Iluze


Autor: Michaela Beránková
Žánr: Romantické, Sci-fi, Young Adult
Počet stran: 198 stran
Obsah:
Solara Nee’lová jako každý strážce rozhání a řeší nepokoje mezi obyvateli, uznává zavedený systém a dohlíží na jeho dodržování. Dokud se nesetká s vůdcem silného povstaleckého hnutí, který v ní zaseje pochybnosti. Zvědavost, tvrdohlavost a touha nalézt odpovědi ji zavedou na cestu, ze které není návratu. Zjišťuje, že městu hrozí velké nebezpečí a čas se nemilosrdně krátí.
Co všechno bude Solara schopná udělat, aby zachránila město před smrtící hrozbou?

~~~


Děkuji moc autorce Michaele Beránkové a vydejknihu za možnost přečtení si dystopické sci-fi knihy Iluze. Velmi si toho vážím.

Už jen samotná anotace mě na knihu velice nalákala. Delší dobu jsem neviděla knihu, která by se týkala města obklopeného bariérou. Je jasné, že město ukrývá svá tajemství, ale že jich bude tolik, to jsem nečekala. Navíc některá, která se posléze odhalí jsou šokující, jež bych ani ve snu neuhodla.

Velmi ráda bych vyzdvihla jednu věc, ale to bych toho až moc prozradila. Jediné, co mohu říci je, že daná záležitost byla uchopena velmi dobře a při jejím čtení mě vůbec neomrzela. A hlavně pokaždé se při tom stalo něco nového, což je velké plus.
Slunce, jak ho vidíme dnes, je pouhou iluzí, kterou nám zprostředkovává silové pole.
Postav je tu větší množství a našlo by se jich pár, které mě rozčilovaly svým chováním. Hlavně ten jeden vědec, ten mi pil krev. Ale jinak jsem jim fandila, ať to dobře dopadne. 

Sice jsem si zprvu říkala, že mi chybí vysvětlení u pár věcí, proč a hlavně jak je to vůbec možné. Ale po tom konci se dá říci, že je to svým způsobem vysvětleno. Sice bych uvítala delší konec, ale takto kniha si ponechává možnost druhého dílu.

Na to, že knihu řadím k těm kratším, tak je plná akcí a neustále se něco děje. Už i kvůli tomu knihu nebudete chtít jen tak odložit, aniž byste nezjistili, co se bude dít dál. 

Určitě stojí za to Iluzi podpořit. Věřím, že se bude líbit každému, kdo má rád dystopické příběhy. Navíc, já se při jejím čtení pocitově vrátila do doby, kdy vycházely ty nejznámější dystopické série. Knihu tak stále máte možnost podpořit na webu pointa.

10 komentářů:

  1. Většinou dystopie a sci-fi moc nevyhledávám, ale v tomhle případě jsi mě na knihu docela nalákala. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tento žánr moc nevyhledávám, ale třeba v budoucnu vyjde chvilka a možná mě to zaujme. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Uvidíš, zda na něj budeš mít časem chuť či ne. Možností je spousta. :D

      Vymazat
  3. O téhle knize jsem neslyšela, ale nevypadá vůbec špatně. ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. Tahle kniha vypadá zajímavě, i když žánrově patří k těm, které by mě víc zajímaly na televizní obrazovce než v psané formě. Zase jde ale o kratší knížku, tak se k ní třeba někdy dostanu, i když zatím toho mám ke čtení víc než dost :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jo, na televizi by to vypadalo moc dobře. :D

      Vymazat
  5. Tyjo, tak tuto knihu neznám, ale zní dost zajímavě. By bylo něco nového v mé knihovně :-)

    OdpovědětVymazat

© Enthusiasm For Books
Šablona od Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.