Knižní čas - Duben 2021

Zdravím čtenáři,
za měsíc duben jsem přečetla menší počet knih, jelikož jsem se nejvíce zasekla u Hubených nohou a všechno ostatní, které mě moc nebaví, a přijde mi to divné. Jen musím uznat, že jazykově je to bohaté.
Jinak abych pravdu řekla, tak za duben jsem četla samé skvělé knihy, které se mi velmi líbily. 
 

                                                    


Nejlepší kniha

Myškinův problém - Petr Novak
Myslím si, že si to rozhodně zaslouží, nejen proto, že mě dokázala dojmout. Ale rovnou tím, že v příběhu člověk najde různé myšlenky a věřím, že při opětovném čtení nalezne další a jiné myšlenky, které by jej poprvé nenapadly.





Nejméně oblíbená kniha
Tentokrát vynechávám, jelikož sem nemám vůbec koho přidat.



Největší překvapení
Spoutávač - Sebastien de Castell
Spoutávač mě velmi mile překvapil, jelikož se soustředil na Kellena a příběh tak dostal nový šmrnc. Navíc jsem nečekala, že mě tento díl bude tolik bavit, jelikož se mi často u této série stává, že jeden díl mě baví a další nikoliv.






Nejlepší hrdinka
Zaslíbená Země Nezemě 10 - Kaiu Shirai, Posuka Demizu
Co si budeme, v této sérii se dá říci,
že každý je hrdina. Hlavně tím, čím si prochází, a čeho se snaží dosáhnout. A hlavně Emma, která mi sem tam přijde naivní, ale odvážná je teda dost.
 
 
 
 
 
 
Nejlepší hrdina
Zelená krev 4 - Masasumi Kakizaki
Za mě rozhodně se jedná o Luka Burnse. To, pro co se rozhodl, a zrovna on. Tak to si zaslouží můj obdiv. A abych pravdu řekla, tak se za tu dobu pěkně změnil.







Nejlepší obálka
Underground - František Kotleta
Co jsem tak koukala, tak mi přijde, že ze všech knih zrovna tato má něco do sebe. A myslím si, že si tu nejhezčí obálku zaslouží.







Poslední rozečtená kniha
Hubené nohy a všechno ostatní - Tom Robbins
Tak jak se mi od něj líbila jedna kniha, kterou jsem si přímo zamilovala, tak mi tato vůbec nesedla, a naprosto se těším, až ji budu mít přečtenou. Tak snad brzy.

16 komentářů:

  1. Nečetla jsem ani jednu knihu :-) pěkný výběr.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. :) Byla jsem s ním velmi spokojená. :)

      Vymazat
  2. Farmu zvířat mám na svém seznamu také, ale zatím jsem se k ní nedostala :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snad se brzy dostaneš, opravdu to za přečtení stojí. :)

      Vymazat
  3. Koukám, že jsem na tom skoro stejně. :) Žádnou knihu jsem nečetla, ale láká mě Farma zvířat, kterou si chci už několik let přečíst. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snad se k ní brzy dostaneš. Je to opravdu moc dobře napsaná kniha. :)

      Vymazat
  4. Zrovna jsem přemýšlela co si tak pořídit za další knihy a zkusit si přečíst, tak jsem ráda, že jsem narazila na tento blog a článek. Ani jednu z knih neznám, ale nějaké mě celkem zaujaly, tak se podívám a možná zkusím. Moc pěkný článek :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda, že tě nějaké zaujaly. Snad se i budou líbit. :)

      Vymazat
  5. taky si rikam, ze bych uz mela toho Kotletu vyzkouset :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Z tvého seznamu jsem četla jen Farmu zvířat :) Ale zaujala mě i knížka Malé pikantní vraždy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Malé pikantní vraždy jsou dost milá oddechovka, která je ale trošku přitažená za vlasy. :)

      Vymazat
  7. Pekný a rôznorodý výber kníh :) Orwella som čítala a Zvieracia farma bola za mňa super. Inak sériu od de Castella mám rozčítanú, zatiaľ som prečítala prvé dve - tie boli super, a na poličke ma čaká trojka :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to tě čekají hodně dobré díly. :) Čtyřka byla přímo vynikající. :)

      Vymazat
  8. Farma zvířat je dobrá a hrozná kniha zároveň. Orwell opravdu umí "krásně" podat budoucnost pravdy a "férovosti" ve všech svých knihách.

    OdpovědětVymazat

© Enthusiasm For Books
Šablona od Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.