Knižní čas - říjen 2022

 Zdravím čtenáři,
tentokrát jsem za říjen nepřečetla ani jednu knihu, místo toho jsem četla mangy. Z knih jsem si rozečetla Převorství u pomerančovníku, jež jsem dočetla na začátku listopadu a stále mám v rozečtených Kroniku ptáčka na klíček.
Jaký byl váš říjen? 





Největší překvapení
Chainsaw Man 1 - Tatsuki Fujimoto
Nevím, co jsem čekala, ale ne takovou šílenost. Už i ten cíl hlavního hrdiny je šílený v dobrém slova smyslu. Zatím to není nijak špatné, baví mě to, a jako jsem zvědavá, jakým směrem se to ještě vyklube.






Nejlepší manga
Jujutsu Kaisen 4 - Gege Akutami
Už jsem u čtvrtého dílu a stále mě to baví a prvotní nadšení mě dosud neopustilo. Příběh je velmi zajímavý, stejně tak i vtipné scénky. Zatím jsem se při čtení ani jednou nenudila a pokaždé mi příběh rychle utekl.






Nejméně oblíbená manga
Tentokrát se mi veškerá manga líbila a byla jsem spokojená se svým výběrem.



Nejhezčí obálka
Němý hlas 6 - Yoshitoki Oima
Myslím si, že tady je to jasný vítěz. Celkově obálky této série jsou moc krásné stejně tak i příběh
 
 
 




Poslední rozečtená kniha
Kronika ptáčka na klíček - Haruki Murakami
Jsem v polovině knihy a začíná to být čím dál víc snivé. Je v tom znát styl Murakamiho. Sice jsem knihu teď odložila, jelikož mám pár restů, které jsou důležitější, ale brzy se k ní vrátím.

10 komentářů:

  1. Tyto knihy jdou mimo mě. :) Ale vypadají hezky a to zejména ty obaly! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To chápu. K nim se buď najde cesta nebo ne. :D

      Vymazat
  2. Také jdou mimo mě, ale vypadají zajímavě :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  3. obě knihy jsou dosti rozsáhlé, tak se nedivím, že jsi se na nich trochu zasekla :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ano, stále jsem se přes Kroniku ptáčka na klíček nedostala. :D

      Vymazat
  4. Němý hlas jsem také četla, ale popravdě.. Vůbec se mi to nelíbí..

    OdpovědětVymazat
  5. Já měla říjen, co se knih týče, nad míru dobrý. :) Za to listopad nestál za nic...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kažýd měsíc je různý. Přeji, ať se prosinec vydaří. :)

      Vymazat

© Enthusiasm For Books
Šablona od Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.