Enthuiny divácké zážitky - červen 2021

 Zdravím čtenáři,
jak můžete vidět, na blogu jsem se neobjevila dlouho. Důvod je jednoduchý, neměla jsem na to čas a pak nakonec i chuť. Zprvu k tomu dopomohla dovolená, se kterou jsem s přítelem (teď snoubencem) strávila u moře ve Wismaru, kde mě požádal o ruku. Avšak další důvod říkat nebudu, jen, že se jedná o soukromou záležitost, ale mohu přiblížit, že pokud se zadaří, tak v tuto neděli se budu stěhovat do bytu. 
Takže toto všechno se odrazilo na tom, že jsem viděla pouze jeden film. Žádný seriál nebyl dokoukán, spíše naopak jsem rozkoukala Lokiho, u kterého jsem se pak sekla, jelikož jsem na něj neměla vůbec čas.
Co vás červen? Byl bohatější na filmy než ten můj?



Kouzelný drak
U tohoto filmu jsem předem počítala, že se bude jednat o dětský animovaný film, který toho moc dospělému člověku nepředá. Takže jsem neměla moc velká očekávání, ale nakonec mě to velice mile překvapilo. Film mě velice bavil, a dokonce jsem se při tom několikrát zasmála. Dokonce mě natolik zasáhnul, že jsem ke konci byla dojatá. Určitě jej doporučuji ke shlédnutí.

★★★★☆

18 komentářů:

  1. ta toto se chystam :D dík za recenzi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stojí to za to. Je to opravdu moc pěkná pohádka. :)

      Vymazat
  2. Tak to moc gratuluju. :))
    Co se týče Kouzelného draka... neznám ho, ale vlastně nevypadá špatně.

    OdpovědětVymazat
  3. Gratuluji k zásnubám! :D
    Kouzelný drak nevypadá úplně zle, až budu mít chuť na animák, tak ho zkusím :)

    OdpovědětVymazat
  4. gratuluji :) to je skvělé :)

    film jsem také viděla a líbil se mi :) doporučuji se podívat na film Luca, ten byl také moc pěkný :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na Luca se chystám a dost se na něj i těším. :)

      Vymazat
  5. Gratuluji k zasnoubení ❤.

    Jinak film jsem si pustila, abych u něj usnula a nakonec se mi líbil tak moc, že jsem ho viděla celej :D. A to já na pohádky zas tak moc nejsem :D! Já ho můžu taky doporučit.

    JAK SI ZAŘIZUJU POKOJ 🌻 | ČÁST 1. | BYDLENÍ | Verča ze Ztracena v Praze

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je hezké. Je vidět, že film stojí za to. :D

      Vymazat
  6. taky s filmy hodne vaznu, ted mam dovolenou, tak dohanim resty, ale jinak na to neni ani poradne nalada...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To chápu. Ono je to s n áladami ošemetné. :D

      Vymazat
  7. Tento film jsem neviděla :) Přeji ti, ať stěhování do nového bytu vyjde :)

    OdpovědětVymazat
  8. Zajímavý tip, občas tyhle dětské animované filmy mám ráda :)Já byla nedávno po dlouhé době v kině a fakt jsem si to užila :) A Lokiho jsem taky rozkoukala,doporučuji :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já u Lokiho teď mám pauzu, jelikož na seriál nemám vůbec chuť. :D

      Vymazat
  9. Rozhodně jsi na tom líp než já. Já nezkoukla nic. :D
    Jinak gratuluji k zasnoubení! :) Já už to mám za pár.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si původně myslela, že jsem ani nic neviděla. :D

      Vymazat

© Enthusiasm For Books
Šablona od Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.