli nejsem moc zastánce čínských draků, tak musím uznat, že se mi tady velmi líbili, a hlavní dračici jsem si velmi oblíbila a dost jsem se u ní zasmála. Za mě určitě doporučuji tento animák, jeden z nejlepších filmů za tento rok.

★★★★★

 
 
 
 
 
Zlo s lidskou tváří
Tak toto mě velmi zajímalo, jak to bude zahrané. O Tedu Bundym jsem již dříve něco četla, takže jsem věděla, co se tam bude odehrávat. A abych řekla pravdu, bylo to velmi dobře natočeno. Nejvíce se zde však řeší soud a jeho útěky. Takže pokud se chcete dozvědět něco o známém seriálovém vrahovi, tak film doporučuji. 

★★★★☆

 
 
 
 
Yes Day
Na tohle jsem se koukla hlavně díky traileru, který mě zaujal. A teda jedná se o komedii, u které jsem si chvílemi přišla až trapně, za to, co rodiče museli udělat. Ale člověk si u ní dost oddechne a ke konci je to trošku vážnější. 

★★★☆☆

 
 
 
 
 
 
Pán prstenů: Dvě věže
To už je pěkná doba, co jsem viděla jedničku. Ale po dlouhé době jsem dostala chuť na Pána prstenů, tak jsem se rovnou podívala na jednotku a pak na dvojku. Bylo fajn, že film nabral na akčnosti a pořád se někde něco dělo, takže se člověk vůbec nenudil. 
 

★★★★☆

 
 
 

Seriál

 
 
The Falcon and the Winter Soldier 
Tušila jsem, že mě seriál nebude až tak moc bavit, jelikož se jedná zrovna o dvě postavy, které nepatří mezi mé oblíbené. Ale musím uznat, že seriál měl dost hluboké myšlenky a bylo fajn sledovat, jak to pokračuje po Endgame. Takže je nutností mít nakoukané předchozí filmy.

★★★★☆

14 komentářů:

  1. Tak z tohohle výběru jsem neviděla nic. :) Na Raya a drak jsi mě ale nalákala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, film za to opravdu stojí. :)

      Vymazat
  2. Na Rayu jsem koukala zrovna dneska a za mě bohužel spíše průměr.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  3. Raya je fakt úžasný animák, také se mi moc líbil :) ještě znám Pána prstenů... už je to také doba, co jsem je viděla naposledy, ale mám ráda :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já teď o víkendu plánuji mrknout na třetí film. :)

      Vymazat
  4. Ráda bych se podívala na film Zlo s lidskou tváří :)

    OdpovědětVymazat
  5. Yes day jsem také viděla a s přítelem jsme se u toho i zasmáli.
    Zlo s lidskou tváří mám stažené, ale ještě nebyl čas.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přeji, aby se ti Zlo s lidskou tváří líbilo. :)

      Vymazat
  6. Pán prsteňov je srdcovka, ideálne v edtended version :D Inak Rayu som nedávno tiež pozerala, vizuálne to bolo super, ale chýbalo mi tam niečo viac, aby som postavám fandila. Každopádne milá rozprávka :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To souhlasím, milé to bylo. A pro mě i po delší době, co se mi velmi líbilo. :)

      Vymazat

© Enthusiasm For Books
Šablona od Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.