Knižní čas - srpen 2021

Zdravím čtenáři,
uplynul další měsíc a já musím sama sebe pochválit, že jsem konečně dočetla sérii Divotvůrce. Ale na druhou stranu jsem rozečetla novou, a to Němý hlas. V tomhle jsem dost marná. Jinak, co tak koukám, tak tento měsíc jsem střídala žánry, jak na běžícím pásu od knih o životě přes knihy druhé světové až po young adult.





Nejlepší kniha
 Cesta do neznáma - Nathaniel Wonderful, Theodora Stonewall 
Druhý díl ztracen v čase se velmi povedl. Poprvé jsem si u knihy oblíbila i samotnou kapitolu, a to je dost říct. Příběh je velmi napínavý a objevují se různá rozuzlení. Prostě neustále se něco v příběhu děje a člověk tak nechce vůbec odložit knihu.






Nejméně oblíbená kniha kniha
Veselí - Radka Třeštíková
Nevím, čím to, ale jaksi jsem se na tuto knihu těšila. Bohužel mi moc nesedla a ani mě tolik nebavila. Z ostatních knih, co jsem přečetla za srpen, mi přišla nejslabší.







Největší překvapení
Chirurg - Petra Dvořáková
U této knihy jsem si myslela, že mě nebude moc bavit, celkově jsem narážela na negativnější komentáře. Jaké však bylo mé překvapení, že jsem se do knihy pořádně pohroužila a prožívala jsem všechno spolu s postavami.






Nejlepší hrdinka
Němý hlas - Yoshitoki Oima
Co si budeme, čím si Shouko Nishimiya musela procházet, bylo dost kruté. Hlavně mi jí bylo velmi líto, neměla to vůbec jednoduché, a i přesto se nevzdávala.







Nejlepší hrdina
Rozvratník - Sebastien de Castell
I když s Kellenem mám občas problém a někdy mi vadí, jindy ho mám dost ráda. Vlastně si říkám, že tady si i docela zaslouží ocenit, protože pro to, co se rozhodl, bylo potřeba získat odvahu. A víme moc dobře, že on zrovna není dvakrát odvážný.






Nejlepší obálka
Němý hlas - Yoshitoki Oima
Nevím proč, ale přijde mi, že v srpnu nebylo moc knih, které by měly hezké obálky, jež by se mi líbily. Takže pro mě nebylo těžké vybrat si jednu knihu, a tou je obálka Němého hlasu. 






Poslední rozečtená kniha
Noci běsů - Kateřina Šardická
Jsem už asi tak u třetí noci a musím přiznat, že se mi to zatím hodně líbí. Je fajn, že pomalu zjišťuji stejně jako další postavy, co se to vůbec tehdy odehrálo. Některé scény působí i lehce strašidelně. Já jsem hlavně zvědavá, jak se to vyvrbí dál.

14 komentářů:

  1. pěkný průřez žánrů :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je vidět, že jsem měla různé chutě. :)

      Vymazat
  2. ak tomu opravdu říkám pestré čtení :) Od každého něco, akorát jsem zatím žádnou z těchto knih nečetla :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mi povídej, měla jsem různé chutě. :D

      Vymazat
  3. Já četla jenom Tatéra a ten se mi líbil, jinak knihy neznám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tatér byla moc hezká kniha, která mě velmi dostala.

      Vymazat
  4. Júj, koľko prečítaných kníh!♥ Mne sa podarí za mesiac teraz iba jednu knihu, ach, mám čítaciu krízu...každopádne, sériu Divotvůrce by som si veľmi rada prečítala aj ja :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nedávno jsem měla také trochu čtecí krizi, tak jsem přesedlala na mangy. :D Divotvůrce je docela dobrá série, jen k ní mám trochu rozporuplný vztah. Některá kniha je dobrá, jiná mě nebaví. :D

      Vymazat
  5. Z těchto knih jsem četla jen Tatéra :-) jinak super kousky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tatér byl moc povedený. Já se ještě chystám na Cilčinu cestu. :)

      Vymazat
  6. Odpovědi
    1. Moc pěkně napsaný, jen chvílemi mi u něj chyběly emoce, takže trošku studená kniha. Ale jinak moc hezká. :)

      Vymazat
  7. Stihla jsi toho přečíst hodně. ;-) Každopádně já se zatím k žádné knize z tvého výběru nedostala, ale třeba to někdy napravím. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Pro mě byl srpen ve znamení čtecí krize, takže jsme nepřečetla skoro nic. :/ Bohužel podobné to bude i teď v září...

    OdpovědětVymazat

© Enthusiasm For Books
Šablona od Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.