Knižní čas - Červenec 2021

 Zdravím čtenáři,
tak nakonec o pár dní později, ale přeci jen vám přináším knižní čas. Co tak koukám, tak tento měsíc je převážně ve znamení mang. Přece jen v červenci jsem neměla chuť na čtení, tak jsem se přesunula k mangám, které mě poměrně dost chytily.





Nejlepší kniha
Šikmý kostel 2 - Karin Lednická
Když to tak vezmu, tak v červenci jsem této jako jediné dala rovných pět hvězdiček. Autorky styl jsem si velmi oblíbila. Hlvně je fajn sledovat příběh, který se odehrává v Karviné.






Nejhorší kniha
Tak tentokrát toto musím vynechat, jelikož v červenci jsem nečetla nic, co by se mi nelíbilo. Naopak jsem se svým výběrem byla velmi spokojená.
 
 
 
Největší překvapení
Legenda 1 - Soo Jung Woo 
U této mangy jsem si myslela, že mě tolik nechytne, jelikož mě zarazilo její nízké hodnocení. Jaké bylo







Nejlepší hrdinka
Platina - Yeoon Joo Kim
Nevím, čím to, ale hlavní hrdinka Auna mi hned sedla. A jakožto neměla moc jednoduché dětství a pak, co dostala za úkol od královny. Tak to zprvu nebylo moc jednoduché. 
 
 
 
 
 
 
 
Nejlepší hrdina
Co tak přemýšlím, tak mi nikdo nepřišel jako nejlepší hrdina. Jelikož mi takto nikdo nenapadá hned, tak tentokrát Nejlepšího hrdinu vynechám.
 
 
 
Nejlepší obálka
Kavárna v Kodani - Julie Caplin
Co si budeme, ta obálka má něco do sebe. Navíc mi přijde, že z ní trochu čiší hygge, o kterém se mluví v příběhu. 
 
 
 
 
 
 
 
Poslední rozečtená kniha
Zatím nic rozečteného nemám, ale brzy budu. Takže tuto kolonku vynechávám.

10 komentářů:

  1. na Šikmý kostel slyším jen a jen samou chválu, možná dám autorce šanci :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě jí dej šanci. Stojí to opravdu za to. :)

      Vymazat
  2. Pěkný článek, knihy bohužel neznám. S nejlepší obálkou souhlasím, působí takovým relaxujícím dojmem ♥

    kulturnicek.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Jsem ráda, že se ti Šikmý kostel líbil :)
    Leník

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byl naprosto boží. :) Nečekala jsem, že mě tak dostane. :)

      Vymazat
  4. Celá série Romantické útěky má nádherné obálky, podle mě vždy jasná volba. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To se nedivím. :D U mě to bude podobné. :)

      Vymazat
  5. Krásné kousky, znám jen Kavárnu (to jsem četla všechny a mám zase chuť si je přečíst znovu) a Kostel (teda do druhého dílu se už musím pustit, je hanba nemít přečtenou knihu z mého prostředí. No, asi na ni brzo dojde řada :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se brzy plánuji pustit do dalšího dílu. :D Jinak Kostel si určitě brzy přečti, fakt skvělé pokračování. :)

      Vymazat

© Enthusiasm For Books
Šablona od Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.